Jump to content

Azakiel

Zarejestrowany
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Reputation

22 Neutral

Recent Profile Visitors

946 profile views
  1. ten wątek ze względu na swoją zawartość powinien sie w zasadzie nazywać " Tanie IEM-y z chin" , moderacja mogłaby poprawić bo troszke wprowadza w błąd
  2. Sprzedam słuchawki dokanałowe Audiosense AQ0 - praktycznie nowe (używane z 10 razy) stan idealny w cenie okazyjnej 360zł (460 kosztują na aliexpress) W zasadzie to bym ich nie sprzedawał bo to 1 model od dawna który mi się podoba brzmieniowo najbardziej z tego co miałem do tej pory (szczegółowe ale nie analityczne granie z fajną niemęczącą górą i fajnym dołem), ale chciałbym dołozyć do większych zakupów pare złociszy a dokanałówki i tak uzywam rzadko wiec nie chce zeby sie marnowały. Recenzje są tutaj: https://www.head-fi.org/showcase/audiosense-aq0.25100/ https://pl.aliexpress.com/i/1005002116693234.html#reviews w komplecie daję dwa kabelki nieużywane takie jak na tym zdjęciu kable są dobrej jakosci (mozna je kupic np tutaj) w komplecie jest też ten futerał co na zdjęciu, komplet gumek, oryginalny karton i specjalne szczypce plastikowe do odłączania kabla od słuchawek.
  3. Azakiel

    Trauma

    Sprzedane Fostexy 900 ,rzeczowo i konkretnie, bardzo dobry stały kontakt przez forum w trakcie trwania transakcji, bardzo polecam 👍
  4. Azakiel

    Azakiel

    nie handluję tutaj często ale skoro jest takie miejsce na forum to załozyłem wątek 😊
  5. Sprzedam słuchawki zamknięte Fostex TH 900 MK1 w stanie idealnym (w komplecie oryginalny karton, pudełko, i oryginalny stojak słuchawkowy Fostex) cena do uzgodnienia na priv. cena 3 tys (do negocjacji)
  6. moim skromnym zdaniem za taką kasę nie kupowałbym jednego modelu słuchawek tylko co najmniej 2 lub najlepiej 3 (ale nie flagowce tylko nieco tańsze modele zeby sie zmiescic w budżecie) , kazde nawet najdroższe słuchawki to w koncu tylko słuchawki i z racji swojej kontrukcji zawsze są bardzo kompromisowe, wiec imho kupiłbym jakiegos dobrego dynamika i jakiegos dobrego planara lub elektrostata + oczywiscie jakis wzmak do nich
  7. dobre napisane, po prostu akcja promocyjna i tyle. Człowiek to głupie stworzenie i nawet jak zna te proste psychologiczne mechanizmy to się ciągle nabiera (ceny sprzętu Audio i zainteresowanie nim są tego dobrym przykładem)
  8. moze jakaś firma opracuje jakąś udaną hybrydową konstrukcje dla duzych słuchawek która połączy zalety planarów i dynamików bez uwypuklania ich wad
  9. mam w domu ISK HD9999 i potwierdzam, jak na te cene to calkiem niezle łupie (podłączone do AIM SC808 z wymienionymi opampami)
  10. Zapomniej o AKG 702 przerabialem to, to są fajne sluchawki ale jak kolega wyzej pisał nie do tego, musi być wygar w dolnych rejestrach a tutaj tego nie bedzie,ale są bardzo wygodne (Szkoda ze wygoda nie gra hahaha)
  11. dziekuje bardzo za komentarze , na chwile obecną wacham sie pomiedzy: - Kennerton GH50 (opinie na temat basu z forum head fi wskazują ze w tym aspekcie to moze byc to czego szukam i mają łagodniejszą górę niz TH900, tylko strojenie nie jest audiofilskie/monitorowe a bardziej funowe wiec nie wiem czy to dla mnie bedzie na plus czy na minus przy roznych gatunkach muzycznych) - używki Fostexy (nie wiem jeszcze ktory model na 100 procent) - Audeze LCD-XC (tutaj troszke basu moze brakowac jak dla mnie wg tego co czytalem, lubie impakt i dociążony dzwięk ) - uzywki Ether Flow C 1.1 (tu podobno ciut lepiej z basem niz w LCD-XC ale nie tak dobrze jak np w przypadku Fostexów czy Kennertonów za to lepiej w innych zakresach... ale strach kupowac uzywki, nawet w takim pułapie cenowym trafiały sie egzemplarze odstajace charakterystyką a nie mam jak porównać ) No wlasnie z tą klinicznoscią to jest tak ze w pewnych gatunkach muzyki jest ona fajna by z kolei w innych strasznie drażnić a nie stać mnie na kupno dwóch słuchawek po 5 paczek każda zacne ale jak wiadomo nówki poza moim zasięgiem (kto chce kupić nerkę? ;-) ) a uzywki tez troszke drogie i mało (patrzylem na hifisharku)
  12. Z tym basem w LCD XC chyba az takiej tragedii nie ma, przeczytalem wlasnie recke nowszej wersji na audiofanatyku, fragment: Wcześniej nie było takiej możliwości i LCD-XC można, a nawet trzeba, było korygować jedynie ręcznie, klasycznym equalizerem, ze wszelkimi tego konsekwencjami. Ale też trzeba przyznać, że słuchawki grały do tej pory trochę inaczej. Testowane wcześniej LCD-XC z 2014 i 2015 roku, miały wspólne cechy brzmieniowe i nie różniły się od siebie. Rzeczy natomiast, którymi zapadły mi w pamięć, były wyraźny i mocny bas w stylu TH900 oraz podkreślony sopran w zakresie ok. 2-4 kHz. W nowszych wersjach, tj. 2017 i 2018, bas zelżał, pozostając mocnym, ale nie do przesady. Górka z kolei powędrowała nam trochę dalej, bo na punkt 6 kHz. Zmiany teoretycznie niewielkie liczbowo, ale wprowadzające przebudowanie tonalne na tyle słyszalne, że zmieniła się barwa, a także sposób kontroli słuchawek. Do tego doszedł jeszcze wspominany Reveal, który dodatkowo pozwala na redukowanie temperatury sopranu i robienie z XC modelu bardziej potulnego, jakoby sterując jego czułością na sybilanty (których w standardzie tutaj i tak nie uświadczymy) i czyniąc w ten sposób ukłon w stronę tym razem użytkowników domowych, tych faktycznie już bardziej „audiofilskich”. Otwiera to całkowicie nowe pole do manewru, mnożąc użytkownikowi możliwości cyfrowego dostosowania swoich słuchawek ponad ich naleciałościami tonalnymi i uwarunkowaniami technicznymi. Nadal jednak słuchawki posiadają i będą posiadały swój profesjonalny charakter i nie da się zrobić z nich regularnego członka LCD-kowej rodziny, o ile nie wejdziemy do gdy z konkretnymi modyfikacjami, polegającymi na zdejmowaniu puszek i robieniu z nich modelu otwartego, tudzież zabawy w redukcję wytłumienia (i tym samym wzmacnianie rezonansów oraz obniżenie poziomu tłumienia otoczenia). Niemniej nawet mimo faktu, że to jeden z niewielu modeli zamkniętych w ofercie Audeze, a w ramach tej serii przez bardzo długi czas de facto jedyny, jak pisałem świetnie się uzupełnia z LCD-2 i nie powoduje, że mam przemożną chęć ściągnięcia ich i założenia Dwójek. Choć oczywiście lubię sobie żonglować jedną i drugą parą. Bardzo dobrze się uzupełniają i właśnie to jest w tym wszystkim najlepsze, że jedna para nie wyklucza drugiej, nie powstaje między nimi konflikt i zachodzenie na siebie, a wszystko sprowadza się jedynie do decyzji i ochoty. pod kątem dobrego basu w oko wpadły mi jeszcze mało znane u nas słuchawki Kennerton Gjallarhorn lub wersja zmodyfikowana Kennerton Gjallarhorn JM fragment z recenzji ponizej (translacja) Scena dźwiękowa, obrazowanie i głębia Kiedy myślimy o puszkach z zamkniętymi plecami, wyobrażamy sobie dobrą odpowiedź basu, dobrą izolację hałasu i mocne uderzenie. Cóż, pojawiły się tuby, które całkowicie zmieniają tę sytuację. Wciąż otrzymujemy dobrą odpowiedź basu (doskonałą, w rzeczywistości) i dobrą izolację hałasu, ale wymieniamy trochę tego uderzenia z przodu na świetną scenę dźwiękową i obrazowanie oraz niesamowitą głębię. To pierwsza rzecz, którą pokochałem w tubach JM. Zaskoczyło mnie to całkowicie, ponieważ nie spodziewałem się takiego poziomu warstwowości i separacji po zamkniętych plecach. Muzyka nagrana w małych salach, muzyka kameralna i ta, gdzie fale dźwiękowe szybciej uderzają w ściany, jest odtwarzana z takim realizmem, że nie uwierzycie. Kombinacja precyzyjnego, perfekcyjnego zgrania nut, pogłosu, sceny dźwiękowej i głębi sprawia, że z łatwością można sobie wyobrazić, gdzie grają instrumenty, ich wielkość i jak duża jest sala, teatr, klub czy inne miejsce. Inne rodzaje muzyki, takie jak metal i rock, również czerpią z tego korzyści na różne sposoby. Na przykład szybka perkusja lub utwory perkusyjne, które wykorzystują obrazowanie stereo są bardzo, bardzo przyjemne do słuchania z rogami JM. Wszystko to odbywa się bez znaczącej utraty muzykalności. Właściwie ta sygnatura brzmieniowa jest bardzo wciągająca na swój własny, unikalny sposób. Jeśli czujecie się analityczni, z łatwością będziecie w stanie przeprowadzić analityczny odsłuch, biorąc pod uwagę doskonałą separację instrumentów, ale jeśli zmienicie swoje podejście i zdecydujecie się po prostu cieszyć się muzyką, będziecie w stanie zrobić to równie łatwo. Starannie zmasterowane i wyprodukowane nagrania, takie jak cokolwiek, czego dotykają ręce Stevena Wilsona, zabrzmią w sposób wysublimowany z rogami JM, ale zamknę ten rozdział ostrzegając wszystkich, że posiadanie takiej ilości detali, warstwowości i separacji wiąże się z kosztem natychmiastowego zauważania złych nagrań. Jeśli nagranie jest kiepsko zrealizowane, to na pewno to zauważycie. Porozmawiajmy teraz o basie, średnicy i wysokich tonach. Nie oceniam dźwięku na podstawie wykresów i liczb. To wszystko to interesujące gadanie o technice, ale ostatecznie najważniejsze dla mnie jest to, co czuję, gdy zamykam oczy i słucham muzyki. Jak daleko te słuchawki mogą zabrać mój umysł? Czy czuję się jakbym był na widowni? Czy wokalista brzmi tak, jakby był w moim pokoju? Czy czuję bas, czy jest on po prostu przesadzony i zniekształcony? Czy słyszę i czuję elektryczność płynącą z gitary elektrycznej? To tylko niektóre z instynktownych pytań, na które szukam odpowiedzi, kiedy słucham muzyki, więc do dzieła: Bas Pierwszą rzeczą, na którą zwróciłem uwagę w basie, była jego elegancka, doskonała separacja, zwartość i szczegółowość. Żyjemy w czasach, w których bas jest często grany przesadnie i przejaskrawiony do tego stopnia, że jest po prostu całkowicie zniekształcony. Wielu ludzi nie jest już w stanie "poczuć" basu, chyba że jest on całkowicie przesadzony, a ja naprawdę tego nie lubię. Sposób w jaki tuby JM oddają bas jest po prostu idealny jak na mój gust. To najbardziej naturalnie realistyczny bas, jaki kiedykolwiek słyszałem. Dla przykładu, kiedy słuchałem 'L'estate Presto' Vivaldiego w wykonaniu Rachel Podger [DSD] i wiolonczela weszła na scenę, zabrzmiała dokładnie tak, jak prawdziwa wiolonczela. Także na płycie "Bitches Brew" Milesa Davisa [DSD] linia basu jest doskonale słyszalna, zwarta, z każdym uderzeniem odróżnialnym od następnego. To ten rodzaj basu, który czujesz w swoim ciele nie przez zniekształcenia czy głośność, ale przez jego rozciągniętą, naturalną częstotliwość. Czujesz, że jest ogromny i wiesz, jak duży jest instrument, z którego pochodzi. Prawdę mówiąc, instrumenty smyczkowe w ogóle są na JM Horns po prostu fantastyczne. Nie wiem, czy to natura drewnianej, rogowej komory akustycznej, ale brzmią tak prawdziwie, że aż niewiarygodnie. Kiedy przechodzimy do muzyki elektronicznej, bas w niskich częstotliwościach zachowuje swoje właściwości. Na przykład w "Pitbull Terrier" Die Antwoord czy "Hollow Tree" Igorrr'a bas jest potężny i mocny, kiedy uderza, czujesz go wszędzie, ale nie jest na twojej twarzy. Nie jesteś obok wielkiego głośnika rave'owego, ale w drugim rzędzie, a to jest coś, czego powinieneś być gotowy się spodziewać. Te słuchawki są eleganckie i nigdy nie uderzą Cię w twarz. Nie chcą mieć "krwi na rękach" ani na uszach, chcą, żebyś czuł i widział wszystko, od wielkości instrumentów po szerokość i głębokość sceny, więc zabierają cię jeden lub dwa rzędy w tył, żebyś miał cały obraz. Wciąż odczuwasz wpływ, ale w inny sposób. Na początku nie wiedziałem, co o tym myśleć, ale teraz po prostu nie mogę wrócić na pierwszą linię, "Chcę nadal jeździć Mercedesem". z kieliszkiem wina w ręku, ciesząc się szerszą perspektywą. Atmosferyczna muzyka z potężnym basem ma to do siebie, co najlepsze z rogów. Szczególnie soundtracki są na poziomie end-game z rogami JM. Weźmy na przykład Star Wars III 'Anakin vs Obi Wan' [24 bit], za każdym razem gdy bas wchodzi w scenę dostaję gęsiej skórki. Zaufajcie mi, gdy mówię, że z tubami JM może być naprawdę ogromnie i wciągająco, jeśli tylko muzyka tego wymaga. Mój przyjaciel był tak poruszony występem rogów w Star Wars OST, że zapewniał, iż to tak jakby słyszeć to ponownie w wielkim teatrze. Teraz weźmy basowy, heavy metalowy album Sunn O))) 'Monoliths and Dimensions', cóż, brzmi on tak, jak czuję, że powinien brzmieć; jak grany z ogromnej, głębokiej, ciemnej jaskini w centrum ziemi. Dźwięki "skręcającego, skrzypiącego drewna" w pierwszym utworze są bardziej przerażające i denerwujące niż kiedykolwiek. Całkowicie katarktyczne doświadczenie. Oczywiście wszystko to powinno dać wam wyobrażenie o tym, jak świetnie nadają się do epickich/fantasy/filmów akcji/gier wideo... Mógłbym dalej opowiadać o sekcji basowej, ale nie chcę, by moja recenzja osiągnęła biblijne rozmiary (i tak mi się nie uda...), więc zostawię ją tutaj. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno i macie przybliżone pojęcie czego się spodziewać. Podsumowując, bas jest perfekcyjny dla tych, którzy lubią naturalny, zwarty, rozciągnięty bas, który jest wyczuwalny dla wszystkich tych cech i niczego więcej. https://www.head-fi.org/showcase/kennerton-gallahorn-gh50-jm-edition-horn-graphine-closed-back.24769/ autor modyfikacji wersji JM czyli Jana Massaria tak pisze o swojej (drugiej juz ulepszonej modyfikacji) nowa wersja, którą zrobiłem o nazwie MK2 jest znacznie bardziej szczegółową i przestronną sceną dźwiękową niż VC imho i inne https://www-head--fi-org.translate.goog/threads/kennerton-odin-magister-vali-magni-gjallarhorn-rögnir-thridi-wodan-thekk-and-thror-discussion.732814/page-408?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=wapp znalazłem porównanie Kennertona GH50 do paru znanych słuchawek: Audio-Technica ATH-WP900 , Denon AH-D9200 , Fostex TH900 Mk2 i najnowszy wpis do kolektyw Kennerton Gjallarhorn GH50 ! Kennertona Gjallarhorna GH50 przeciwko Audeze LCD-XC , Klipsch Heritage HP-3 i ZMF Vérité Closed
  13. Rozumiem że masz na mysli modele - LCD-XC Carbon Cup - LCD 2 Closed Back z wyglądu są bardzo ładne i solidne (Waga mi nie przeszkadza) tylko jak z basem, znalazlem taki cytat I've compared the LCD2C I had to other planars I owned at the same time: LCD2F, Hifiman HE500, HE6. On my rig, doing direct A/B comparisons, LCD2F and LCD2C bass were extremely similar - very clean, extremely tight, supreme extension, but average slam. HE500 slammed harder but with less control, more bloom, and probably not as much extension below 25hz. Perceived bass quantity was the biggest among all these 4 planars. HE6 (my version is a 4 screw, apparently leaner than the more regular 6 screw model) had slam, perfect extension, and tightness. I don't know what's the thing with my HE500. It has more bass impact/quantity than all the planars I've had : HE400i, HE5LE, HE6, LCD2.2, LCD2F, LCD2C. It's definitely less clean than the LCDs, and lacks ultra subbass impact, but it just has some physical slam and a perceived quantity (and midbass impact) around 40-70hz I really like. If you want great bass quantity, nothing is better than the Foster biodynas (Denon D2000/5000/7000, Fostex TH610/TH900/TH-X00/E-mu Teak).
  14. Dziękuję za odpowiedzi, jak widać ile ludzi tyle opinii bo potem znalazłem w necie inne opinię (cytat translacja) Hej, mogę dać ci szybkie objaśnienie. Mają podobny poziom ilości basu i uderzenia, więc bass-heady będą bardzo zadowolone z każdego z nich. Chociaż jakość jest znacznie lepsza w TH-900. Atticus jest bardzo ciepły, gładki, nienatarczywy, ale może być nieco powolny i rozmazany w porównaniu do TH-900. TH-900 jest lepszy pod względem technicznym. Jest szybszy (transjenty, atak/spadek), bardziej szczegółowy, choć Atticus jest przyzwoicie szczegółowy, znacznie wyraźniejszy, ma lepszą rozdzielczość, większą dynamikę, szerszą scenę dźwiękową i ostrzejsze obrazowanie. Myślę, że TH-900 jest lepszym urządzeniem uniwersalnym dla większej ilości gatunków, pod warunkiem, że jasność i okazjonalne sybilancje w niektórych utworach nie przeszkadzają ci zbytnio (zalecałbym walcowanie padów z TH900). Jeśli jasność/zmęczenie jest problemem i/lub pad rolling Cię nie interesuje, wtedy Atticus jest zdecydowanie bezpieczniejszym wyborem. Pamiętaj jednak, że będziesz musiał zrezygnować z niektórych z wyżej wymienionych parametrów technicznych. Mam nadzieję, że jest to dla ciebie pomocne. Czytałem i i też się nad nimi zastanawiam tylko jestem troche przerażony doniesieniami o duzym rozrzucie jakosciowym w Audezach oraz padających przetwornikach
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy