Jump to content

Weird_O

Bywalec
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Weird_O last won the day on November 22 2020

Weird_O had the most liked content!

Community Reputation

889 Excellent

1 Follower

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    Fajny!
  • słuchawki
    Też fajne!
  • testuję
    beyery
  • chcę
    Miłości i Pokoju

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Wrocław
  • Interests
    Dobra średnica.

Recent Profile Visitors

2,873 profile views
  1. No więc właśnie też mnie to zdziwiło ;D Za Tung solami, zgodnie z rekomendacją, się rozglądam
  2. Słuchał ktoś może tych lampek? https://allegro.pl/oferta/marconi-japan-6sn7-9967354679
  3. Przemku nie myślałeś może o założeniu własnego bloga albo czegoś w tym rodzaju? Świetnie się czyta Twoje opisy, super masz pióro!
  4. A te meze z aukcji to ta starsza wersja czy nowsza?
  5. Fajna sprawa. Modyfikowałeś je jakoś? Widzę, że kabelek odpinany.
  6. Marcinie, a czy masz na miejscu Clear/Clear pro? I czy można wypożyczyć?
  7. Jednak parę postów dalej piszą, powołując się na kogoś z focala, że jednak brzmienie jest takie samo... "The sound tuning is the exact same than Clear." Tak czy siak dzięki za ten wątek na head fi, poczytam sobie No i może ktoś od nas miał możliwość porównania ich łeb w łeb.
  8. Koledzy, czy focale Clear różnią się od Clear Pro jedynie wyposażeniem, czy jednak jest jakaś różnica w brzmieniu? Pytam, bo ciekawi mnie różnica w cenie - pro są tańsze, a mają dodatkową parę padów (choć jeden kabel mniej).
  9. Mimo wszystko polecam choćby wypożyczyć. Serio warto.
  10. A to kable mają wyglądać czy grać? Miałem ten ic u siebie przez dłuższy czas i jest rewelacyjny. Czy wart swojej ceny? Katalogowej moim zdaniem nie ale za połowę tej ceny serio bym się zastanowił :)) Dobrze, że mnie nie stać hehe. Z resztą śmiejecie się z ic za 9 tysi a tu niektórzy mają słuchawki dwa razy droższe, ot takie hobby i trzeba się z tym pogodzić. Za top trzeba niestety zapłacić a ten kabel jest topowy i już.
  11. Miałem v3 u siebie przez parę dni, niewygrzane i to zupełnie inne słuchawki niż v2. Bardzo ciemne, basowe (dla mnie zbyt basowe), wręcz zamulone i nieczytelne. Słuchałem na bursonie cv2+ i na felixie. Możliwe, że po wygrzaniu się ułożą ale wątpię czy na tyle, żeby zbliżyć się sygnaturą do v2. @lsd też ich słuchał, ciekawe jak je odebrał ze swoim sprzętem
  12. Pięknie Michale, trzymam kciuki za nowe rozdanie Daj znać jak Ci to wszystko gra i jak coś to podeślę Argentum, zobaczymy które srebro "lepsze"
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy