Skocz do zawartości

Gwarancja Koss porta pro


m@tys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dostalem od znajomego sluchawki Koss Porta Pro.

Okazalo sie dlaczego dostalem :)

Prawa sluchawka ewidentnie "charczy" przy wiekszym poziomie decybeli....

 

Nie wiem gdzie je kupil, nie mam tez paragonu zakupu. Mam opakowanie i etui.

Slyszalem ze podobno te sluchawki maja dozywotnia gwarancje.

 

Czy jest realna szansa abym mogl je poddac tej procedurze?

 

I jak to zrobic, gdzie sie zglosic itd.

 

Z gory dzieki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dostalem od znajomego sluchawki Koss Porta Pro.

Okazalo sie dlaczego dostalem :)

Prawa sluchawka ewidentnie "charczy" przy wiekszym poziomie decybeli....

 

Nie wiem gdzie je kupil, nie mam tez paragonu zakupu. Mam opakowanie i etui.

Slyszalem ze podobno te sluchawki maja dozywotnia gwarancje.

 

Czy jest realna szansa abym mogl je poddac tej procedurze?

 

I jak to zrobic, gdzie sie zglosic itd.

 

Z gory dzieki!!

a sprawdz, czy miedzy gabka a przetwornikiem sluchawki nie ma jakiegos wlosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posłuchaj kolegi i najpierw sprawdź czy włos się nie zawieruszył,

 

dożywotnia pseudo-gwarancja w Kossach Porta Pro polega na tym, że płacisz coś koło 50zł (30zł jak się zarejestrowałeś) opłaty manipulacyjnej + koszty wysyłki, za niewiele więcej dostaniesz nowe słuchawki, a nie wiadomo czy przyjmą ci je na gwarancję... lepiej znaleźć jakiś mały lokalny sklepik elektryczny często nie biorą wiele za naprawę i tam się udać z Kossami gdyby okazało się, że wyżej wymieniony manewr nie poskutkował..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dożywotnia pseudo-gwarancja w Kossach Porta Pro polega na tym, że płacisz coś koło 50zł (30zł jak się zarejestrowałeś) opłaty manipulacyjnej + koszty wysyłki, za niewiele więcej dostaniesz nowe słuchawki, a nie wiadomo czy przyjmą ci je na gwarancję...

Przyjmą przyjmą, poczytaj sobie warunki gwarancji zanim zaczniesz krytykować: http://www.dozywotniagwarancja.pl/ Obowiązuje typowa bezpłatna gwarancja o ograniczonym czasie trwania obejmująca wady wynikłe z winy producenta, jak i rozszerzona dożywotnia obejmująca każde uszkodzenie, ale wiążąca się z pewną stałą opłatą. Wiadomo, że dla tanich modeli będzie to mniej opłacalne niż dla drogich, niemniej to chyba ciekawa propozycja na tle tego co oferuje konkurencja.

Po prostu wielu osobom się wydaje, że producent zupełnie za friko i dożywotnio naprawi/wymieni słuchawki i takie irracjonalne wyobrażenia prowadzą potem do rozczarowania... Porty kosztują coś w okolicach 100zł, więc mamy 30-50zł za naprawę/wymianę dowolnie uszkodzonych słuchawek kontra kupno kolejnej pary za 2-3 razy tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

od razu przepraszam,że odświeżam.Kupiłem niedawno Kossy,i mam putanie następujące-

czy jesli załóżmy złamią mi się,to czy mam szanse na wym ianę na nowe? Bo w pudełku nie było żadnej karty gwarancyjnej. Kolega w zeszłym tygodniu złamał,miał kartę gw. i wymienili mu na nowe,od ręki. Więc jak to jest? I czy warto się na stronie producenta zarejestrować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam nie chce zakładac nowego tematu i równiez się podłacze mam problem z porta pro chyba coś z kabelkiem sie stało bo najpierw nie dzialała jedna potem już dwie... nie wiem co teraz zrobić czy zaniesc do naprawy czy zarejestrowac sie (gdzie i jak ?) i wysłać.... z góry wielkie dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod gwarancję dożywotnią podlegają wszystkie uszkodzenia, możesz np. wrzucić słuchawki pod pociąg :P i wysłać, zapłacić 30 zł i dostaniesz nowe. Jednak żeby zapłacić 30 a nie 45 zł musisz zarejestrować się na stronie Koss i do wysyłki dodać wydruk dokumentu, który zostanie wygenerowany podczas rejestracji. Trzeba też pokryć koszty wysyłki.

Oczywiście, jeżeli masz dowód zakupu i ważna normalną gwarancję, to możesz spróbować je reklamować. Może nie uznają, że uszkodzenie powstało z Twojej winy i wymienią na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dziś właśnie wysłałem słuchawki do naprawy gdyż je rozwaliłem przypadkowo [trzy razy wyrwałem kabelek z głośniczka, lutowałem 2 razy a za 3 już za dużo cyny było i już nie umiałem sobie poradzić] no i stresuje się czy dobrze wszystko wysłałem. Mógłby ktoś powiedzieć jak to wygląda? Wysyłam słuchawki bez żadnej kasy i czekam na słuchawki które przyjdą za pobraniem czy co? Mógłby mi ktoś odpowiedzieć? ;) Z góry dziękuję :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I najlepszym się zdarza ;)

 

Tak pisałem do NICH, lecz sęk w tym, że nie odpisują... :]

Najlepsi, czytają co napisali, zanim klikną "Wyślij", ale nie o tym wątek ;).

 

A nie ma podanego żadnego telefonu kontaktowego? Na pewno jest, zadzwoń, zapytaj grzecznie - na pewno uzyskasz więcej informacji na temat Twojego procesu gwarancyjnego, niż tu ;).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz Dex-ter, u Ciebie też da się zawsze coś znaleźć ;)

Co do rady, to oczywiście popieram. Zadzwonić jest zdecydowanie najlepiej i najszybciej, jeśli masz numer.

Oczywiście, że można - nigdzie nie napisałem, że jestem nieomylny i zawsze piszę w 100% poprawnie :rolleyes: . Okej, kończę Offtop ;).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie pytanie, ale czy możecie dać mi namiar na Koss'a?

Gdzie mam zadzwonić? Nie mogę znaleźć kontaktu, opakowanie wyrzuciłem już dawno... może to był błąd:|

... a może jakiś Polski przedstawiciel, zajmujący się gwarancją?

--

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności