-
Postów
3692 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
22
O mnie
█│Best Buy by Arthass
📋 Instrukcja Obsługi
Poniższe zestawienie obrazuje moje czysto subiektywne odczucia względem użytkowanego sprzętu. Nie musi ono ( i zwykle tego nie robi ) bezpośrednio przekładać się na dążenie do obiektywnego ewaluowania cech przedstawianych urządzeń audio. Co więcej, otrzymanie przez wybrane sprzęty maksymalnych ocen w tych samych aspektach nie oznacza wcale, że są one pod tym względem równorzędne oraz obiektywnie lepsze jakościowo od innych urządzeń, szczególnie droższych. Oznacza jedynie poziom mojej subiektywnej satysfakcji z formy w jakiej został podany określony aspekt.
Poza obrazowym szacowaniem ilościowego występowania niektórych składowych dźwięku, nie występują tutaj żadne odnośniki dożące w bezpośredni sposób do obiektywnego ujęcia obrazu sprzętu na tle innych.
Oceną bazową jest ⭐️⭐️⭐️. Oznacza to tyle, że sprzęt nie wyróżnia się dla mnie znacząco niczym na plus, ani też na minus pod wybranym aspektem. Po prostu ok. Resztę łatwo wywnioskować.
▮│Oceny Jakościowe
│⭐│ Nope.
│⭐️★│ Really Bad
│⭐️⭐️│ Bad
│⭐️⭐️★│ Almost Not Bad
│⭐️⭐️⭐️│ Not Bad
│⭐️⭐️⭐️★│ Not Bad At All
│⭐️⭐️⭐️⭐️│ Bad Boy
│⭐️⭐️⭐️⭐️★│ Badass
│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│ The Baddest
►│Zestawy
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Shure SRH440
⏩ Sandisk- Sansa Clip+ ✚ Sennheiser IE8
█│⭐️⭐️⭐️⭐️★│█
⏩ Sandisk Sansa Clip+ ✚ Sony MH1 / MH1c
👍 Holografia
👍 Szczegółowość
👍 Średnica
👍 Barwa
👍 Tembr
🔻 Szerokość Sceny
🔻 "Żywiołowość"
⏩ iPod Video aka Classic 5,5G ✚ Koss KSC75
⏩ iPod Nano 1G ✚ Koss KSC75
⏩ Meizu M6 ✚ Aiwa Shellz
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Sunrise sw-Xcape v1
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Aiwa Shellz
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Jays v-Jays
█│⭐️⭐️⭐️★│█
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Koss KSC75
⏩ Sony nwz-S63xf/73xf ✚ Venture Electronics VE Monk
⏩ Sandisk Sansa Clip+ ✚ Brainwavz M1
►│Douszne aka "Pchełki"
█│⭐️⭐️⭐️⭐️★│█- Venture Electronics VE Monk
►│Dokanałowe
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Sony MH1 ( bez filtrów )
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉◎
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◉◉
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◉◉
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- SoundMagic E30
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◎
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◉◉
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◉◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◎
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️️⭐️★│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️★│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Sony MH1c
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉◎
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◎
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◉◉
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Brookstone Clear Dual-Drive Earbuds
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉◉
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◎
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◉◉
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◉◉
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️️️│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
►│Ultra-Portable Nauszne
█│⭐️⭐️⭐️⭐️★│█- Aiwa Shellz
|► BAS ◄|│⭐️⭐️️️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◉◉
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◉◉
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️️│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️★️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️★│█- Jays v-Jays
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◉
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◎
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◉
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◎
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️️️★│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Koss KSC75 ✅Rekomendacja Uniwersalność
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◎
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◎
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◎
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◉◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◎
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- AKG K420
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉◉
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◎
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◉◉
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◎
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️★│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
█│⭐️⭐️⭐️★️│█- Sennheiser PX100
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◉◉◉
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉
|► SOPRANY ◄|│⭐️️️️│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◎
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◎
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◉◉
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️️️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
►│Semi-Portable Nauszne
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Philips SHP3000
|► BAS ◄|│⭐️⭐️⭐️★️│
|─ ILOŚĆ BASU ─| ◉◉◎
|► ŚREDNIE TONY ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|─ ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW ─| ◉◉◎
|► SOPRANY ◄|│⭐️⭐️⭐️️★│
|─ ILOŚĆ SOPRANÓW ─| ◉◉◎
|─ SZEROKOŚĆ SCENY ─| ◉◉◉
|─ GŁĘBIA SCENY ─| ◉◎
|► TEMBR ◄|│⭐️⭐️️️│
|► TEKSTURA ◄|│⭐️⭐️️│
|► SZCZEGÓŁOWOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► HOLOGRAFIA ◄|│⭐️⭐️⭐️️│
|► WYGODA UŻYTKOWANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️★│
|► JAKOŚĆ WYKONANIA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
|► CENA/JAKOŚĆ ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️️│
|► OCENA OGÓLNA ◄|│⭐️⭐️⭐️⭐️│
►│Odtwarzacze Portable
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█- iPod Shuffle 4G
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█- iPod Nano 1G
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█- iPod Classic 5,5G aka Video
█│⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Meizu M6 SP
█│⭐️⭐️⭐️⭐️★│█- Sony nwz-s63x/s73x
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Sony nwz-e34x/44x
█│⭐️⭐️⭐️⭐️│█- Sandisk Clip Sport
█│⭐️⭐️⭐️★│█- Sandisk Sansa Clip Plus
▮│Mini Słowniczek Pojęć
( BAS )
czyli niskie tony, pasmo dźwiękowe zawierający się umownie w granicach częstotliwości 20-300Hz.
( ILOŚĆ BASU )
balans tonalny (wrażenie "głośności) basu względem pozostałych pasm.
( ŚREDNIE TONY )
pasmo dźwiękowe zawierający się umownie w granicach częstotliwości 300-3000Hz.
( ILOŚĆ ŚREDNICH TONÓW )
balans tonalny (wrażenie "głośności") średnich tonów względem pozostałych pasm.
( SOPRANY )
czyli wysokie tony, pasmo dźwiękowe zawierający się umownie w granicach częstotliwości 3000-20000Hz.
( ILOŚĆ SOPRANÓW )
balans tonalny (wrażenie "głośności") sopranów względem pozostałych pasm.
( SZEROKOŚĆ SCENY )
wrażenie rozpiętości planu muzycznego bazujące na szerokości rozmieszczenia dźwięków w przestrzeni.
( GŁĘBIA SCENY )
wrażenie głębi planów muzycznych w przestrzeni, wielowarstwowość płaszyzn budujących scenę (pisząc prościej - wrażenie, że poszczególne dźwięki wybrzmiewają z oddali, dalszego tła, podczas gdy inne z bliższego naszemu położeniu źródła).
( TEMBR )
barwa dźwięku, określa w przybliżeniu m.in. odczucie tzw. zimnej, neutralnej lub ciepłej prezentacji, a także realizm wybrzmiewania.
( TEKSTURA )
wrażenie gęstości dźwięku, organiczności, "pełności" instrumentów, odnosi się również w pewien sposób do postrzegania "trójwymiarowości" poszczególnych dźwięków, w tym instrumentów.
( SZCZEGÓŁOWOŚĆ )
ilość szczegółów dźwiękowych wydobywanych z materiału muzycznego.
( HOLOGRAFIA )
wrażenie trójwymiarowej prezentacji, realistycznego "oblewania" dźwiękiem z różnych stron, różnych źródeł pozornych, bogatego pozycjonowania dźwięku.