Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

macio232

Zarejestrowany
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana macio232 w dniu 29 Września 2017

Użytkownicy przyznają macio232 punkty reputacji!

Reputacja

121 Excellent

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    Plenue D,c10
  • słuchawki
    L2,H6gen2
  • testuję
    Hidizs AP60

Ogólne

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Machine Learning, Information Diffusion

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Są również tacy (w tym piszący), dla których to bardzo wygodne słuchawki do wielogodzinnych odsłuchów. Więc warto spróbować, szczególnie jeżeli jest taka możliwość przed dokonaniem zakupu. A 300€ za te słuchawki (jeżeli są w przyzwoitym stanie) to chyba super okazja. Przynajmniej byłaby to okazja w czasach gdy swoje kupowałem od @zdzichon
  2. Ważny aspekt: "The converte voltages in the above table are for R = 50 Ω", więc przydatność w przypadku odbiorników na 50 Ω. Kiedyś gdzieś na forum postowałem arkusz do liczenia tego. Chyba potem @Jaro54 prosił mnie o ponowne podesłanie na priv. Było to już bardzo dawno, więc pozwolę sobie nie prowadzić wykopalisk EDIT: to był Jaro i szukając w wiadomościach znalazłem link:https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjW3Z3v4ejVAhWEB5oKHUVBCgUQFghVMAY&url=https%3A%2F%2Frobrobinette.com%2Fimages%2FAudio%2FHeadphone_Power_Calculator.xls&usg=AFQjCNGQnjyadw1mGG4I3BYxRHEMhnqZFQ DISCLAIMER: nie implementowałem tego, ani nie sprawdzałem implementacji
  3. W związku z przesiadką na telefon ze złączem Lightning postanowiłem ubezpieczyć się na wypadek słuchania z niego po kablu i nabyłem dongla JCALLY JM50L z tej aukcji na Aliexpress. Zgodnie z opisem ma być oparty na kości ES9281AC PRO. Telefon widzi go jako "atom 2". Po szybkim googlaniu odnalazłem alternatywny produkt o takiej samej specyfikacji (i wyższe cenie) co zwiększa wiarygodność propozycji JCALLY. Po kilkugodzinnym użytkowaniu mogę jedynie stwierdzić, że "działa" Wydaje mi się, że nie jest to demon jakości. W ostatnim czasie słucham głownie z Ibasso DX160, więc to on stanowi punkt odniesienia. Ale nie bawiłem się w porównania, mówię "na czuja". Mocowo jest chyba spoko - słucham właśnie z Audeze Sine i w cichym pomieszczeniu jestem poniżej połowy zakresu głośności. W ramach testu dojechałem na chwilę na MAX i było nieprzyjemnie głośno. Dongiel robi się lekko ciepły, ale nie gorący. Uwaga odnośnie rozmów: podczas połączenia telefon w ogóle nie korzysta (output oraz input) z dongla. Można wybrać wyłącznie pomiędzy słuchawką, a głośnikiem. Nie wiem czy to cecha urządzenia, czy bardziej iOS i na cywilizowanym urządzeniu z USB C i Androidem będzie działać. A gdzieś z tyłu głowy rodzi się myśl nabycia Colorfly CDA M1. Tylko po co?
  4. macio232

    Tidal

    @Szczurov https://github.com/bkr32/Tidal-Account-Data-Transfer Kiedys mi to nie dzialalo, ale 15 dni temu poszedl commit "New login method + updated readme", wiec jest nadzieja. No i polecam zrozumiec kod przed użyciem, bo jednak jakies dane sie tam wpisuje
  5. macio232

    Rowery

    No to zacznij od 80psi i zobaczysz co się będzie działo. Uważaj w zakrętach itp. Był to prawdopodobnie gravel albo przełaj. Opona 32, nie slick i można szaleć. Dlatego pisałem, że ostatnie lata w rowerach zrobiły różnicę.
  6. macio232

    Rowery

    @jacmiszcz92 a jakiej szerokości masz kapcie? 25? Road bike tyre pressures Road bike tyres are run at a higher pressure than mountain bike tyres, to reduce rolling resistance and the chance of 'pinch flat' punctures. Suggested tyre pressure for road bike tyres (25mm) - for a ≤70Kg rider: Inner tube tyre: 90PSI (6.2Bar) Front / 93PSI (6.4Bar) Rear Tubeless tyre: 80PSI (5.5Bar) Front / 83PSI (5.7Bar) Rear Adjust for weight: Add 2PSI for every 5Kg over 70Kg Subtract 2PSI for every 5Kg under 70Kg Kradzione z https://guides.wiggle.co.uk/how-get-correct-tyre-pressure-bicycle-tyres
  7. Ja niestety nie dam rady w nowym terminie. Zwalniam miejsce. Owocnego spotkania 1. lsd 2. jacmiszcz92 3. Name44 4. capriIII 5 .niebond 6. BitWolf 7. espe0 8. Praedo 9. robertos 10. Requal 11. Adam 12. Adrian 13. Baksiu11 14. Kurop 15. Hemi5 16. Piotr 17. Najner 18. dex555? jest jeszcze miejsce? 19. Tajniakos
  8. macio232

    Rowery

    Bolą Cię kolana przy SPD? To znaczy, że źle wyregulowane bloki i luzy. Generalnie podstawową zaletą SPD jest, że masz ciągle prawidłowe ułożenie nóg. Wydajność na podjazdach robi różnicę, ale to nie ma znaczenia przy amatorce. Natomiast z punktu widzenia zdrowia to jest bardzo istotne. A jak masz jakieś bóle kolan @Saiya-jin to koniecznie poszukaj innego ustawienia. Widzę, że ten Van Rysel ma już mniej ergonomiczne geo, ale też bez dramatu. Śmiało możesz założyć mostek do góry nogami. Ogólnie to na dłuższą metę nic nie powinno boleć poza udami i łydami. Co do dupy, to kwestia siodełka, a nie roweru. Dobierałeś siodło pod swój rozmiar? W niewłaściwym rozmiarze to każde siodło będzie niewygodne.
  9. macio232

    Rowery

    Nie wiem co masz na myśli przez "od lat", ale jak popatrzysz na szosy konsumenckie sprzed 10 lat, to jest przepaść do tego co mamy dzisiaj. Rowery były budowane na czuja, a kilkanaście lat temu zaczęto prowadzić badania nad usprawnieniami. Zaczęło się od zmian w peletonie, a dzisiaj jesteśmy w fajnym miejscu, gdy te "nowoczesne" podejście dotarło do rowerów dla amatorów. Przekroje rurek, ahead, tapered, tylny trójkąt, prześwity, szerokość opon, wyprzedzenie widelca, pressfit, zintegrowana oś, sztywna oś i tak dalej można wymieniać. Niewiele zostało bez zasadniczych zmian. Nie mówiąc o nowych typach konfiguracji - na przykład gravel i przełaj. Nie namawiam do zmieniania roweru tym postem. Sam mam już raczej retro szosę na ultegrze, cieniowane alu i inne bajery gdy wychodziła, ale mam świadomość że rower z marketu Decathlon za 3,5k miażdży ją w każdym aspekcie. Ale dopóki rama cała i nie sypią się klamkomanetki, to nie będę zmieniał. To brzmi jak doświadczenia ze źle dopasowanym rowerem. Rower szosowy ma właśnie najwygodniejsze i najbardziej sprzyjające ciału ułożenie. Dlatego wykorzystywany jest do pokonywania dużych odległości.
  10. macio232

    Rowery

    Covid popsuł łańcuchy dostaw. Ale trochę tajemnicze jest czemu jest aż taki brak części na rynku. Serwisy nie mają już czym naprawiać, więc jak masz coś do wymiany to Ci zrobią tylko jak sam ogarniesz podzespoły. Dziwne czasy nastały. Zależy od trasy, ale raczej by utrudniło. "Agresywna" geometria robi jakąś różnicę na podjazdach i zjazdach. Natomiast to co jest problemem na wyprawach, to nie 5% oporów w jedną, czy drugą tylko ergonomia roweru i dopasowanie. Tu masz hierarchię grup - https://www.cyclingweekly.com/group-tests/road-bike-groupsets-buyers-guide-142789 Na 90% trafiasz na Shimano (najpopularniejsze i chyba najtańsze) i na luzie wszystko od Tiagry w góre, a nawet Sora będzie spoko. Na dojazdy to lepiej mieć osobnego szczura, a o szosę dbać i nie katować po mieście. Nie i nie. Są alu ramy lżejsze od carbonowych i są carbonowe bardziej wytrzymałe niż alu. Liczy się projekt i jakość wykonania. Decathlon ma przyzwoite ramy (jak za tą cenę). No i w Deca na carbonowy widelec jest taka sama gwarancja, jak na alu ramę. Jak na V to poniżej ćwierć profesjonalna. To po co tyle hamował? Na szosowych hamulcach na luzie można żyć i nic się nie pali.
  11. macio232

    Rowery

    @jacmiszcz92 Szosy z Decathlonu były zdecydowanie najlepsze jakość/cena przed podwyżką. Teraz można szukać konkurencyjnych ofert, ale jak masz zniżkę to pewnie nie znajdziesz nic lepszego. No i jest jeszcze jeden aspekt w tym roku - Decathlon jest jednym z niewielu sprzedawców, który posiada rowery. Są ogromne braki w podzespołach i ciężko jest kupić teraz cokolwiek, nawet drogo. Tarcze mają uzasadnienie gdy: - dużo ważysz - ponad 100kg powiedzmy - będziesz zjeżdżał z góry (i dużo ważysz) - będziesz chciał zmienić koła na carbonowe Zwróć uwagę na: - rozmiar ramy i jej geometrię - w Decathlonie akurat wszystkie ramy są bardziej nakierowane na wygodę niż osiągi i to jest właściwy kierunek. A co do rozmiaru, to najlepiej na żywo dobrać. Obecna tendencja jest żeby raczej mniejsze ramy dobierać, a też bardzo dużo siodełkiem i mostkiem można ugrać. Liczy się też długość korb. Ale wątpię by dało się dobrać pierwszą szosę tak by wszystko idealnie pasowało 😜 Po paru miesiącach będzie już wiedział czego potrzebuje Twoje ciało. - sytuację, gdy tylna przerzutka jest z jakiejś super grupy, a cała reszta osprzętu z niskiej - to znaczy, że sprzedawca (producent) chce Cię nabrać, a nie o Ciebie zadbać - w tej cenie już pewnie wszystko ma carbonowy wideł i alu ramę i w takie połączenie warto celować - [ostatnie i najważniejsze chyba] jaka szerokość opony wejdzie w ramę i widelec. Obecnie 25C to już standard, ale jeszcze niedawno 23C nim było. A odchodzi się od cieniutkich opon, bo to nie ma sensu, a już na pewno dla amatora. Ja bym polecał zacząć od 28C, a sam mam w planach poeksperymentować z czymś w okolicach 30C by dodać trochę gravelowego charakteru szosie. Więc wybierz taką ramę żeby potem nie mieć ograniczenia w doborze opon.
  12. Kablem USB USB-c który jednocześnie zapewnia zasilanie. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  13. Funkcjonalnością polecam xDuoo XQ-50 Pro Masz od razu topowy odbiornik BT o ponadprzeciętnym zasięgu i konwerter na coax i optical. Co do jakości audio, to ciężko mi skomentować, bo nie używam do jako DACa, a nawet gdybym to nie słyszę za bardzo różnic między źródłami 😜
  14. 1. lsd 2. jacmiszcz92 3. Name44 4. capriIII 6. BitWolf 7. espe0 8. Praedo 9. robertos 10. macio232
  15. macio232

    Tidal

    Tak. Takie straty mieli na tych prawie darmowych subskrypcjach, że aż serwery trzeba było wyłączyć 😜 Ja nawet przez przeglądarkę nie mogę się zalogować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności