Skocz do zawartości

Z5 Vs U3


Vessam

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat: z5 czy u3.

Ceny są porównywalne.

Bardziej zależy mi na muzyce, wyświetlacz nie musi być duży.

Funkcjonalność i styl - tutaj chyba wygrywa z5 (mały i poręczny).

Jakość dźwięku? Nie wiem proszę o pomoc.

Czas odtwarzania... z5 bez porównania.

Solidność - z5.

Radio - u3 (RDS)

 

Co sądzicie o dodatkowych funkcjach? Czy mógłby ktoś je krótko opisać (nie znam się na tym, a chciałbym wiedzieć). Czy są jakieś poważne błędy firmware'u?

Prowadzę aktywny styl życia. Co tutaj będzie lepsze?

Oglądanie zdjęć na z5 ma w ogóle sens?

Czy w zestawie z z5 jest jakaś ładowarka czy jak się go ładuje? USB?

Dziękuję.

Pozdrawiam,

Vessam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcjonalność i styl - tutaj chyba wygrywa z5 (mały i poręczny).

z5 nie jest taka mała ale poręczna owszem, dobrze leży w kieszeni.

Jakość dźwięku?

z5 napewno jest w górnej półce jednak porównanie do u3 jeszcze nie mam , będe miał najprawdopodobniej w poniedziałek.

Więc narazie nie wiadomo czy u3 gra tak dobrze jak z5.

 

Czy są jakieś poważne błędy firmware'u?

miałem w z5 2.48 i nie zauwazyłem by były jakiekolwiek błędy.

Oglądanie zdjęć na z5 ma w ogóle sens?

wg mnie nie, zdjęcia o większej rozdzielczości niż roz. ekrany potrafią być mocna niewyraźne.

Czy w zestawie z z5 jest jakaś ładowarka czy jak się go ładuje? USB?

ładowarki nie ma, ale mozesz kupić na allegro, ładuję się poprzez podpięcie do usb przez kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w u3 można nazwać stacje radiowe?

 

Chyba bym wybrał u3, ale ma bardzo mały czas odtwarzania :/

Czy w u3 RDS zmienia nadajniki na lepsze tak jak w samochodzie?

Czy brak ładowarki do z5 oznacza, że nie jeśli jej nie kupię nie będę mógł w żaden sposób naładować odtwarzacza? (ładowanie na usb nie chce bo nie mam dostępu w podróży). Czy do u3 dołaczona jest ładowarka? W jaki sposób mogę go ładować?