necrosinner Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) jeśli to nie fejk to dziś Philips 4K Ultra HD z serii 6800 za 2,30 zł + wysyłka Edytowane 2 Listopada 2014 przez necrosinner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 To nie fejk, a ich pomyłka, ale sporo osób dostało mejle zwrotne z potwierdzeniem zamówienia, więc jak ktoś się uprze i pójdzie do prawnika to wygra. Max 4 sztuki można było zamówić. Ciekawe czy moje zamówienie przejdzie? PS. Już wyprzedane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necrosinner Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Wziąłem jeden co by dla wszystkich starczyło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthass Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Nie zdążyłem. Już nacisnąłem potwierdzenie zamówienia, zaczęło się ładować kilka minut i wywaliło na główną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PENDRAGON Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Ale jaja, jeszcze jest napisane 100% znizka, Nismovsky masz nowy TV . 4K za 42,25zl, biore cala partie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Wiesz, wpłaciłem kasę, ale mejl potwierdzający jeszcze nie przyszedł, więc może przy mnie zdążyli się połapać Czekam na Necrosinnera i jego update w sprawie, bo jak dostaniesz potwierdzenie o zaakceptowaniu zamówienia za daną kwotę to masz umowę kupna-sprzedaży. Możesz z tym iść do sądu. Oferta w koszyku lub opłacona bez potwierdzenia to tylko "zaproszenie do złożenia oferty"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PENDRAGON Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Ehh ..to po zawodach, zle zrozumialem poprzedniego posta, myslalem, ze dostales juz PM-ke zwrotna z potwierdzeniem . Ale moze jeszcze sie uda, albo jakas inna oferte (alternatywna) wystawia, pracownik przycpal, czy co?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 4 przedmioty dziennie wystawiają i taki błąd? Żenada. Powinni zostać pozwani jeśli próbowaliby się wykpić od sprzedaży tym, którzy mieli potwierdzenia. Ja nadal czekam (liczę naiwnie, że to przez ruch na serwisie takie opóźnienia w notyfikacjach, ale chyba się nie załapię ). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_w1 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Po prostu za mało zer, przecinek i kropka się pomyliły. Wg regulaminu mają prawo anulować zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 @miki_w1 A wiesz, że regulamin nie może stać w sprzeczności z polskim prawem? Jeśli obie strony wykazały aktywność potwierdzającą transakcję (klient robi przelew, serwis nadaje zamówieniu status przyjętego do realizacji - niektórzy tak mają, że nawet widzą tam datę planowanej wysyłki itd.) to mamy do czynienia z jak najbardziej realną umową kupna-sprzedaży. Tekst o regulaminie przypomina mi jak w klasie maturalnej omal nie pozwałem kuratorium oświaty w Gdańsku za moje liceum, które nie chciało mi podbić obiegówki, bo "nie opłaciłem komitetu rodzicielskiego, a to jest wymagane". Ale to całkiem inna historia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necrosinner Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 jestem, jestem - tylko w kiblu byłem tak - dostałem potwierdzenie i od payU i od samego ibooda, porobiłem printscreeny i .... czekam (cały czas mam nadzieję, że to przez święta są takie promocje) na forum iboodowskim szykują zbiorowy pozew (pewnie się dopiszę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_w1 Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Przeczytajcie artykuł 66 prawa cywilnego. Wg niego nie ma mowy o zawarciu umowy poprzez pocztę elektroniczną, a ze strony ibood odpowiedź jest w takiej formie wysyłana. I do tego odpowiedź sklepu nie jest zgodnie z tym artykułem wiążąca, gdyż ich oferta to zaproszenie do zawarcia umowy. Wystukane w skale dłutem stożkowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackzor Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Śmieszy mnie robienie screenów i zatrudnianie prawników do wygrania takiej sprawy, bo to po prostu robienie innej osobie na złość - tej, która się pomyliła po drugiej stronie kabla internetowego, a tym bardziej wyklinanie ibooda, że się nie zdążyło kupić oszustwo i tyle. zaczalem kupowac 2 min po oo.oo.. niech mi nikt nie powie ze milion ludzi siedzialo przy kompie i czekalo na te oferte.. za kazdym razem wyskakiwal bład.. skandal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 I tak wszystkie zamowienia anuluja a w ramach przeprosin dostaniecie kupony na darmowa wysylke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteqW Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ale powiedzcie szczerze, czy gdyby wam się zdarzyła taka pomyłka cenowa to ... ja bym szczęśliwy nie był. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmi Dragon Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Śmieszy mnie robienie screenów i zatrudnianie prawników do wygrania takiej sprawy, bo to po prostu robienie innej osobie na złość - tej, która się pomyliła po drugiej stronie kabla internetowego, a tym bardziej wyklinanie ibooda, że się nie zdążyło kupić oszustwo i tyle. zaczalem kupowac 2 min po oo.oo.. niech mi nikt nie powie ze milion ludzi siedzialo przy kompie i czekalo na te oferte.. za kazdym razem wyskakiwal bład.. skandal Serio wierzysz, że to pomyłka? 4 oferty na dzień i gdzieś raz na miesiąc gubią się przecinki... Myślisz, że kto tam siedzi przed klawiaturą? 4-letnie dziecko, 90-letni emeryt, a może wiecznie zaćpany student? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_w1 Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Prosta manipulacja. Po niższej cenie i tak nie sprzedadzą, a burza w necie jest. Niezdrowy, chamski marketing. Jak pisałem, regulamin pozwala im uniknąć sprzedaży po omyłkowej cenie, a jest to zgodne z prawem. Gorzej, że prowadzi czasem do nadużyć. Edytowane 2 Listopada 2014 przez miki_w1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDrope Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Pomyłka czy nie żeby zrobić dobrą promocję firmy mogli wywołać tak burzę, a potem i tak sprzedać po tych śmiesznych cenach - koniec końców rozgłos i dobre imie firmy. A jak się walneli serio to też sprzedać to po tych cenach - dobre imie firmy. Oczywiście nic nikt nie musi, ale o klienta trzeba dbać i mogą się po wycofaniu lekko przejechać na gronie odbiorców. Ale to nie mój biznes ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteqW Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Śmieszy mnie robienie screenów i zatrudnianie prawników do wygrania takiej sprawy, bo to po prostu robienie innej osobie na złość - tej, która się pomyliła po drugiej stronie kabla internetowego, a tym bardziej wyklinanie ibooda, że się nie zdążyło kupić oszustwo i tyle. zaczalem kupowac 2 min po oo.oo.. niech mi nikt nie powie ze milion ludzi siedzialo przy kompie i czekalo na te oferte.. za kazdym razem wyskakiwal bład.. skandal Serio wierzysz, że to pomyłka? 4 oferty na dzień i gdzieś raz na miesiąc gubią się przecinki... Myślisz, że kto tam siedzi przed klawiaturą? 4-letnie dziecko, 90-letni emeryt, a może wiecznie zaćpany student? Nie wiem, może trochę naiwny jestem. Ale oszukać nikogo nie chcę, i oczekuje tego od innych. Także nie brałem takiego scenariusza pod uwagę, iż to taka akcja marketingowa. Być może macie rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Śmieszy mnie robienie screenów i zatrudnianie prawników do wygrania takiej sprawy, bo to po prostu robienie innej osobie na złość - tej, która się pomyliła po drugiej stronie kabla internetowego, a tym bardziej wyklinanie ibooda, że się nie zdążyło kupić oszustwo i tyle. zaczalem kupowac 2 min po oo.oo.. niech mi nikt nie powie ze milion ludzi siedzialo przy kompie i czekalo na te oferte.. za kazdym razem wyskakiwal bład.. skandal Popieram. I pewnie jak coś to po dupie by dostał szary pracownik a samej firmy to by nie ruszyło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthass Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pytanie do miłośników fotografii na tym forum: Czy ten Nikon na iboodzie to dobra oferta? http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/131/283/nikon-1-v2-obiektyw-11-275mm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necrosinner Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 no i zwrócili pieniądze na konto a już przygotowałem takie ładne miejsce na ścianie. żadnych słów wyjaśnienia, nikomu, nigdzie. tymbardziej, że sklep sprzedaje same przedmioty sporo poniżej sugerowanej ceny. i tak sobie myślę, co dalej, przecież jakby było odwrotnie to zrobiliby mi jesień średniowiecza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PENDRAGON Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Typowa zagrywka, nikt sie nie przypier.. , to spuszczamy wode i po sprawie . Bo to zawsze dziala w jedna strone, na szkode klienta oczywiscie . Zreszta, juz raz mialem do czynienia z Ibood-em odnosnie reklamacji, skubane gnojki, zaslaniajace sie regulkami i paragrafami . Edytowane 14 Listopada 2014 przez PENDRAGON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dziś w http://www.ibood.com/extra-pl/pl/ jest 3x MDR-EX10LP za 65zł + szip. Same w sobie słuchawki fajne są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 14 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Z tą wysyłką 30zł wychodzi cenowo tak, samo jak z innych sklepów internetowych (chodzą po 29zł). Edytowane 14 Listopada 2014 przez FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.