Skocz do zawartości

Gry Java


wuwu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I jak działa? Na E50 trochę się tnie, a na 6300 w ogóle nie chciała pójść.

 

Sorry, ale jak dla mnie to już jest zdeka śmieszne :lol: Gra, która bezproblemu idzie na K700i tnie sie na E50, a na 6300 wogóle nie idzie :lol:

 

No nie wiem, jak chcesz jakąś Nokie do 400 pln to może... 5300 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: a na czym gracie ?

 

k800i

 

worms, elven chronicles,
v rally 3d
lemmings return

 

wszystko powyższe rox!! :D

 

a dodam jeszcze

- Stranded (coś na kształt lostów - miły prawie erpeg ;)

- AND1 street basketball - ekstra, wyjątkowo mi podeszło, a brzydzę się wręcz sportówkami (może poza serią THPS ;))

- Mechanics - coś na kształt lemingów ale dużo wypaśniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma 6120c, fajna jest lecz dla mnie za droga

Czasem można wyrwać za pięć stów. Pozatym w tej cenie nie ma nic lepszego, imho. E50 jest fajna, ale ma kilka wad - jest woooolna (chodź i tak w porównaniu do N70 jest super :P) oraz ma joya i ten wyświetlacz jakiś taki nie najlepszy mi się wydawał w porównaniu do 6120c..

 

Gra, która bezproblemu idzie na K700i tnie sie na E50, a na 6300 wogóle nie idzie

Ba! Powiem więcej - na 6120c przycina jak jest włączony dźwięk. Więc jak lubimy dźwięk w grach, to na 6120c w gierki java nie pogramy.. Ja mam zawsze wyłączony dźwięk, więc problemu nie mam. Jak widać, Nokie najlepszej obsługi javy nie mają :)

 

AND1 street basketball

Popieram, fajna, fajna. Na K/D750i nie mogłem zagrać turnieju - gra się zawieszała. Na 6120c chodzi pięknie - pod jednym warunkiem; że wyłączymy dźwięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do supportu dzwieku w aplikacjach Javy na maszynie wirtualnej Nokii to implementacja jest w wiekszosci OK.

To zalezy jak jest napisana gra. Czesto pisze sie gry pod portowanie mass market aby jak najszybciej portowac kod pod inne urzadzenia.

Najczesciej na jakims frameworku, gdzie nie dba sie o poprawna obsluge dzwieku.

 

Wiele urzadzen ma totalnie zwalana obsluge dzwieku w Javie, i pisze sie kod tak - aby dzialal wszedzie.

 

Jesli kod jest dobrze napisane - nie ma takich problemow.

 

Co wystepuje w mniejszosci - sam pisze zawodowo takze gry w javie dla jednego ze studiow developerskich i czesto wazniejsze jest szybkie pokrycie rynku niz wykorzystanie indywidualnych mozliwosci urzadzen. Coz Java jest przenosna raczej tylko z zalozenia na telefonach. :) W wiekszosci malo ktory producent (poza Sony Ericssonem) trzyma sie specyfikacji i trzeba hardcodowac fixy na niedociagniecia firmwarow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie jakoś radzę bez dźwięku w grach, zresztą z reguły gram na lekcjach a wtedy dźwięk i tak jest raczej niewskazany. smile.gif
zreszta i tak ten dzwiek w grach java jest bezuzyteczny tak naprawde... :P Co innego w doomie czy quake'u :P
Ja mam w javie rolleyes.gif
ee to nie chce :P. zapoznaj sie z pandemonium - jest na symbiana :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności