Skocz do zawartości

Pomoc W Wyborze Playerka Do 650zł


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie znam się dobrze na odtwarzaczach a chciałbym coś kupić do 650zł max. 2-4GB na fleszu, nie musi mieć koniecznie radia, dyktafonu ani odtwarzać filmów interesuje mnie głównie odtwarzanie muzyki na dość wysokim poziomie. Przejrzałem trochę postów i zainteresowały mnie iAUDIO U3, iAUDIO F2, iriver S10, iriver clix, Ipod Nano 2gen. 2GB z gwarancją lub 4GB bez gwarancji. Co według Was będzie najlepszym wyborem spośród tych odtwarzaczy a może znacie coś lepszego w tym przedziale cenowym. Mysłałem nad ipodem ale nie wiem czy w połączeniu z jakimiś dobrymi słuchawkami dorówna jakością odtwarzania iriverowi czy iAUDIO i czy psują się tak często jeśli nie skusiłbym się na wersje 4GB. Proszę pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Audio

 

audiograph.png

 

 

MP3 (128kpbs) – 22hrs 41mins

MP3 (160-320kpbs) – 20hrs 22mins

WMA (128-192kpbs) – 19hrs 26mins

Ogg vorbis (320kpbs/~Q9) – 17hrs 06mins

Ogg vorbis (128kpbs/~Q4) - 18hrs 01 mins

 

---------------------------------------------------------------------------------

Video

 

videograph.png

 

Low Brightness: 6hrs 03mins

High Brightness: 3hrs 31mins

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest trochę duży a e ciężki to nie szkodzi wolę czuć że mam go w kieszeni. Ciekawy jest tez iriver S10 jest mały lekki ale bateria trzyma tylko 8h wg. producenta. A co sądzicie o iaudio U3 i F2 lepsze będą od tego irivera

clix pod względem jakości bajery nie są aż takie ważne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyliczyć ( w przeliczeniu na punkty ) który z tych odtwarzaczy

jest lepszy potrafią, chyba tylko niemieckie pisma komputerowe. :D

 

Tu masz najnowszy test tego typu > 20 odtwarzaczy w mega teście Computer Bilda