Skocz do zawartości
  • 0

Kupno słuchawek nausznych do 400 PLN porada dla laika;)


Dudus8

Pytanie

Witam serdecznie!

 

Zastanawiam się nad zakupem słuchawek nausznych.

Typowo do muzyki, słucham głównie Pop, ewentualnie czegoś clubowego.

Mam Amplituner połączony z kompem, więc to raczej bezposrednio pod gniazdo słuchawkowe a Amplitunerze będą słuchawki podłączone.

Ewentualnie jeśli tak będzie lepiej to zakup karty dźwiękowej i podłączenie słuchawek bezpośrednio do karty.

 

Słuchawki mają służyć do głośniejszej oczywiście bez przesady muzyki, jako że mieszkam w bloku i nie chcę za bardzo robić hałasu.

 

Budżet do powiedzmy 400 PLN.

 

Proszę o poradę fachowców, bo w temacie słuchawek jestem laikiem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Takstar HD6000 albo Brainwavz HM5

jeżeli nie lubisz zbyt dużo basu to: http://forum.mp3store.pl/topic/125229-beyerdynamic-dt250/

 

co do DACa to polecam taki wynalazek:

HIFIMEDIY SABRE U2 ASYNCHRONOUS USB DAC

popytaj na forum może ktoś ma do sprzedania, jeśli nie to na amazonie brytyjskim, niemieckim lub szip z Chin

Edytowane przez badyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zapytaj w fabryce na czym ich rebrand polega :D Mówiąc rebrand miałem na myśli, że jest to model powstały w oparciu o Pro80 i różni się tylko dodatkowym mikrofonem i lepszym dizajnem (w akcesoria się nie zagłębiałem, więc tutaj może coś by się znalazło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Audio Technica ATH M40x jest ciekawą propozycją do 400 zł, nie wymagają nie wiadomo jakiego źródła. Grają równo i czysto, nie są to słuchawki basowe, bas jest ale nie zalewa pozostałego pasma. Dobra jakość wykonania i wymienny kabel. Odpowiadają mi bardziej niż NE-700X co bas zalewa całe pasmo, ATH są bardziej szczegółowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0