Adamw Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Jakiś czas temu pojawił mi się problem z połączeniem Nano z laptopem. Komputer nie wykrywa urządzenia, a co za tym idzie nie mam dostępu do zmiany zawartości. Sytuacja ma miejsce przy włączonym RockBoxie, podczas połączenia Apple nie ma kłopotu. Zaznaczę, że urządzenie się łąduje, choć wyskakuje komunikat, który załączam. Jeśli ktoś się spotkał lub ma pomysł jak wyjść z takiej sytuacji, poproszę o odpowiedzi. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez Adamw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samuel_ Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 miałem identycznie na imodzie (na bazie ipoda 5g) i poniekąd dlatego go sprzedałem. Zauważyłem, że problem nie występował, gdy przed podłączeniem kabelka do ipoda czy kabelka do portu usb komputera miałem włączonego na rockboxie ipoda. Włącz ipoda na RB, następnie podłącz do niego kabelek od ładowarki, a następnie podłącz do komputera; jeśli dalej będzie wyskakiwał błąd to nie wiem jak zaradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamw Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Z początkiem pojawienia tego zachowania, raz udawało się podłączyć, a raz nie. Obecnie wogóle. Podłączałem róznie, myślałem, że kabel gdzieś uszkodzony, ale mam 2 i na obu tak samo. Odnośnie pracy na Applu jest ok. Coś mi się wydaje, że pomógł by wgrany od nowa RB, tylko jak ja te muzyke teraz wyjmę? stracę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.