Skocz do zawartości

Swieży, Popsuty Vtec V39 ? :/


atalin

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

 

Odebrałem dziś mojego VTeca V39, wlaczylem, pobawilem sie, posluchalem muzyki, wrzucilem pare plyt posluchalem, polozylem i poszedlem do miasta. Wracam, odpalam laptopa, podlaczam plejerka i co widze? Szary ekran, blad FAT'u i NANDow, format urzadzenia oraz (chyba) prosba o wrzucenie firmware (wszystko szybko smigalo wiec nie wszystko zarejestrowalem dokladnie) i tyle bylo go widac....nie da sie za cholere wlaczyc, ani podlaczonego do usb ani odlaczonego. Zarowno na gentoo jak i pod windowsem widac podlaczone urzadzenie usb ale nie moge sie do niego nijak dostac (aby sprobowac firmware wrzucic).

 

Co ja teraz moge zrobic? Juz odsylac na gwarancje?

 

bardzo zasmucony atalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na nim za bardzo, ale zobacz czy reaguje na ładowarkę, to przynajmniej będziesz wiedział czy się całkowicie zbrickował, czy też nie.

 

 

OK, po 1wsze - zresetowałbym go (taka mala dziurka po tej stronie z wejsciem na mini jaca-wcisnij wykalaczka lub czyms podobnym)

jak nie pomoze - do ladowarki - na jakies 15-20 min

 

jesli i to nie pomaga -- reklamacja

 

Strasznego pecha masz :/ ja swojego uzywam od 2msc i zwiesil mi sie moze 2-3 razy, a reset zawsze pomagal.

 

edit: po tych bledach nand i fat dochodze do wniosu,ze mogles otrzymac egzemplarz z uszkodzona pamiecia flash :/ Reklamowalbym po prostu jak nie ozyje w ciagu 15 min w ladowarce i po resecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś pierwszym, komu V39 padł podczas premiery. Jak dostaniesz nowego, to sprawdź, czy w nim bateria nie goni, bo o takim przypadku też słyszałem. Oczywiście wymienili na nowy.

 

Co rozumiesz przez stwierdzenie "czy bateria nie goni"? Bo nie bardzo rozumiem <_<

 

Dodam tylko tak dla przeciwwagi, że ja w swoim egzemplarzu nie dostrzegłem nic niepojącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach