Skocz do zawartości

Audinst HUD-mx1 + hd598


Maniek85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam dac Audinst HUD-mx1 oraz słuchawki hd598 sprzęt był wygrzewany przez 60 godzin niestety zakupiłem to bez wcześniejszego przesłuchania niestety dźwięk jest dla mnie jakiś taki przymulony i zbyt ciepły. Nie jestem żadnym znawcą w tej dziedzinie wczesnej miałem tylko słuchawki sony mdr-ex85. Słucham głównie rocka/metalu i muzyki symfonicznej. Czy wymiana opampa tego który jest w standardowo podstawce w mx-1 na inny ma jakiś sens jeśli tak to jaki opamp zaoferował by mi chociaż trochę bardziej chłodniejszy dźwięk? Nie znam się na tym kompletnie dlatego bardzo proszę o podanie jaka to musi być podstawka. Dodatkowo mam możliwość oddania jeszcze tych słuchawek bo przy kupie przez internet jest 10 dni na zwrócenie sprzętu więc zależy mi na czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sluchalem z Audinstem tych sluchawek i nie przypadly mi do gustu, ale winilem za to fakt, ze sluchawki byly prosto z pudelka bez wygrzewania (odsluch w sklepie). Skoro masz sluchawki wygrzane, to moze jednak sie z Audinstem nie lubia. Inna opcja to osobiste preferencje, moze dzwiek Seenheisera po prostu Ci nei pasuje, z tego co piszesz zaryzykowalbym jakies AKG, ATH lub grado.

 

Audinst na standardowym opampie jest neutralny, dla mnie az za bardzo dlatego zmienilem w swoim opampa na AD797BR i jest wyraznei lepiej, ale ja nie mialem na celu schlodzenia tylko ocieplenie zimnych sluchawek. AD797 mocno dzwieku nie ocieplily, ale poprawily jakosciowo na tyle, ze z nimi zostalem, wczesniej testowalem opampa ktory rzeczywiscie byl cieplejszy, ale z jakosci nie bylem zadowolony (gorszy dzwiek niz ze stockowego). W druga strone to nawet nie wiem jakimi opampami powinienes sie zainteresowac. Przed jednym moge przestrzec, stockowy opamp audinsta to naprawde solidny kawalek elektroniki wiec nie chcac starcic jakosci daruj sobie zmiane na opampy za pare zlotych, bo bedziesz zawiedziony.