Skocz do zawartości
  • 0

Słuchawki wokółuszne otwarte z bluetooth


Midek

Pytanie

Hej wszystkim ! Jestem tu nowy więc proszę nie bijcie ^^

W temacie lepszego brzmienia i hi-endowego sprzętu jestem narazie laikiem, ale dużo czytam i się powoli przymierzam żeby zacząć upgradować swój sprzęt, także dobre rady mile widziane. 
Szukam słuchawek, jak w tytule, wokółusznych otwartych z bluetooth. Do użytku domowego (PC, TV, smartphone), ale że mamy 2023, to chce coś bez kabla, ewentualnie z możliwością podłaczenia to byłoby idealnie. Zależy mi na w miarę naturalnym brzmieniu. Niestety mój reaserch w internetach wykazał że znalezienie takich to jednak większy problem. Istnieją w ogóle takie i nie kosztują ponad 2000? Wszystko co ma bluetooth to konstrukcje zamknięte z tych które znalazłem w moich widełkach, a naprawdę polubiłem otwarte. Głównie z uwagi na komfort (zdecydowanie mniej się w nich pocę.. ^^), ale i brzmienie jest zupełnie inne, tak jakby mam wrażenie szerszej sceny, nie wiem jak to wytłumaczyć dobrze, ale chyba rozumiecie. 
No tak mój budżet to 500zl, mogę się porwać do 800 jeśli naprawdę będzie warto. 

Aktaulnie skromnie, korzystam z Sennheiser PC 360 jestem z nich zadowolony, ale w poszukiwaniu lepszego brzmienia myśle też w dalszej przyszłósci żeby je zmienić na zestaw Beyerdynamics DT990 250Ohm + DAC, ale póki co pomyślałem żeby kupić coś bez kabla z uwagi na wygode. 

Edytowane przez Midek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Jeśli bierzesz pod uwagę beyery, to Dt990 + Oriolus 1795s. Tylko nie wiem jak on pociągnie wersję 250 ohm. Z 80 nie ma żadnych problemów. Miałbyś w pewnym sensie namiastkę wireless.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0