Pitch Black Ink Opublikowano 12 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Dzięki. No tak faktycznie mogłem jeszcze to napisać. Słucham wszystkiego po trochu, ale przeważnie jest to jakiś rock i od czasu do czasu metal. Jak grają UM1 ciężko pisać bo to już było na forum i zgadzam się raczej z tymi opiniami. Moim zdaniem brakuje im nieco dołu właśnie (nie jestem basshead). Możliwe że to wina niewłaściwych tipsów bo mam tylko oryginalne pianki z zestawu i ultraflexy duże od Shure. Może jakieś tri-bi flange rozwiązałoby problem tylko nikt na forum nie sprzedaje chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joosepe Opublikowano 12 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Jezeli jest to rock, metal to w okolicy 50hz-63hz podbijesz sobie tylko stope, dla gitary baswoej powinienes raczej podbijac 125 i wyzsze (moze sprobuj np. 160hz i szerokosc na 2 ) Mam zbęde bi-flange, ale z kompletu UE (takie pasujace tez do ep-630), jesli beda pasowac do Twoich Westonow moge je odstapic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitch Black Ink Opublikowano 12 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Dzięki za pomoc. Milo z Twojej strony, ale o ile sie orientuje niestety tipsy od UE nie pasują do Westone'ów. Nie wiem czy nawet te od Ety pasują. Całej paczki takich u polskiego dystrybutora chyba jednak zamawiał nie będę. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getz Opublikowano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Dzięki. No tak faktycznie mogłem jeszcze to napisać. Słucham wszystkiego po trochu, ale przeważnie jest to jakiś rock i od czasu do czasu metal. Jak grają UM1 ciężko pisać bo to już było na forum i zgadzam się raczej z tymi opiniami. Moim zdaniem brakuje im nieco dołu właśnie (nie jestem basshead). Możliwe że to wina niewłaściwych tipsów bo mam tylko oryginalne pianki z zestawu i ultraflexy duże od Shure. Może jakieś tri-bi flange rozwiązałoby problem tylko nikt na forum nie sprzedaje chyba. Jezeli jest to rock, metal to w okolicy 50hz-63hz podbijesz sobie tylko stope, dla gitary baswoej powinienes raczej podbijac 125 i wyzsze (moze sprobuj np. 160hz i szerokosc na 2 ) Joosepe ma rację - nie warto schodzić z ustawieniem pierwszego filtra poniżej 100 Hz także dlatego że pasmo przenoszenia UM1 jest na pewnomocno ograniczone ( nie miałem co prawda UM1 , ale kiedyś badzałem pasmo przenoszenia UM2 - w koncu dual driver - na generatorze tonów . Częstotliwości 50 Hz to ja na na nich niestety już nie usłyszałem ) Ustaw więc pierwszy filtr najlepiej na 100 (lub 125 Hz ) -szerokość filtru np 2.2 Q i daj mocne podbicie > np 7dB. Z kolei drugi filirt daj szeroki i trochę w tym pasmie dzwięk podetnij ( proponuję 330 Hz , 2.8 Q i tylko + 3 ) UM 1 w tym pasmie mają i tak najlepszą skuteczność a różnica większa 3dB pomiedzy basem a średnicą ( na korzyść basu oczywiście ) powinna go dodatkowo uwypulić . Podbicia pozodtałych dwóch wysokiej średnicy i niskiej góry ( np 1.3 kHz , 4 kHz po 2.2 Q ) możesz dać trochę mocniejsze niż średnicy właściwej , ale słabsze od basu ( np+ 5 dB ) . Czy opłaca Ci się na Westonach samą górę ( filtr na 10 lub 12 kHz ) musisz już zadecydować już Ty - o ile pamiętam to moje UM2 bardzo nie lubiły akurat podbijania tego pasma i na każdemu podciągnięciu equalizera na przykład na Iriverze T20 który ma filtr -przynajmniej nominalnie na 15khz - towarzyszła nie tylko brzydka metaliczna sybilizacja dzwięku , ale także od czasu jakieś dziwne bardzo charakterystyczne pyrkanie . Co do tipsów do UM 1 - to włożenie tri-flange do ucha w tym modelu jest możliwe tylko przy posiadanie bardzo szerokich kanałów słuchowych . Jeżeli skrócisz je do bi-flange będziesz miał natomiast bardzo zimny dzwięk -to zdecydowania najbardziej analityczna ale i najchłodniejsza konfiguracja jaką można otrzymać na Westonach . Flexy są pod tym wzgędem dokładnie pośrodku , natomiast najbardziej ocieplony ( ale i najmniej czysty ) dzwięk produkują foamy - a więc końcówki które juz masz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitch Black Ink Opublikowano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Wielkie dzięki @getz. Jutro wypróbuję takie ustawienia i sprawdzę jak to gra z UM1. Co do tych końcówek to wychodzi na to że jestem skazany na ultra flexy. Może tylko powinienem kupić mniejszy rozmiar, bo L wydają mi się być odrobinę za duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sluks86 Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 witam, a może ktoś ma ktoś jakieś dobre ustawienia EQ w połączeniu Vibeza z sr60 dla rockowej muzyki?? jeśli tak to prosiłbym o podzielenie się wartościami filtrów i poziomów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitch Black Ink Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Próbowałeś tych podanych przez @getza wcześniej? Używam ich do UM1 i bardzo mi odpowiadają, ale nie wiem jak się spiszą z SR60. W każdym razie warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trusio Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Jakieś propozycje dla SHE-9500?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Może zrobi ktoś eq dla KSC-75? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jakieś propozycje dla CAL!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.