Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] Piękniegrające słuchafony do 450zeta :)


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

 

Słucham czegoś o fajnym przestrzennym brzmieniu i niskoschodzącym wyrazistym basie, muzyki słucham na zmoddowanym iHP120 (Wymiana baterii, MicroSD mod no i rockbox, mam też przedwzmacniacz Fiio) nie jestem fanatykiem wielkiej separacji lubię bardziej mięsiste brzmienie. Słuchane są wszelkie rodzaje metali i rocków, dubstepy, chillstepy aż po jazzy.

 

Dokanałówek mam już dużo i najbardziej podchodzą mi a-Jaysy three, teraz chciałbym spróbować czegoś o zamkniętej konstrukcji, rozważam tajemnicze V-Moda Crossfade LP (niedostępne u nas), myślę też o AKG K142HD, nie znam się na zamkniętych polećcie coś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem v-mody i nie przypadły mi do gustu ze wzgledu na wygodę a raczej jej brak w porównianu z denonami ah-d1100 wymiękają. Jak cena jakośc to tylko denony, w teście ponad 200 słuchawek portable na head-fi były na bodaj piątym miejscu, zaraz po v-modach m80, tyle ze mody masz za 650zł a denony za jakies 400.

Edytowane przez antyGMO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki anty, te Denonki o których pisałeś są na 7ym miejscu.

Za to miejsce 4te okupuje Audio-Tehnica ATH-M50, jak uważacie - warto dla nich zgwałcić budżet o nadwyżkowe 150 zeta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Shure 750 DJ? W elektronice sprawdzą się w świetnie, w rocku, metalu trochę gorzej, choć na forum była osoba która używała tych shurek do metalu. Jeżeli będzie mało basu to można zrobić prosty mod :) M50 nie grają sporo lepiej od 750 DJ, a słyszałem że wielu osobom które przesiadły się z DJ'ek na M50 brakowało tego niskiego basu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach