Jump to content

PeterMac

Zarejestrowany
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About PeterMac

  • Rank
    klikacz
  • Birthday 07/19/1983

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wole tak zdecydowanie, na smyczy będzie tylko latał. BTR3 dalem wlasnie na smyczy i tak srednio, lata i sie obija o bebzun do tego zasięg sie pogorszył znacznie bo jest zasłaniany mną . W ogóle BTR3 przez to szkło ma znacznie gorszy zasięg od Qudelixa i mi teraz przerywa, a jak byl wczesniej przyczepiony do sluchawek to nie bylo problemu.
  2. Qundelek ostatecznie trafił na HD579. W końcu moge leciutko podbić bas o 3dB i tak 2-3dB treble w EQ dla LDAC na stałe i jest perfekt gdzie bym sie nie podlączył, czy to telefon czy Shield TV bez kombinowania jak wczesniej z FiiO BTR3. Jeszcze trzeba bedzie dokupić dobry kabel magnetyczny Wskena bo takie ciągle wpinanie/wypinanie albo kabel na pałąku na stałe to srednio, tez swoje wazy dlatego kazdy gram sie liczy i BTR5 nie wchodził w grę za ciezki piorun juz.
  3. PeterMac

    Fiio BTA30

    Prosty pilocik lepszy uważam, tańsze rozwiązanie, jakby dali obsługę asystenta to od razu musieliby dać moduł WiFi a to pewnie podniosłoby znacznie cenę urządzenia. Chociaz z drugiej strony, FiiO powinno wlasnie zrobic podobny odbiornik/transmiter ale na bazie sieci WiFi a nie Bluetooth tym bardziej teraz jak Google usmiercilo swojego Chromecasta Audio ktory jednak jako odbiornik mozliwosciami jakoscią przewyzsza BTA30 bo castowanie muzyki jest bezstratne po WiFi, gdzie w BTA30 po Bluetooth jednak jest stratna jakosc z LDAC.
  4. PeterMac

    Fiio BTA30

    W sumie tak tez myslalem ze bez zasilania USB sie nie obejdzie, ale własnie przy USB napisali tylko USB IN, bez zadnego dopisku Power itp stąd pytanie. dzięki. Mogliby dodać pilota na podczerwień, z regulacją głośności i zmianą trybu pracy RX, TX, DAC. Bo chciałbym podłączyć pod amplituner jako odbiornik, a do kompa jako nadajnik. Teraz w zalezności ciągle bedzie trzeba podchodzić i przestawiać ten suwak.
  5. PeterMac

    Fiio BTA30

    Ktoś odpowie jak z tym zasilaniem BTA30 ? potrzebny jest podlączenie USB zeby go zasilić czy moze być tylko sam optyk ? Co do braku spdifa w Xbox Series X to mysle ze mozna dokupić HDMI Audio Extractor 2.0/2.1 jakis ktory wypuści samo audio z portu HDMI, powinno działać.
  6. PeterMac

    BigMaras

    Zakupiony rowniez Qudelix 5K, wszystko super, zapakowane odpowiednio w dodatkowy kartonik, wysyłka kurierska z opcją na sobotę! Bardzo dziękuje.
  7. Pytanie, czy warto iść w Monki Plusy w wersji SPC ? Czy wersja SPC gra tak samo czy jednak kabel robi roznice, jesli tak to co zmienia ? Mam Monki Plus wersja standard, grają znakomicie, ale oczywiście potrzeba im podbić dość mocno basy bo stockowo grają zbyt płasko w dolnym zakresie. Po podbiciu czestotliwości 31, 63Hz tak o ~9dB jest miód malina jak to gra. Mam załozone 2 gąbki oryginalne cienkie na jedną słuchawkę obecnie, ale chyba zrezygnuje bo nieco za bardzo zamula górę nie ma tej detaliczności krystaliczności góry, choć nieco mniej męczą na dłuższą odsłuchy.
  8. PeterMac

    Fiio BTA30

    Bardzo mozliwe, choć co nie mogliby wydać sterownika pod swoje urządzenie dla LDAC hmmm. Z drugiej strony moze nie mogą bez praw odpowiednich od Sony. W ogóle obsługa kodeków BT pod Windows jest bardzo olewana. Windows 10 co obsluguje to aptX, a gdzie reszta. Czy ten BTA30 nie wymaga jakiegoś w ogóle zasilania zewnetrznego ? Wystarczy go podłączyć tylko optykiem np. do PC i bedzie zasilany ?
  9. PeterMac

    Fiio BTA30

    Czy coś moze zmieniło sie w kwesti LDAC w trybie USB ? czy FiiO jak zwykle nie ogarnia LDAC'a w swoich urządzeniach, tak jak nie mogą od przeszło dwóćh lat dodać EQ dla BTR3, BTR5.
  10. Jakby ktoś chciał posłuchać to zrobiłem porównanie wbudowanych mikrofonów z Qudelixa 5K i FiiO BTR3 https://youtu.be/5_p0R2PoZLU https://youtu.be/rgl_ZCDwY5s BTR3 cieniutko z tym mic'em coś
  11. Tak, EQ zapisuje w pamięci urządzenia niezaleznie od podlaczenia, co istotne można zapisać aż 20 różnych ustawień pod różne słuchawki. Do komunikacji z urządzeniem appka musi sie połaczyc po BT, to standard. Czyli jesli uzywasz jako USB-DAC zeby odczytac parametry w appce itp musisz połączyć dodatkowo po BT.
  12. Wyłączenie diód zawsze ułamek energii + dla battery btw, zastanawia mnie jedna kwestia, czy nie dałoby rady wprowadzić natywnego wsparcia DSD dla 5K skoro BTR5 ma podobne bebechy i obsługuje DSD128,256. Trzeba bedzie chyba popytać u źródła co oni na to, w czym tkwi problem, czy ograniczenie wynika ze specyfikacji. Edit: No i dotarł sprzęcik i to w sobotę - dziękuje Panie Marku. Na razie na szybko odsłuch na VE Monkach+ :), ostatecznie przyczepie na rzep do Senków HD579. Urządzenie malutkie chyba nawet odrobine mniejsze na wysokość od BTR3. Firmware zaa
  13. Zamówione u Pana Marka hurrra, czekałem z niecierpliwością na dostępność, nie mogę sie doczekać jak zagra z HD579 czy tez HD600 a nawet z VE Monkami . Do tej pory używałem BTR3 głównie z HD579 i byłem jestem zadowolony z brzmienia ale doskwiera mi od samego początku ok 2 lat brak equalizera dla kodeka LDAC. FiiO niz z tym nie robi od 2 latach, obiecanki cacanki ze juz mają dodać ze testują debugują i na tym sie skończyło. Qudelix fajnie jak ES100 wiem ze działa EQ pod LDAC takze bajka. Jedyny minus ze 5K nie obsługuje natywnie DSD jak BTR5 w trybie USB-DAC, no ale nie m
  14. Tyle czasu mineło i nadal brak EQ dla LDAC, pfff FiiO leci w bambuko.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy