-
Postów
9839 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
15
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje majkel
-
Czy ktoś już pompował opony dwutlenkiem węgla? Lepsze to od powietrza? https://www.facebook.com/sharenito/videos/285319467737090
- Pokaż poprzednie komentarze 18 więcej
-
@Spawn szczerze to nie interesują mnie wyścigi ale czujniki w****..... mnie strasznie. Ciśnienie w oponach przy wahaniach temperatur różni się u mnie 0,2 do nawet 0,3 bara a od 0,2 krzyczy komp, że jest problem i trzeba klikać za każdym odpaleniem w pierdyliard ikonek. Teraz akurat jestem na powietrzu ale jak tylko będę miał opcje powrotu do azotu to się nie będę zastanawiał. Nawet jak 0,1 bara pomniejszy różnice to będę szczęśliwy.
-
Raz w życiu nabiłem opony azotem dwa auta temu. W użytkowaniu nie zauważyłem żadnej różnicy, więc olałem potem takie "usprawnienia". Jeżdżę też od pięciu lat autem z TPMS i żadnych problemów nie mam przez cały rok. Może dlatego, że na zimę wymieniam całe koła, które mają swój drugi komplet czujników, ale jak TPMS wywala flaka, kiedy ciśnienie spadnie o 0,2 bara, to znaczy, że idiota pisał soft dla modułu TPMS. @bigmaras a może Ty po prostu zapominasz zresetować TPMSa po każdej zmianie kół i sprawdzeniu/wyrównaniu ich ciśnienia? To trzeba po prostu robić, a w instrukcji mojego auta nawet napisali jak. Co więcej, przy mojej higienie pilnowania ciśnienia w kołach nawet bym nie musiał. Na pewno warto to zrobić przynajmniej raz w historii auta na każdym komplecie kół, gdy są prawidłowo napompowane.
Jest jeszcze taka opcja, że masz TPMSa, który nie używa danych temperaturowych i nie potrafi wyliczyć korekty ciśnienia. Mój TPMS używa odczytów temperatury z każdego czujnika, podobnie jak ciśnienia. Mam system Continentala.
-
Też mam czujniki i opony całoroczne. Jeżdże na powietrzu i nie wyskakują mi ostrzezenia a ciśnienie sprawdzam może 1-2 do roku i nawet myślałem że coś z nimi nie tak ale jak złapałem powolnego kapcia to wyskoczylo i rzeczywiście z jednego koła schodziło powietrze ale bardzo powoli bo jakiś wkręt się wbił. Zresztą jak w kawale o blondynce powietrza brakowało tylko na dole opony
- Pokaż następne komentarze 3 więcej