sn4ke Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja na swoich aukcjach też oferuję wyłącznie inposta, ale zaznaczam w opisie, że można zapytać o inną formę wysyłki i jeśli będę miał fizycznie możliwość nadania w innej formie, to dodam taką formę wysyłki do aukcji. Daję samego inposta, bo przez managera paczek zaimportuję sobie od razu dane do wysyłki, a wysłać mogę o dowolnej porze dnia i nocy z tego automatu, który danego dnia będzie mi najbardziej pasować. Z kurierem jest zawsze przepychanka o której znajdzie czas żeby odebrać paczkę i kupa straconego czasu, z kolei PP to wycieczka na pocztę i stanie w kolejce bez końca. Zapewne słyszeliście, że PP od lutego znowu podnosi ceny wysyłek, tym razem listowych. Jeszcze trochę i polecone zrównają się cenowo z paczkami. Ja na ten moment zastanawiam się czy nie dodać do aukcji tych paczek PP co dodali do sendit. Wychodzi całkiem fajnie cenowo, a nawet w przypadku lenistwa dostawcy to łatwiej znaleźć pocztę gdzie leży awizo niż latać po jakichś kioskach. @Sound John - czy aby na pewno? Zwrot kasy dotyczy kosztów przedmiotu + najtańszej wysyłki jakąś oferowałeś na aukcji. Jak ktoś wybrał sobie do pocztówki za 1zł kuriera za 20zł podczas gdy miał opcję na pocztę za 5zł, to oddajesz mu 5zł za wysyłkę. Gdzie jest napisane o zwrotach na koszt sprzedającego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sound John Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 To wiem Oddaje się tą najtańszą. http://konsumentwsieci.pl/nowe-reguly-podzialu-kosztow-dostawy-towaru-po-odstapieniu-od-umowy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necrosinner Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 pewnie było ku pokrzepieniu, całość chyba z Polski: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BamboszeK Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Mam dosyć poważny problem z InPostem. 6 grudnia 2016 wysłałem paczkę wprost z paczkomatu czyli opcja bez etykiety. Wszystko spoko jak zwykle, płatność kartą poszło bez problemu. Na drugi dzień zazwyczaj przychodzi SMS że kurier odebrał paczkę z urządzenia a na kolejny dzień jest u odbiorcy. Tym razem tak się jednak nie stało. Rozumiem, okres przedświąteczny itd. mogą być opóźnienia Jakiś tydzień później jednak zacząłem się niepokoić bo nie dostałem nawet potwierdzenia nadania. Na infolinię nie idzie się dodzwonić, można czekać i 50 minut. Na maile brak odpowiedzi. Próbowałem nawet pisać do nich przez facebooka, również mnie olali. W biurze obsługi klienta / sortowni byłem już kilkukrotnie, ostatni raz wczoraj. Za każdym razem to samo - proszę zostawić numer telefonu. Przekażemy kurierowi i będziemy się kontaktować - zero odzewu. Już nie wiem co mogę zrobić jak zlewają mnie na każdej linii. Nie mamy paczki i co nam pan zrobisz? Dzisiaj poszedł mail do UOKiK, może oni będą w stanie coś zdziałać. Jakieś inne pomysły jakie działania mogę podjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sound John Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jeżeli potwierdzenia na email nie dostajesz kilka minut po wysłaniu, to wiedz, że coś się dzieje i najlepiej jest reagować od razu Chyba tylko uokik zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BamboszeK Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Znaczy odpowiedź od bota mailowego była i tyle. Ciekawe co mi na to UOKiK powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sound John Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 no to jeżeli masz odpowiedź od bota to masz też nr paki, jeżeli olewają to uokik załatwi sprawę. Według nr paki nadal siedzi w paczkomacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BamboszeK Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Numeru paczki nie ma. Jak wysyła się bez etykiety bezpośrednio z płatnością w paczkomacie numer nadawany jest dopiero jak kurier odbierze ją z paczkomatu. Zawsze tak wysyłałem i nie było problemu. Teraz niestety jest problem i to dosyć spory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Zgubił zniszczył ... i się zwolnił po kilku dniach pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_dorian_ Opublikowano 21 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Wspaniała jest teraz ta PP pod nowym naczelnictwem, i chyba jakieś talony na wódę na sylwestra dostali, dwie przesyłki polecone z początku stycznia zgubione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sn4ke Opublikowano 26 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Potrzebowałem na szybko kupić jeden przedmiot z allegro tak żeby wysyłka była na drugi dzień i żeby na dziś dotarło. Sprzedawca oferował "allegro paczkomaty" i "przesyłka kurierska" (za 15zł) nie definiując jaka firma. Po fakcie okazało się, że Inpost jak tylko dostałem z automatu powiadomienie o wysyłce. No, ale ok - wyjechało tak jak miało wyjechać, dziś spodziewałem się doręczenia i godzina 9.30 niespodzianka - telefon mi krzyczy, że dostałem maila od inpost, że przesyłka odebrana. Ki czort - przecież nikt nie dzwonił. Pytam żony, czy ktoś był z paczką - nikogo nie było. W końcu w przerwie w pracy dzwonię do inpost (udało mi się dodzwonić już po 2-3 minutach), konsultant sprawdza i potwierdza: "doręczono, kurier wrzucił przesyłkę do skrzynki". No do jasnej ch... - czy ja wybrałem kuriera, czy listonosza? To nawet poczta mimo zgody na polecone nie próbuje mi na siłę wciskać przesyłek 30x30 do skrzynki, a tym bardziej przesyłek paczkowych nawet jak są "elastyczne", a jak inny kurier chce się koniecznie pozbyć paczki to pyta o zgodę i zostawia u ochrony, a nie wciska byle gdzie i nawet nie informuje, że zostawił. Potwierdza się, że jedynie Paczkomaty są cokolwiek warte. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timecage Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Kupiłem dwie płyty od gościa z UK (przez discogs.com). Wysłał z trackingiem, podał numer. Przesyłka z nieznanych przyczyn jest nietrackowalna w PP - nie mają numeru w bazie. Ale na stronie poczty brytyjskiej jak najbardziej, co więcej - widnieje jako dostarczona 23 stycznia! Nie wiem komu dostarczona, nie mi. PP umywa ręce i odsyła do strony brytyjskiej. Strona brytyjska mówi, że nie mogą zdradzić, kto odebrał - tak mi to przedstawił sprzedawca, który podzielił się też skanem dowodu nadania. W jego uczciwość raczej wierzę, ale muszę przyznać, że jestem w stanie NullPointer. Nigdy dotąd mi się coś takiego nie zdarzyło, nie mam pojęcia jak działać, a przesyłki jak nie było tak nie ma :/. Jedynym, co mi przychodzi do głowy, to prosić sprzedającego by zgłosił przesyłkę jako zaginioną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Kupiłem dwie płyty od gościa z UK (przez discogs.com). Wysłał z trackingiem, podał numer. Przesyłka z nieznanych przyczyn jest nietrackowalna w PP - nie mają numeru w bazie. Ale na stronie poczty brytyjskiej jak najbardziej, co więcej - widnieje jako dostarczona 23 stycznia! Nie wiem komu dostarczona, nie mi. PP umywa ręce i odsyła do strony brytyjskiej. Strona brytyjska mówi, że nie mogą zdradzić, kto odebrał - tak mi to przedstawił sprzedawca, który podzielił się też skanem dowodu nadania. W jego uczciwość raczej wierzę, ale muszę przyznać, że jestem w stanie NullPointer. Nigdy dotąd mi się coś takiego nie zdarzyło, nie mam pojęcia jak działać, a przesyłki jak nie było tak nie ma :/. Jedynym, co mi przychodzi do głowy, to prosić sprzedającego by zgłosił przesyłkę jako zaginioną. PROTIP: jak przesylka Royal Mail UK to w Polsce to dostarcza... GLS (a nie PP)Ps. Paka moze czekac na Ciebie.. w Parcelshopie czy np. jakims warzywniaku w poblizu Edytowane 30 Stycznia 2017 przez adikadik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopec23 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 U mnie ostatnio przesyłka z UK wysłana przez Royal Mail przyszła PP, co prawda tracking normalnie działał także po stronie polskiej, ale chyba nie zawsze jest to GLS. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timecage Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Kupiłem dwie płyty od gościa z UK (przez discogs.com). Wysłał z trackingiem, podał numer. Przesyłka z nieznanych przyczyn jest nietrackowalna w PP - nie mają numeru w bazie. Ale na stronie poczty brytyjskiej jak najbardziej, co więcej - widnieje jako dostarczona 23 stycznia! Nie wiem komu dostarczona, nie mi. PP umywa ręce i odsyła do strony brytyjskiej. Strona brytyjska mówi, że nie mogą zdradzić, kto odebrał - tak mi to przedstawił sprzedawca, który podzielił się też skanem dowodu nadania. W jego uczciwość raczej wierzę, ale muszę przyznać, że jestem w stanie NullPointer. Nigdy dotąd mi się coś takiego nie zdarzyło, nie mam pojęcia jak działać, a przesyłki jak nie było tak nie ma :/. Jedynym, co mi przychodzi do głowy, to prosić sprzedającego by zgłosił przesyłkę jako zaginioną. PROTIP: jak przesylka Royal Mail UK to w Polsce to dostarcza... GLS (a nie PP)Ps. Paka moze czekac na Ciebie.. w Parcelshopie czy np. jakims warzywniaku w poblizu Osz Ty w życiu, masz rację! Sprawdziłem na stronie GLS i jest faktycznie w jakimś parcelshopie. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo Ci właśnie dziękuję (o głupocie takiego rozwiązania już się nie wypowiem) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sn4ke Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Wow, ja również dziękuję za taką informację, bo chciałem sobie coś zamówić w serwisie sennheisera, a jako adres ustawić "poste restante". To bym się zdziwił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Kupiłem dwie płyty od gościa z UK (przez discogs.com). Wysłał z trackingiem, podał numer. Przesyłka z nieznanych przyczyn jest nietrackowalna w PP - nie mają numeru w bazie. Ale na stronie poczty brytyjskiej jak najbardziej, co więcej - widnieje jako dostarczona 23 stycznia! Nie wiem komu dostarczona, nie mi. PP umywa ręce i odsyła do strony brytyjskiej. Strona brytyjska mówi, że nie mogą zdradzić, kto odebrał - tak mi to przedstawił sprzedawca, który podzielił się też skanem dowodu nadania. W jego uczciwość raczej wierzę, ale muszę przyznać, że jestem w stanie NullPointer. Nigdy dotąd mi się coś takiego nie zdarzyło, nie mam pojęcia jak działać, a przesyłki jak nie było tak nie ma :/. Jedynym, co mi przychodzi do głowy, to prosić sprzedającego by zgłosił przesyłkę jako zaginioną. PROTIP: jak przesylka Royal Mail UK to w Polsce to dostarcza... GLS (a nie PP)Ps. Paka moze czekac na Ciebie.. w Parcelshopie czy np. jakims warzywniaku w poblizu Osz Ty w życiu, masz rację! Sprawdziłem na stronie GLS i jest faktycznie w jakimś parcelshopie. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo Ci właśnie dziękuję (o głupocie takiego rozwiązania już się nie wypowiem) Hehe tez to przerabialem takze tylko sie podzielilem tym bezcennym doswiadczeniem you're welcome - karma wraca jak to mowia Edytowane 30 Stycznia 2017 przez adikadik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Osz Ty w życiu, masz rację! Sprawdziłem na stronie GLS i jest faktycznie w jakimś parcelshopie. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo Ci właśnie dziękuję (o głupocie takiego rozwiązania już się nie wypowiem) A sprawdź sobie jeszcze raz tracking na stronie Royal Mail. Tam zwykle widnieje informacja o przekazaniu przesyłki do GLS. Dwa ostatnie razy miałem nawet link do ich strony. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez all999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Osz Ty w życiu, masz rację! Sprawdziłem na stronie GLS i jest faktycznie w jakimś parcelshopie. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo Ci właśnie dziękuję (o głupocie takiego rozwiązania już się nie wypowiem) A sprawdź sobie jeszcze raz tracking na stronie Royal Mail. Tam zwykle widnieje informacja o przekazaniu przesyłki do GLS. Dwa ostatnie razy miałem nawet link do ich strony. Nie zawsze tak jest - ja wlasnie mialem wtedy lamiglowke, a pomogl mi wtedy wujek Google i wpisy na polskich forach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_w1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Już coś tam pisałem w statusach, ale opiszę pokrótce tu. Zamawiałem paczkę z Francji. Wysłane ichnim kurierem Collissimo. Nadana w poniedziałek, miała być u mnie w piątek. No i w piątek dzwoni kurier, czy ktoś jest w domu i jak znaleźć moje mieszkanie (w kamienicy). Mówię, że ktoś jest i wie o paczce, opisuję które wejście itp. Po 15 minutach raport od domowników, nadal nic żadnej paczki a kurier się nie odzywa. Po chwili dziewczyna wyszła poszukać kuriera na klatce... a tam moja paczka, warta parę stówek, leży sobie na skrzynce na listy (zbiorczej, dla całej kamienicy). Co ciekawe na trackingu pojawił się napis "paczka lub list przewozowy uszkodzone". Nadawca już zawał, al go uspokoiłem że paczka jest cała i bezpieczna w moich rękach. Teraz jaka firma przejmuje paczki w Polsce? Podobno jest to DPD. Dobre pytanie, czy da się coś z tym zrobić, jakąś reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Collissimo to chyba tak samo jak Chronopost == w PL wozi DPD. Na trackingu na stronie moze nic nie pokazywac (tak mialem z Chrono), trzeba dzwonic na infolinie. A z reklamacja daj sobie spokoj... szkoda czasu. Najwyzej przeprosiny pisemne uzyskasz Ja mialem sytuacje ze kurier zostawil pake z dyskiem SSD w innej firmie (ten sam nr budynku, kilkanascie firm) - odnalezienie paki zajelo mi tydzien czasu, dzieki zyczliwosci ludzi. Reklamacja odrzucona bo paka prawidlowo odebrana (na nieznane mi nazwisko). Na szczescie wszystko dobrze sie skonczylo .. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubasz Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Od jutra obowiązuje nowy cennik listów poczty polskiej . Np. polecony prio gabaryt A 6,8 zł a było 5,5 zł . polecony prio gabaryty B 10 zł a było 8,3 zł . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmi Dragon Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 A ekonomiczne bez zmian? No to gabaryty B już kompletnie nieopłacalne. Lepiej przez sendita kurierem pocztowym za 11 puścić (jeśli paczkomaty za 8zł odpadają). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 1 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Kulka wodna, czy ja będę drukarkę musiał kupić ? Jeszcze wczoraj za polecony zapłaciłem 8,3 zł a dziś już 10 zł zapłacę Kurier pocztowy odbiera w domu czy niesie się na pocztę ? A u mnie Paczka 24. Wczoraj miała przyjść a nadal jej nie ma. Na Trackingu zalega na WER Wrocław. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubasz Opublikowano 1 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Jeszcze jest sprawa różnicy cen w gabarycie B pomiędzy listem ekonomicznym a priorytetowym : różnica wynosi 20 groszy Juz lepiej kupić paczkę mini eko 9,5 zł / prio 11,5 - przynajmniej odpada koszt koperty i dostajemy karton do wysyłki . Edytowane 1 Lutego 2017 przez Kubasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.