Skocz do zawartości

Serwis


metyu

Rekomendowane odpowiedzi

A nie wiecie ile teraz kosztuje naprawa wyswietlacza? bo jakies chyba przed wakacjami kosztowała 100 zł a teraz to nie wiem.

Pewnie podobnie jak nie tak samo. To uszkodzenie fizyczne więc musi kosztować. Najlepiej zadzwoń do nich albo napisz. Na stronie Vedii masz kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam mam 2 pytania :) natomiast, po 1 czy mozna wymienic pamiec flash w

vedii a10 z 2 gb na 8 gb ? i ile by wynosil koszt takiej operacji ? po 2

czy jest jakis " domowy" sposob na naprawe slotu kart pamieci ? bo gdy

wkladam karte do a10 to ona" wyskakuje "

 

 

 

pozdrawiam i zycze wesołych i rodzinnych swiat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam 2 pytania :) natomiast, po 1 czy mozna wymienic pamiec flash w

vedii a10 z 2 gb na 8 gb ? i ile by wynosil koszt takiej operacji ? po 2

czy jest jakis " domowy" sposob na naprawe slotu kart pamieci ? bo gdy

wkladam karte do a10 to ona" wyskakuje "

 

 

 

pozdrawiam i zycze wesołych i rodzinnych swiat :)

1.wbudowanej pamięci raczej nie da rady wymienić chyba że jesteś znawcą elektroniki. Swego czasu podobne pytanie padło odnośnie pewnego odtwarzacza ze stajni iRivera ale nie znalazł się specjalista który jednoznacznie dowiódł że takie zabiegi są możliwe (nie wspominając o opłacalności przedsięwzięcia)

2. Napisz z tym do serwisu Vedii. Domowe metody w nierozbieralnym odtwarzaczu (obudowa zgrzewana) są nieskuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zaraz miną 4 tygodnie od wysłania SRS-300 do serwisu. Napisałem maila z zapytaniem ile może potrwać naprawa. Po tygodniu ponownie napisałem. 2 razy nie dostałem odpowiedzi. Kilka razy dzwoniłem około 15-16 w różne dni - nikt nie odebrał. Już nawet nie chodzi o to, że nie mam tych słuchawek i katuję się jakimiś starymi od walkmana. Ktoś ma podobny problem? Ktoś wie co z serwisem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co mam też mam problem serwisem tyle, że krócej czekam. Napisałem do nich maila tydzień temu, bo mam problem z gniazdem w B6. Już słyszałem opinie że z serwisem nie ma co przez maila i teraz będę się próbował skontaktować przez telefon, ale z tego co mówisz to też nie tak łatwo. Zaczyna mnie Vedia mocno irytować, z podejściem do klienta. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dodzwonić po minucie czekania aż ktoś odbierze. Dowiedziałem się, że słuchawek u nich nie ma. Po tym jak przebiegała korespondencja, a raczej mój monolog mailowy jestem gotów myśleć, że co 5 para słuchawek jest wywalana do kosza - "bo przecież może nie dotrzeć". W tym wypadku nie posądzam pań z poczty, chyba się nie będą dobierać do malutkich paczuszek skierowanych do jakiegoś serwisu. A człowiek z którym rozmawiałem brzmiał wybitnie zaspanie. Będę złośliwy i stwierdzę, że może zbudziłem go z przedpołudniowej drzemki? Eh, co mi pozostaje... Kupię nowe słuchawki firmy Vedia - po prostu mi pasują. Może kiedyś jeszcze raz spróbuję słuchawki do serwisu posłać, ale potem już nie będę się to bawił, bo szkoda czasu, świata nie zmienię.

 

@Tekaj - mam nadzieję, że chociaż Twój problem zostanie prawidłowo rozwiązany.

 

Edit.

Takiego maila dostałem:

****

Szanowni Państwo,

Z powodu awarii serwera pocztowego nie mamy pewności, że wszystkie zgłaszane problemy zostały przez nas rozpatrzone. Jeżeli nie otrzymali Państwo od nas odpowiedzi na przesłany mail, to prosimy o ponowne wysłanie zapytania.

Przepraszamy za niedogodności.

****

No ta, nowe słuchawki już w drodze...

Edytowane przez Lprwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności