Jump to content

MichalZZZ

Bywalec
  • Posts

    794
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

MichalZZZ last won the day on August 2

MichalZZZ had the most liked content!

Reputation

1,871 Excellent

1 Follower

Recent Profile Visitors

11,488 profile views
  1. Jak widzisz każdy z nas ma jakieś tam doświadczenie z dźwiękiem. Niektórzy mniejsze, inni zaś większe. Ja mam mniejsze, bo testowałem zaledwie kilka DACów. IFI Zen DAC -> DAC w Bursonie C3XP -> Matrix X Sabre Pro MQA -> Sonnet Pasithea -> Holo May KTE. Każdy z nich grał lepiej od poprzedniego wyłączając ostatnie dwie pozycje, bo to bardzo podobna półka i tak naprawdę różniły się detalami, przy czym Sonnet był odrobinę cieplej grający. Oba były zdecydowanie lepsze od poprzednich pod każdym względem. Tak więc podsumowując ja mogę odpowiadać tylko i wyłącznie za mój słuch i moje odczucia, a te są ni mniej ni więcej takie i jestem tego pewien, że odpowiednio dobrany DAC może wnieść sporo dobrego do dzwięku. Jestem również pewien, że słychać różnice między DACami. A zwłaszcza wtedy kiedy sprzęt im towarzyszący jest odpowiednio dobrany, w tym źródło, zasilanie, kable itd. itd. Nie wspominając o wrażliwych słuchawkach czy odpowiedniej synergii ze wzmacniaczem. Życzę samych dobrych wyborów!
  2. Co to za fikuśny lampiszon?
  3. @rev@Kridzu@saudio Spodziewacie się udoskonalenia obecnej Susvary, np. w postaci zastosowania lepszych, bardziej wytrzymałych materiałów, czy bardziej spodziewacie się zupełnie nowego flagowca w bliżej nieokreślonej przyszłości?
  4. A to też możliwe, dlatego bardzo ważna jest odpowiednia synergia. To swoją drogą. Pełna zgoda.
  5. Pozwolę sobie nie zgodzić się z sympatycznym kolegą @bakus1233 Dla mnie przechodząc z jednego DACa na kolejny, zawsze słyszałem poprawę w jakości dźwięku. Najbardziej charakterystyczną poprawą było przede wszystkim tło, czystość, rozdzielczość i holografia na scenie. Na pasma typu dół, średnie, czy wysokie też DACi mają wpływ. Na ogólną muzykalność również. Oczywiście umówmy się, że nie są to jakieś duże zmiany, ale są i to z całą pewnością. Zgodzę się natomiast, że wymiana słuchawek czy wzmacniacza wniesie więcej 👍
  6. Uszanowanko, Jak ogólnie się spisuje serwis Hifimana, jeżeli chodzi o gwarancję? Macie jakieś dobre, bądź gorsze doświadczenia? Ciekaw jestem jak działa u nich support i jak traktują klienta. Wiem, że kupując od autoryzowanego sklepu nie muszę się za bardzo martwić mając produkt na gwarancji, bo wystarczy, że odeślę do sklepu jeżeli coś będzie wadliwe, ale może ktoś miał jakies doświadczenia bezpośrednio z serwisem Hifimana.
  7. Witam, Sprzedam Audeze LCD5. Stan wizualny i techniczny 10/10. W zestawie wszystko co oferuje producent - kabla nigdy nawet nie odpakowałem i jest oryginalnie zabezpieczony. Dodatkowo posiadam do nich extra nieco szerszy pałąk. Oczywiście oryginalny zamawiany od Audeze. Jestem pierwszym właścicielem słuchawek. Kupowane w Top Hifi początkiem tego roku. Cena 16000 zł. Przesyłka wliczona. Możliwa zamiana na Susvary w bdb stanie (różnice dopłacę). Zapraszam na pw. w celu ustalenia dalszych szczegółów. Dziękuje i pozdrawiam, Michal.
  8. Jeżeli chodzi o kurz i wilgoć, to nie ma problemu. Jestem dość wyczulony na punkcie dbania o powietrze i czystość. Zresztą bardzo też dbam o przedmioty którymi się interesuje, więc jestem spokojny. Kliknąłem ten link o którym wspominasz i czytałem zawartość. Jestem wstępnie zainteresowany i nawet pisałem do Marcina @kuropczy zamierzają sprowadzić w przyszłości klamoty Staxa, ale wygląda na to, że będzie z tym ciężko. Może gdzies indziej się uda przetestować np. X9000. Mógłbym sprzedać Niimbusa i zrobić sobie osobny tor Staxa, jeżeli podpasowaloby mi ich granie. Zobaczymy. Póki co bardziej się skupiam na Envy, lampach i przesłuchaniu Susvar.
  9. Jasna sprawa, że to wszystko jest jak wróżenie z fusów, bo niewiadomo jak Envy reaguje na zmiane lamp. Najpierw będę słuchał na stockowych, a później starał sie wypożyczac przed zakupem 👍 W ciemno drogich lamp kupować nie zamierzam (no chyba, że będę miał opcję zwrotu). Nie wiem też czy każdą lampe 300b mogę zastosować do Envy, więc tutaj też będę się jeszcze kontaktował z Panami Feliksami Elrogi zdaje się mają krotka gwarancję, ale to sobie jeszcze muszę doczytać. Ps. jeszcze co do tego basu, to proszę mnie też nie zrozumieć źle. Nie, że głównie chodzi o bas, tylko absolutnie nie może tutaj być żadnych braków.
  10. @mrosin72 Żeby nie robić offtop w temacie o interkonektach, przenieśmy się może we właściwe miejsce. Piszesz, że genialne są Takatsuki i rzeczywiście znalazłem jakieś pochwały w internetach, ale p. Piotr Ryka (m.in.) wspomina, że jeżeli chodzi o dolne pasmo, to nie mają się czym pochwalić i są od nich lepsze, bardziej basowe lampy. Choćby wspomniane w poniższym porównaniu Sophia Electric Royal Princess. W każdym razie ja bas mieć muszę! Silny i fizyczny Ale też nie znów taki, żeby przysłaniał to co się dzieje na średnicy. Umówmy się. Przede wszystkim musi być dobry jakościowo. Napewno nie za miękki jak to podobno mają mieć w zwyczaju wzmacniacze lampowe. https://hifiphilosophy.com/recenzja-sophia-300b-vs-takatsuki/ Ps. chyba, że mówimy o innych lampach trzysetkach Takatsuki
  11. Dzięki za info. Widać, że dużo czytania jeszcze przede mną, bo ogólnie trafiam raczej na pozytywne opinie o tych nowych WE300b. W każdym razie 15k to musiałbym na głowę upaść 2,5k. USD to jest max maxów co mogę przeznaczyć na parę lamp.
  12. Envy jest bardzo mocny i przystosowany do najbardziej wymagających słuchawek typu Abyss 1266 Phi TC czy wspomniane Susvary. Nie jest to typowy wzmacniacz lampowy - łączy w sobie zalety tranzystora i lampy. WE biorę jak najbardziej pod uwagę, ale ich cena na stronie to 1500$ za parkę, a nie 15k Chyba, że czegoś nie kumam. https://www.westernelectric.com/300b
  13. Kurcze właśnie tak wygląda, że postanowiłem go zamówić w ciemno bez wcześniejszych odsłuchów Jest to mój debiut jeżeli chodzi o tego typu wzmacniacz. Dużo ryzykuje, bo jako, że sprzęt jest robiony na zamówienie, to nie będę miał możliwości zwrotu, ale jak to mówią jest ryzyko jest zabawa Dlatego ze sprzedażą Niimbusa się wstrzymuje do czasu jak dojedzie Envy. W ostateczności zawsze mogę sprzedać Feliksa gdyby mi nie podpasował (gdyby był za miękki, za wolny i za mało przejrzysty), ale każdy kto go już słuchał mnie uspokaja, że powinienem być zachwycony, bo to w żadnym wypadku nie jest brzmienie typowego lampowca OTL. Jest duża moc pod interesujące mnie planary, jest dynamika, jest przejrzystość, a do tego piękna barwa, organiczny dźwięk, duża scena, na niej holografia, a do tego wszystkiego jeszcze mnóstwo powietrza. Pierwsze egzemplarze, które docierają do ludzi każą mi przypuszczać, że faktycznie będę zadowolony z dźwięku. Mało tego, to nawet sam Hifiman zamówił od Feliksa parę sztuk jako referencyjny wzmacniacz lampowy do Susvar. To też każe mi przypuszczać, że wzmacniacz jest całkiem niezły Zobaczymy. Już sobie czytam i wyszukuje jakiś topowych lamp do niego, które mogą jeszcze nieco poprawić brzmienie. Oczywiście najpierw posłucham jakiś czas na stockowych Full Music 300B, zeby się zorientować co chciałbym ewentualnie ulepszyć czy tam zmienić. Zamówiłem wersję Performance i jeszcze do tego nieco inne drzewo na życzenie (inny odcień orzecha). Dziękuję.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy