Skocz do zawartości

Nadłamane słuchawki Denon AH-D1100 - CO ROBIĆ?


Basshunterek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu stałem się szczęśliwym (jak dla mnie ;) ) posiadaczek słuchawek wymienionych w tytule. Niestety, przez moją nieuwagę, zostały wepchnięte do pełnego plecaka, co prawda w skórzanym pokrowcu, no ale co on miał poradzić? :D Nadłamały się przy jednej słuchawce, nie potrafię tego dokładnie opisać (tak, jestem laikiem! :D ), dlatego załączam zdjęcia. Co powinienem zrobić? Jest możliwość serwisowania, własnoręcznej naprawy (?) czy może jeszcze coś? Dowiedziałem się, że gwarancja czegoś takiego nie obejmuje :( Proszę o pomoc!

 

Pozdrawiam!

 

@Edit

 

Lepsza jakość zdjęć:

http://i48.tinypic.com/2qu3ewj.jpg

http://i46.tinypic.com/20r8f1i.jpg

CameraZOOM-20130325184824119.jpg

CameraZOOM-20130325184829584.jpg

Edytowane przez Basshunterek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te słuchawki tak mają, mi same z siebie popękały widełki. Zresztą poczytaj komentarze na amazonie. Gwarancja takie coś obejmuję, ale trudniej ze zrealizowaniem. Dzięki tym słuchawkom byłem jakieś 100zł do tyłu, dostałem tylko zwrot kasy za same słuchawki a trzeba doliczyć 2x wysyłka do UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby się nie udało wymienić w ramach gwarancji, to mogę spróbować coś z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach