Skocz do zawartości

Poczta Polska, kurier DPD UPS,paczkomaty inpost 24/7 i inne usługi spe


retter

Rekomendowane odpowiedzi

Ja konsekwentnie nie odbieram przesyłek InPost, które kurier zamiast podjąć "próbę dostarczenia" lokuje w punktach odbioru. To taka powszechna praktyka, chyba z błogosławieństwem samego InPostu, bo telefoniczne interwencje są grzecznie przyjmowane, po czym nic się nie dzieje. Reklamować jakość/nieskuteczność dostawy może tylko nadający, albo odbiorca po uzyskaniu "zrzeczenia się" od nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja konsekwentnie nie odbieram przesyłek InPost, które kurier zamiast podjąć "próbę dostarczenia" lokuje w punktach odbioru. To taka powszechna praktyka, chyba z błogosławieństwem samego InPostu, bo telefoniczne interwencje są grzecznie przyjmowane, po czym nic się nie dzieje. Reklamować jakość/nieskuteczność dostawy może tylko nadający, albo odbiorca po uzyskaniu "zrzeczenia się" od nadawcy.

 

Dla mnie to wygoda, podejść sobie do takiej wielkiej szafy, wpisać hasło, i odebrać paczkę.

W przypadku kuriera lub poczty, skazani jesteśmy na ustalone przez nich godziny dostawy i dostosowanie swojego grafiku pod nich.

Lepiej sobie podejść, w moim przypadku max 500-600 metrów i odebrać w dowolnej chwili swoją przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja konsekwentnie nie odbieram przesyłek InPost, które kurier zamiast podjąć "próbę dostarczenia" lokuje w punktach odbioru. To taka powszechna praktyka, chyba z błogosławieństwem samego InPostu, bo telefoniczne interwencje są grzecznie przyjmowane, po czym nic się nie dzieje. Reklamować jakość/nieskuteczność dostawy może tylko nadający, albo odbiorca po uzyskaniu "zrzeczenia się" od nadawcy.

 

Dla mnie to wygoda, podejść sobie do takiej wielkiej szafy, wpisać hasło, i odebrać paczkę.

W przypadku kuriera lub poczty, skazani jesteśmy na ustalone przez nich godziny dostawy i dostosowanie swojego grafiku pod nich.

Lepiej sobie podejść, w moim przypadku max 500-600 metrów i odebrać w dowolnej chwili swoją przesyłkę.

 

InPost to nie tylko paczkomaty. Ta część ich usług zazwyczaj działa nieźle, ale kurierzy już nie. Kolega Pietern odnosił się raczej do kurierów, którzy notorycznie nawet nie podejmują próby dostarczenia, tylko od razu podrzucają do punktu, bo im tak wygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja spróbuję kuriera InPost nauczyć porządku w swoim regionie za pomocą nadawcy. Albo nadawca zareklamuje usługę i wyśle ponownie informując InPost, że usługa ma być wykonana do drzwi a nie rzucona w punkcie bez wizyty u adresata albo żądam zwrotu za kupiony towar i negatyw na allegro. Nie obchodzi mnie, że to jest tanie, niech podniosą trochę cenę a wykonują prawidłowo albo nazwą to po imieniu- punkt odbioru InPost. Bo się tworzą jakieś patologie, że przyjeżdża ten fajfus od nich do tego punku gdzie siedzi jakaś menelowa lala, na gadkę szmatkę, zrzut paczek i do następnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja spróbuję kuriera InPost nauczyć porządku w swoim regionie za pomocą nadawcy. Albo nadawca zareklamuje usługę i wyśle ponownie informując InPost, że usługa ma być wykonana do drzwi a nie rzucona w punkcie bez wizyty u adresata albo żądam zwrotu za kupiony towar i negatyw na allegro. Nie obchodzi mnie, że to jest tanie, niech podniosą trochę cenę a wykonują prawidłowo albo nazwą to po imieniu- punkt odbioru InPost. Bo się tworzą jakieś patologie, że przyjeżdża ten fajfus od nich do tego punku gdzie siedzi jakaś menelowa lala, na gadkę szmatkę, zrzut paczek i do następnej.

To nie jest wina sprzedawcy, że InPost działa jak działa, wystawienie mu negatywa było by niesmaczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A ja spróbuję kuriera InPost nauczyć porządku w swoim regionie za pomocą nadawcy. Albo nadawca zareklamuje usługę i wyśle ponownie informując InPost, że usługa ma być wykonana do drzwi a nie rzucona w punkcie bez wizyty u adresata albo żądam zwrotu za kupiony towar i negatyw na allegro. Nie obchodzi mnie, że to jest tanie, niech podniosą trochę cenę a wykonują prawidłowo albo nazwą to po imieniu- punkt odbioru InPost. Bo się tworzą jakieś patologie, że przyjeżdża ten fajfus od nich do tego punku gdzie siedzi jakaś menelowa lala, na gadkę szmatkę, zrzut paczek i do następnej.

To nie jest wina sprzedawcy, że InPost działa jak działa, wystawienie mu negatywa było by niesmaczne.

 

Taa no trochę mnie poniosło, zareklamują, ale pewnie nie ma to sensu bo ta syfiasta 'usługa kurierska' będzie tak działać naciągając ludzi niską ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę ponarzekać na serwis sendit.pl

Po raz 3 i ostatni wycinają mi taki numer, że nikt nie przyjeżdża po paczkę, na następny dzień trzeba złożyć ponownie zlecenie odbioru, które czasem (nie zawsze) dopiero się aktywuje na kolejny dzień. Na infolinii oczywiście ściemniają,że jeszcze tego samego dnia (od nadania odbioru) będzie kurier. Jak zwykle to w połączeniu z usługami DPD. Z DHL i UPS nie ma takich problemów, zazwyczaj jeszcze dzwonią czy ktoś jest w domu, z DPD bardzo rzadko.

Raz zgłaszałem sprawę dalej, kurier ściemnia, że był ale nikogo nie zastał, domofon nie działa itp. Oczywiście jak tego samego dnia był kurier z DHL doręczyć paczkę to nie miał problemu, wszystko działało, mógł się dostać a nawet wcześniej zadzwonić.

 

Przez jaką stronę najlepiej zamawiać usługi DHL ?

Edytowane przez Damix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z Furgonetki, z tego co pamiętam to DHL jest w ofercie.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Właśnie nie ma :(.

Ja zrezygnowałem z paczkomatów po ostatnich historiach na forum, mimo że sam nie miałem problemów.

Edytowane przez Damix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pekin93 - zobacz czy doszedl mail, ewentualnie zainstaluj nieszczesna aplikacje "inpost" na androida. Jest jaka jest, statusy wskakuja z opoznieniem, trzeba recznie odswiezac paczki (przeciagnieciem ekranu jak np w gmail), ale zaczytuje wszystkie paczki przypisane bodajze do twojego telefonu, a do oczekujacych paczek generuje od razu kod graficzny QR do zeskanowania na maszynie.

Edytowane przez sn4ke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi ostatnio PP podpada z terminami.

Na 4 ostatnie paczki, 3 były mocno spóźnione:

- priorytet - 8 dni

- priorytet - 7 dni

- ekonomiczny 11 dni

 

Warto to reklamować (priorytety, bo ekonomicznych nie można)? Coś można ugrać czy tylko ewentualne przeprosiny kierownika placówki?

Przyznam, że nie jest to pierwszy raz, ale ostatnia średnia powala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj!!!

 

Zareklamowałem paczke24, przyszła z opóźnieniem. Po mailach przyznali mi "łaskawie" dwukrotną wartość kosztów wysyłki. Zawsze to będzie na inną paczkę. A moja "namolnosć" zwraca im uwagę na problem.

Reklamowałem mailem. Bo paczki to "inna firma" niż zwykła Poczta. Choć w ramach poczty.

O priorytety najpierw spytaj kierownika poczty. Jak nic nie da to maila na reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności