Jump to content

Obarzaneq

Zarejestrowany
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Obarzaneq

  • Rank
    początkujący

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    Sansa Clip
  1. Czy te słuchawki pograją ładnie z sansa clip+ z rockboxem? Jestem na nie chytry, ale właśnie tu jest pytanie. Pozdrawiam
  2. Witam posiadam odtwarzacz Sansa Clip z rockboxem. Budżet myślę około 150zł. Muzyka naprawdę różna. Słucham głownie podczas biegania w terenie i na siłowni, około 2godziny dziennie wychodzi tej przyjemności słuchania Brainwavz odpadają bo już drugie mi się rozleciały po niecałym roku obydwie pary. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam, posiadam sluchawki SoundMagic E10 graly one z sansa clip+ do tej pory, ale odmowila juz posluszenstwa. Potrzebuje playera glownie na silownie (swoj lokal na glosnikach) i do biegania (w terenie na E10). Przydalby sie klips przy tej mp3 i jakosc dzwieku w miare tej ceny dobra. Codziennie slucham po 2-3 godziny wlasnie podczas treningow. Pojemnosc nawet 8gb wystarczy, dobra bateria by sie przydala. Zbedne bajery nie potrzebne Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
  4. To wiem, juz 2 tyg od wypadku mija jeszcze dwa. Chyba wole poczekac i miec dokonalowe i miec potem spokoj Dzieki wszystkim za pomoc.
  5. Dzieki bardzo za pomoc, mam jeszcze pytanie, byc moze bede zmuszony zdecydowac sie na nausze (niedawno pekniety bebenek). Jaki najlepszy wybor w tej cenie?
  6. Witam potrzbuje sluchwawki do swojej sansy clip do 100zl. Slucham glownie electro house, ale ogolnie wszystkiego po trochu, do tej pory mialem PL30 i bylem zadowlony ale niestaety "padly w walce". Moze sie cos zmienilo w cenach/sluchawkach od tego czasu dlatego pytam. Z gory dzieki za pomoc.
  7. Obarzaneq

    Sansa Clip

    Problem rozwiazany. Dla potomnych: Ustawiamy z lewej strony na hold, trzymajac srodkowy przycisk playera (koleczko) podlaczamy do kompa, wykrywa normalnie foramtujemy i player dziala.
  8. Obarzaneq

    Sansa Clip

    Witam mam straszny problem z moja Sansa 2gb, wrzucilem dzisiaj muzyke, zawiesila sie chce wlaczyc i wyskakuje komunikat "Not enough space for music DB. Please Free 30MB." Co z tym fantem zrobic? Podpinam sanse pod kompa jest to samo nawet system nie wykyrwa jej niestety. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  9. Witam, przeczytalem juz mase watkow, ale nadal mam watpliwosci. Posiadam Sanse Clip i muzyka to glownie electro house, choc znajdzie sie doslownie wszystko. Zastanwiam sie miedzy SoundMagic PL21, a PL30, a moze jeszcze cos innego? Cena do 100zl. Z gory dziekuje za pomoc, Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy