marco-polo Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Ostatni pojedynek wart obejrzenia. Żadne wodotryski ale dobrze zrobiony film z dobrą fabułą i kunsztem. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 @marco-polo potwierdzam. Również jakiś czas temu go oglądałem i bardzo mi się podobał. 8/10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Coś w stylu 1001 dni Anny. Historyczny ale fajnie zrobiony i gra aktorów. Takie naturalne zachowania ludzkie bez jakichś marvelowskich ulepszaczy. Lubię Marvela ale takie filmy się ogląda bo to jest ciąg wydarzeń i widź czeka jaki będzie koniec tej całej zawiłości. Lewizna. Jakby niektórzy nie rozumieli że takie filmy też istnieją i też mają w sobie to coś. Czasem lepsze od tych amerykańskich. Teściowie polski ktoś oglądał? Podobno dobra komedia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joysofjoyc4 Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Chyba o Annę tysiąca dni (1969) chodziło W podobnym guście bardzo lubię Oto jest głowa zdrajcy (1966). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Poszukuje filmu pt. Wyznania/Kokuhaku. Thriller z 2010 roku. Ktoś, coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 (edytowane) 5 godzin temu, MichalZZZ napisał: Kate (2021r.) - Film nie byłby taki zły, gdyby nie ta irytująca goowniara, ale i tak "Ava" z Jessica Chastain o wiele lepszy, imo. Nine Days (2021r.) - Bardzo dobry. 👍 idget blockquote Edytowane 19 Grudnia 2021 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 19 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 kod Dedala albo podwójna świadomość - thrillery coś dobrego to do obejrzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 19 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Podwójna świadomość oglądałem ze sto lat temu i nie za bardzo pamiętam, ale warto Dedela nie widziałem. Dzisiaj natomiast, w zasadzie teraz, skonczyłem Na Rauszu. Bardzo dobry. 8/10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 30 minut temu, MichalZZZ napisał: Dzisiaj natomiast, w zasadzie teraz, skonczyłem Na Rauszu. Bardzo dobry. 8/10. Dobrze sobie chopy dogadzali (%), co?! 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 19 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 (edytowane) A no polecieli w tango Edytowane 19 Grudnia 2021 przez MichalZZZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 21 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 https://ebd.cda.pl/620x368/60880108e dokumentalny usunięty z wielu stron. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barbartek Opublikowano 23 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 Dobrze sobie chopy dogadzali (%), co?! Fantastyczny Mi przypominał takiepolskie kino "moralnego niepokoju" np. "Ostatni dzwonek". Pogoń za marzeniami, kubeł zimnej wody itd.Przy okazji. Szukam na płycie filmu "Captain Fantastic". Ma ktoś może ma na zbyciu?Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 23 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 3 minuty temu, Barbartek napisał: Przy okazji. Szukam na płycie filmu "Captain Fantastic". Ma ktoś może ma na zbyciu? Super film, ale niestety, nie mam na płycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 24 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 Photon polski film? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 25 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Don't Look Up/Nie Patrz w górę. Zupełnie mi nie podszedł i w pewnym sensie mnie nawet irytował. Punkcik w górę tylko ze względu na DiCaprio, którego to rola też mnie w tym filmie mimo wszystko nie rozpieściła. 5/10. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Antlers. Horror jak na te czasy dupy nie urywa ale można obejrzeć z braku laku jak nie ma co innego. Ktoś Matrix - Zmartwychstania jakieś wrażenia, podobno całkiem inaczej zrobiony i fabuły się nie trzyma - przereklamowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joysofjoyc4 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 @marco-polo, a jaki horror polecasz? Coś z niszowych, bo odnoszę nieodparte wrażenie, że wszystko już widziałem. Dla inspiracji - moje ulubione świąteczne horrory (kolejność losowa): 1. Black Christmas (1974) 2. Silent Night, Deadly Night (1984) 3. Eyes Wide Shut (1999) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 (edytowane) Ja ost. z braku laku wrzuciłem na ruszt nowego Candymana. Porażka. Stracony czas. Zacząłem też Malignant/Wcielenie, ale nie dotrwałem do końca. Jeszcze większa porażka Co jeszcze z Horrorów ostatnimy czasy? Obecność 3, ale też slabiutko i do zapomnienia, choć lepszy od dwóch powyższych. Kiedyś lubiłem ten gatunek filmowy, ale im bliżej czterdziestki, tym bardziej mnie irytują i śmieszą niż straszą i wciągają Musi być naprawdę dobry horror, żebym wysoko ocenił. Takich horrorów jestem w stanie wymienić zaledwie kilka, max. kilkanaście i też już swoje lata mają. Tak na szybko z pamięci parę pozycji, które są warte obejrzenia : 1408 Sinister Amityville Opętanie Pierwsze egzorcyzmy Egzorcymy Emily Rose Obecność jedynka Rytuał Ring Shutter widmo Uciekaj Dziewiąta wrota Zbaw nas ode złego Edytowane 26 Grudnia 2021 przez MichalZZZ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 TOP 10 kultowych horrorów Obcy. Lśnienie. Obecność Dziecko Rosemary. Egzorcysta. Koszmar z ulicy Wiązów. Sierociniec. Psychoza Kto się zgadza z tą listą? W linku są też horrory ale opinie chętnie posłucham. https://www.filmweb.pl/news/NAJLEPSZE+FILMY+DEKADY%2C+cz.+III%3A+Top+10+horrorów-141555 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 (edytowane) Dodałbym: Wrong Turn, Wzgórza mają oczy, Boogyman, Piątek 13'go, Halloween, Ojczym, Coś, Chucky, Nie oddychaj, Przepowiednia, Inni. Najlepszy horror "komediowy": Martwe zło 2. 😁👍 Edytowane 26 Grudnia 2021 przez neonlight 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spark13 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Dodajcie 4-ty stopień. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Tata przyleciał na święta/sylwestra i poprosił mnie o jakiś dobry film, to odrazu mu zarzuciłem Shutter Island... Ja oglądam po raz trzeci. Ależ to jest sztos! 10/10. Zaraz mu włączę Incepcje, tak już na totalne spranie mózgu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj1978 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Matrix 4 - jednak lepsze filmy kręcą faceci. Poprzednie częsci zdecydowanie na wyższym poziomie, niż ostatnia produkcja zrealizowana przez "panią" Wachowski🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalZZZ Opublikowano 27 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 Wczoraj jeszcze tata mnie poprosił o jakiś Western, no to długo się nie zastanawiając włączyłem mu Django. Boże Święty jaki to jest kapitalnie zrobiony film! Zdjęcia, scenografia, dialogi, muzyka, aktorstwo, coś wspaniałego. Wybitny film. 10/10. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 27 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 20 godzin temu, dj1978 napisał: Matrix 4 - jednak lepsze filmy kręcą faceci. Poprzednie częsci zdecydowanie na wyższym poziomie, niż ostatnia produkcja zrealizowana przez "panią" Wachowski🙂 No właśnie takie zakręcone. Nie będę spoilerował ale chyba odgrzewany kotlet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.