WojtekC Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Kupiłem u nich na www grę na PS3 ostatniego Tomb Raidera cena na stronie i w moim zamówieniu jest 39 zł bez dodatkowych kosztów bo odbiór na sklepie. Teraz nagle okazuje się, że w tej cenie nie mogą mi sprzedać, a na www cena zmieniona jest na 149 zł. ...a ja dostałem takiego maila: Witam.Gra jest niedostępna.Możemy spróbować odkupić ją od salonu franszyzowego, ale do kosztu gry dojdzie jeszcze koszt przesyłki w wysokości około 30zł. Oczywiście nie zgodziłem się to zaproponowali mi anulowanie zamówienia. Jak mam z nimi postępować aby zakupić grę w cenie w jakiej pierwotnie zakupiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Moje anulowali po prostu... Też zamówiłem dwie gry w cenie po 25 zł. Opis jest że anulowanie: brak towaru. Edytowane 5 Grudnia 2013 przez Azahiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sireliks Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Praktycznie nic nie zalatwisz, kiedys chcialem walczyc to sklep stwierdzil, ze mial jedna sztuke, ktora okazala sie uszkodzona i sa kryci. Jedyne co mozesz zrobic to opisac sytuacje, zeby inni wiedzieli z kim maja do czynienia. Zaraz... to juz zrobiles ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 No ale przecież nie mogą tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackzor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 No ale przecież nie mogą tak zrobić. A kto im zabroni? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 No chyba jakies prawo w tym kraju jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sireliks Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 No ale przecież nie mogą tak zrobić. Teoretycznie nie, praktycznie sie z takim tlumaczeniem spotkalem. Zawsze mozna isc do sadu cywilnego, ale przy takiej kwocie sklep dobrze wie, ze nikomu sie nie bedzie chcialo, a i tak mysle, ze zla opinia w necie bardziej zaboli niz przegrana sprawa i doplacenie przez sklep 50zl do interesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Napisz do nich, że nagłośnisz sprawę w mediach (choć już to uczyniłeś) jeżeli nie wywiążą się z zamówienia i szluz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zobaczymy co z tego wyjdzie - zgodziłem się na pokrycie kosztów transportu do sklepu - to i tak dobra cena. Jakby napisali sorry pomyłka, ale ściemniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EvilKillaruna Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 UOKiK, ale tak często się dzieje jak jakaś lapa źle doda produkt(y) na sklep . Potem przypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eternia Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zderzając się z tak wielką firmą masz marne szanse na wywalczenie czegokolwiek, nawet jeśli racja stoi po Twojej stronie. Co więcej nasze prawo jest cholernie dziurawe i pozbawione sprawiedliwości. Nie tylko w wypadku takich sytuacji ale choćby w przypadku oszustw ludzi na kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Wyjściem jest wspomniany UOKiK albo Rzecznik Konsumentów...zajmują się sprawami bez względu na wartośc roszczenia, choć z rożnym skutkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canar Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Poczytaj regulamin każdego sklepu internetowego:) W każdym który widziałem jest linijka która broni sklep przed takimi akcjami, dzięki czemu można wystawiać np towar którego się nie ma i zawsze wybronić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cessa Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Tak jest takie sytuacje maja obcykane w regulaminach i taki sprzedawca by tego nie przeoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bylyuser Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 KIedyś miałem taką sytuację w mp3store. Kupiłem 3 pary Sennków IE7 po chyba 200 zeta sztuka. Mój adwokat twierdził, że sprawa była do wygrania, tylko pytanie na ile chce się komu szarpać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cessa Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 "Do wygrania" to oni mówią w 99 % spraw, a on swoje by zgarnął. Masz rację twój czas, nerwy, szarpanina, no chyba, że ewidentna luka w regulaminie, ale jeszcze raz podkręślam, duże platformy sprzedażowe mają regulamin napisany przez dobrych prawników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oblivion Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Poczytaj regulamin każdego sklepu internetowego:) W każdym który widziałem jest linijka która broni sklep przed takimi akcjami, dzięki czemu można wystawiać np towar którego się nie ma i zawsze wybronić. Jakikolwiek punkt regulaminu nie może być w sprzeczności z polskim prawem. Innymi słowy sklep nie może sobie nic ustalać co jest niezgodne z polskim prawem. Takie punkty (niezgodne z obowiązującym prawem) nie mają żadnej mocy prawnej. Na allegro już nie raz było, że ktoś sprzedał samochód za śmieszną kwotę, przykładowo 200zł, a w opisie pisząc, że sprzeda tylko za np. 10tysięcy. Potem sąd nakazywał sprzedaż samochodu za te 200zł. O sklepach nie słyszałem, ale allegro jest traktowane jako "aukcja"(zawarcie umowy w chwili kliknięcia kup teraz), więc sklep chyba może faktycznie sobie pozwolić na wystawianie towaru po błędnych cenach i potem nie sprzedać w takiej kwocie (bo sam zakup nie jest traktowany od razu jako umowa kupna/sprzedaży, bez potwierdzenia ze strony sklepu? ) ? Edytowane 6 Grudnia 2013 przez oblivion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj612 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Sklepy często mają klauzurę prostą pt: że cennik nie stanowi oferty z punktu widzenia prawa czy coś takiego, ale często to widać na stronach, właśnie dlatego wygranie ze sklepem ociera się o cud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichy00 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 @mikolaj612 To wynika z 71KC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerebron Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Sklepy często mają klauzurę Chyba tylko takie sklepiki przyklasztorne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Potwierdzenie dostałem i zatwierdzenie zamówienia. Cała akcja zaczęła się jak napisałem @ do stacjonarnego sklepu gdzie miałem odebrać towar z zapytaniem kiedy mogę odebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jini Opublikowano 6 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Skoro dostałeś potwierdzenie zamówienia przez nich, to muszą wywiązać się z umowy. Została ona zawarta przez dwie strony i każda ze stron musi się wywiązać ze swojej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Tak jak pisał Jini: w momencie otrzymania PISEMNEGO POTWIERDZENIA nt. zamówienia od Sprzedającego, ma on obowiązek sprzedać Ci ten towar lub ew. możecie się umówić na jakieś zadośćuczynienie z powodu niedoprowadzenia umowy do finału.Napisz, że idziesz z tym do UOKiK i serio przejdź się tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueme Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 No chyba jakies prawo w tym kraju jest? jest i jakby to dotyczyło towaru w sklepie w realu a nie w sieci to by byli związani tą ofertą, ale tak czy siak do Inspekcij Handlowej skargę możesz złożyć... http://lexplay.pl/artykul/Prawo-Umow/Skutki-wystawienia-rzeczy-w-miejscu-prowadzonej-sprzedazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zewin Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 No chyba jakies prawo w tym kraju jest? Hehehehehehehehe...... żyję w tym kraju prawie 70 lat i wiem niezbicie, że jest to kraj bezprawia. UBowcy po latach organizują imprezę na rok żołnierzy wyklętych... Nie chcę tu wylewać żółci, ale Ty, kolego, obudź się, bo ostanie się tu tylko prawo unijne, czyli prawo do aborcji, do eutanazji, do seksualizacji małych dzieci itd. Pięknie, że wierzysz w dobro, ale patrz realnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.