m@tys Opublikowano 24 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Witam Dostalem od znajomego sluchawki Koss Porta Pro. Okazalo sie dlaczego dostalem Prawa sluchawka ewidentnie "charczy" przy wiekszym poziomie decybeli.... Nie wiem gdzie je kupil, nie mam tez paragonu zakupu. Mam opakowanie i etui. Slyszalem ze podobno te sluchawki maja dozywotnia gwarancje. Czy jest realna szansa abym mogl je poddac tej procedurze? I jak to zrobic, gdzie sie zglosic itd. Z gory dzieki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochalek Opublikowano 24 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 WitamDostalem od znajomego sluchawki Koss Porta Pro. Okazalo sie dlaczego dostalem Prawa sluchawka ewidentnie "charczy" przy wiekszym poziomie decybeli.... Nie wiem gdzie je kupil, nie mam tez paragonu zakupu. Mam opakowanie i etui. Slyszalem ze podobno te sluchawki maja dozywotnia gwarancje. Czy jest realna szansa abym mogl je poddac tej procedurze? I jak to zrobic, gdzie sie zglosic itd. Z gory dzieki!! a sprawdz, czy miedzy gabka a przetwornikiem sluchawki nie ma jakiegos wlosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 24 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 posłuchaj kolegi i najpierw sprawdź czy włos się nie zawieruszył, dożywotnia pseudo-gwarancja w Kossach Porta Pro polega na tym, że płacisz coś koło 50zł (30zł jak się zarejestrowałeś) opłaty manipulacyjnej + koszty wysyłki, za niewiele więcej dostaniesz nowe słuchawki, a nie wiadomo czy przyjmą ci je na gwarancję... lepiej znaleźć jakiś mały lokalny sklepik elektryczny często nie biorą wiele za naprawę i tam się udać z Kossami gdyby okazało się, że wyżej wymieniony manewr nie poskutkował.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@tys Opublikowano 24 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 dziekuje bardzo za porade Mieliscie racje, musialo cos byc miedzy mebrana. Juz jest ok. Jeszcze raz dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modrzew Opublikowano 26 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 dożywotnia pseudo-gwarancja w Kossach Porta Pro polega na tym, że płacisz coś koło 50zł (30zł jak się zarejestrowałeś) opłaty manipulacyjnej + koszty wysyłki, za niewiele więcej dostaniesz nowe słuchawki, a nie wiadomo czy przyjmą ci je na gwarancję... Przyjmą przyjmą, poczytaj sobie warunki gwarancji zanim zaczniesz krytykować: http://www.dozywotniagwarancja.pl/ Obowiązuje typowa bezpłatna gwarancja o ograniczonym czasie trwania obejmująca wady wynikłe z winy producenta, jak i rozszerzona dożywotnia obejmująca każde uszkodzenie, ale wiążąca się z pewną stałą opłatą. Wiadomo, że dla tanich modeli będzie to mniej opłacalne niż dla drogich, niemniej to chyba ciekawa propozycja na tle tego co oferuje konkurencja. Po prostu wielu osobom się wydaje, że producent zupełnie za friko i dożywotnio naprawi/wymieni słuchawki i takie irracjonalne wyobrażenia prowadzą potem do rozczarowania... Porty kosztują coś w okolicach 100zł, więc mamy 30-50zł za naprawę/wymianę dowolnie uszkodzonych słuchawek kontra kupno kolejnej pary za 2-3 razy tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beerladen Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam, od razu przepraszam,że odświeżam.Kupiłem niedawno Kossy,i mam putanie następujące- czy jesli załóżmy złamią mi się,to czy mam szanse na wym ianę na nowe? Bo w pudełku nie było żadnej karty gwarancyjnej. Kolega w zeszłym tygodniu złamał,miał kartę gw. i wymienili mu na nowe,od ręki. Więc jak to jest? I czy warto się na stronie producenta zarejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laluś Opublikowano 17 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 witam nie chce zakładac nowego tematu i równiez się podłacze mam problem z porta pro chyba coś z kabelkiem sie stało bo najpierw nie dzialała jedna potem już dwie... nie wiem co teraz zrobić czy zaniesc do naprawy czy zarejestrowac sie (gdzie i jak ?) i wysłać.... z góry wielkie dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F_Alonso Opublikowano 17 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Pod gwarancję dożywotnią podlegają wszystkie uszkodzenia, możesz np. wrzucić słuchawki pod pociąg i wysłać, zapłacić 30 zł i dostaniesz nowe. Jednak żeby zapłacić 30 a nie 45 zł musisz zarejestrować się na stronie Koss i do wysyłki dodać wydruk dokumentu, który zostanie wygenerowany podczas rejestracji. Trzeba też pokryć koszty wysyłki. Oczywiście, jeżeli masz dowód zakupu i ważna normalną gwarancję, to możesz spróbować je reklamować. Może nie uznają, że uszkodzenie powstało z Twojej winy i wymienią na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElektroT Opublikowano 7 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Kupiłem słuchawki w Komputroniku i nigdzie nie mogę znaleźć tego kodu do rejestracji;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F_Alonso Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Kod powinien być na opakowaniu słuchawek, pod naklejką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 26 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Dziś właśnie wysłałem słuchawki do naprawy gdyż je rozwaliłem przypadkowo [trzy razy wyrwałem kabelek z głośniczka, lutowałem 2 razy a za 3 już za dużo cyny było i już nie umiałem sobie poradzić] no i stresuje się czy dobrze wszystko wysłałem. Mógłby ktoś powiedzieć jak to wygląda? Wysyłam słuchawki bez żadnej kasy i czekam na słuchawki które przyjdą za pobraniem czy co? Mógłby mi ktoś odpowiedzieć? Z góry dziękuję Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex-ter Opublikowano 27 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 A próbowałeś się kontaktować z KOSSem zanim wysłałeś słuchawki? Czy po prostu poszedłeś na pocztę i wysłałeś im na ich adres, a teraz pytasz co dalej? Chyba oni lepiej będą wiedzieć, niż forumowicze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 A wie ktoś może ile trwa naprawa/wymiana słuchawek? =) Jakby nie patrzyć zaczynam się niepokoić ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex-ter Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 A wie ktoś może ile trwa naprawa/wymiana słuchawek? =) Jakby nie patrzyć zaczynam się niepokoić ;P Jakby nie patrzeć, trochę czasu na to potrzebują. Pytałeś ICH, kontaktowałeś się z NIMI, czy myślisz, że wiemy lepiej od nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 I najlepszym się zdarza Tak pisałem do NICH, lecz sęk w tym, że nie odpisują... :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex-ter Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 I najlepszym się zdarza Tak pisałem do NICH, lecz sęk w tym, że nie odpisują... :] Najlepsi, czytają co napisali, zanim klikną "Wyślij", ale nie o tym wątek . A nie ma podanego żadnego telefonu kontaktowego? Na pewno jest, zadzwoń, zapytaj grzecznie - na pewno uzyskasz więcej informacji na temat Twojego procesu gwarancyjnego, niż tu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No wiesz Dex-ter, u Ciebie też da się zawsze coś znaleźć Co do rady, to oczywiście popieram. Zadzwonić jest zdecydowanie najlepiej i najszybciej, jeśli masz numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex-ter Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No wiesz Dex-ter, u Ciebie też da się zawsze coś znaleźć Co do rady, to oczywiście popieram. Zadzwonić jest zdecydowanie najlepiej i najszybciej, jeśli masz numer. Oczywiście, że można - nigdzie nie napisałem, że jestem nieomylny i zawsze piszę w 100% poprawnie . Okej, kończę Offtop . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darck Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 kupiłem nowe KPP i naklejki nie ma. Tylko na niektórych opakowaniach powinna być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Dobra Jest dobrze już. Dzwoniłem dziś do nich i mi powiedzieli, że wysłali 1 lub 2 kwietnia. Więc teraz tylko oczekiwać ukłonu ze strony kochanej poczty polskiej... ^^. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamlinn Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Może to głupie pytanie, ale czy możecie dać mi namiar na Koss'a? Gdzie mam zadzwonić? Nie mogę znaleźć kontaktu, opakowanie wyrzuciłem już dawno... może to był błąd:| ... a może jakiś Polski przedstawiciel, zajmujący się gwarancją? -- Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 AUDIO KLAN SERWIS: Godziny otwarcia: pon-pt 9-17 05-270 Marki k/Warszawy, ul. Szkolna 45 tel. +48 (0-22) 777 99 25 fax. +48 (0-22) 777 99 38 e-mail: serwis@audioklan.com.pl www.audioklan.pl Wystarczyło poszukać ;P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamlinn Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Prawda. Mi się niestety nie udało. To nie kwestia tego, że nie próbowałem. Dzięki serdeczne za pomoc. -- P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 We wtorek odbieram moje słuchafony i tak sie zastanawiam, jeśli będą nowe to jak ja je mam dobrze wygrzać? Nie znam sie za bardzo na tym, ja bym na noc włączył jakiś reggae'owy kawałek z mocnymi bassami i wio do rana. Dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trapo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Po wielu nerwowych dniach czekania na Porta Pro w końcu mogłem je odebrać. Dostałem całe nowe słuchawki i co najlepsze przyjęli je na standardową gwarancję - co za tym idzie nie zapłaciłem ani grosza . Właśnie się wygrzewają Koss Porta Pro 4eva ;D Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.