ignacy Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Hyde Park to Hyde Park, a ja aktywnie uczestniczę w jego działaniu! Dziś byłem w kinie na 1408. Książki po prawdzie nie czytałem, bo i zdążyłem jakoś, ale film IMO - świetny. Trzymający w napięciu, miejscami na prawdę zaskakujący. Sniffer - krótkometrażowy, norweski dramat. Nic rewelacyjnego, ale przyjemny przerywnik między innymi zajęciami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacMax Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Hitman - nigdy jakos nie ubustwialem tej gry, ale do kina poszedlem z ciekawosci (oraz z tego, ze daaawno tam mnie nie bylo). Film w sumie nie najgorszy - Timothy Olyphant jako Hitman - moze nie identyczny, ale wg swietnie oddaje klimat swego pierwowzoru z gry - styl poruszania sie, wejrzenie... no taki zimny profesionalista . Na plus - zdecydowanie muzyka. Oczywiscie jest pare niedociagniec... no ale jak t w grze - pare bugow zawsze sie znajdzie A jakis czas temu - Flatliners - Linia Zycia na telewizyjnej dwojce. Film o grupie studentow, ktorzy zafascynowani sa fenomenem zycia i smierci i chca sie przekonac co sie 'widzi', kiedy serce przestaje bic wprowadzajac sie w "kontrolowana" smierc kliniczna - brzmi banalnie? - ale kopie tylek niesamowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus_p Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Death at the Funeral - uśmiałem się do łez... aczkolwiek czarny humor . Regin over me - interesujące ukazanie 11/9, a raczej skutków... Przed chwilką Transformers - już w domowym zaciszu i stwierdzam, że to jeden z najlepszych "komercyjnych chłamów" jakie widziałem ;D ! Z tej szuflady... 300 - jak dla mnie świetne! Gdyby ktoś jeszcze nie widział... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignacy Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Przed chwilką Transformers - już w domowym zaciszu i stwierdzam, że to jeden z najlepszych "komercyjnych chłamów" jakie widziałem ;D ! Z tej szuflady... 300 - jak dla mnie świetne! Gdyby ktoś jeszcze nie widział... Potwierdzam. 300 jest pełne patosu, krwi, przekłamanej historii i klimatu! To taka filmowa wersja Manowaru. Transformers z kolei to idealna bajka dla dużych chłopców. No i te efekty specjalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus_p Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Taaak ! I przypomniało mi się coś jeszcze ! 07 do kin weszło Nie ma takiego numeru. Oglądałem to w przedpremierze w zeszłego sylwestra... Naprawdę solidna, inteligenta polska komedia. (Kilmat "Ocean's") Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ripper Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Wszyscy Mówią kocham Cię - typowy Allen Alien - Chyba 50-ty raz. Czy jeszcze kiedyś ktoś nakręci równie doskonały horror SF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosiu Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Ostatnio mialem okazje obejrzec calkiem sporo na Camerimage, m.in.: Korowód - film Stuhra, niestety jak zwykle udowadniajacy, ze opinie o niskiej jakosci polskiego kina wcale nei sa przesadzone. I'm Not There - swietny i psychodeliczny film o Bobie Dylanie (gra go tu 7 aktorow, w tym Cate Blanchett). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pGo Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dziś byłem w kinie na 1408. Książki po prawdzie nie czytałem, bo i zdążyłem jakoś, ale film IMO - świetny. Trzymający w napięciu, miejscami na prawdę zaskakujący. Potwierdzam - naprawdę dobry. Tylko zastanawia mnie to, dlaczego w kinach dopiero teraz - oglądałem go(niekoniecznie legalnie ofkorz ) już w okolicach wakacji... najlepsza ta akcja, co idzie na poczte(czy co to tam było), a tu ją nagle rozbierają :E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Ostatnio zacząłem się bawić w kino mniej ambitne: Deathproof, sin city, 300 i muszę powiedzieć że o ile nie doszukujemy się tam jakiegoś głębszego sensu to filmy te naprawdę fajnie się ogląda, szczególnie komiksowe sin city Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matej7 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Baśń o ludziach stąd świetna niskobudżetowa komedia z udziałem młodego Stuhra i polskich kabaretów. Jakby tego było mało film nakręcony w Zielonej Górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlitto Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 12 prac Asterix'a - Lubię tą serię Amelia - Ot, taki sobie melancholijny film o miłości Mania Wielkości - kapitalny film z Louisem de Funes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badnewz Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 dla mnei naprawde genialne filmy to Revolver, Pan życia i śmierci prognoza na życie i seria Godfather do trójki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlitto Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Najlepsza część Ojca Chrzestnego była pierwsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scream Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 wiele filmów jest dobrych ja osobiście dosyć często wracam do takich filmów jak: Amelia; American History X; Fanatyk; Forrest Gump; Leon Zawodowiec; Requiem for a dream; Symetria Amelia i Forrest poprawiają mi humor, American history i Fanatyk skłaniają do przemyśleń,Leona właściwie sam nie wiem dlaczego go lubię ale to świetny film;) Requiem kiedyś wywarło na mnie ogromne wrażenie, a Symetria to według mnie jeden z najlepszych polskich filmów.polecam wszystkie filmy wymienione przeze mnie.W każdym bądź razie z kina mniej ambitnego polecam filmy Z.F.Skurcza tak jak 'wściekłe pięści węża' (nie wiem czy komuś się to spodoba;p) albo filmy Quentina Tarantino uważam za warte obejrzenia;) Edit: a nawiązując do Godfathera to w podobnym klimacie Scarface jest bardzo dobry (tak właściwie który z tych filmów wolicie?;p) Edit2: nie chcę mi się nowego posta pisać;p filmy poniżej oglądałem także uważam że dobre,nie obejrzałem tylko lotu nad kukułczym gniazdem jakoś nigdy nie mogę się za niego zabrać gdy leci:/ swojego czasu także oglądałem Family Guya strasznie bawiła mnie ta kreskówka:D a tak to jeszcze lubię south park ale wydaje mi się że kiedyś był lepszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Mi się chyba bardziej scarface podoba, chociaż godfather też fajny. Filmy tarantino - rzeczywiście naprawdę dobre. Warte obejrzenia są jeszcze np. Skazani na Shawshank, Zielona Mila albo Lot nad kukułczym gniazdem, też fajne ^^. No i oprócz tego w hurtowych ilościahc oglądam kreskówki - głównie The simpsons, Family guy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ripper Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Mi się chyba bardziej scarface podoba, chociaż godfather też fajny. Filmy tarantino - rzeczywiście naprawdę dobre. Warte obejrzenia są jeszcze np. Skazani na Shawshank, Zielona Mila albo Lot nad kukułczym gniazdem, też fajne ^^. No i oprócz tego w hurtowych ilościahc oglądam kreskówki - głównie The simpsons, Family guy Jak już jesteśmy przy filmach na podstawie Kinga i filmach z Jackiem Nicholsonem, to warto wspomnieć genialne Lśnienie - na podstawie Kinga i z Jackiem, którego nudzą takie sprawy: dużo pracy, brak zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pGo Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Shining bardzo fajny, tylko reżyser podobno morderca aktorów - po kilka razy kazał powtarzać nawet udane sceny ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
douglaz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Może powiem co mnie ostatnio powaliło... No oglądałem go w kinie pnad pół roku temu, no ale ostatnio jeszcze raz w domu sobie obejżałem i musze powiedzieć, że jestem zachwycony filmem Apocalipto. Genialny film, aczkolwiek drastyczny. Jednak zauwazylem, ze zbiera bardzo niskie noty zarówno w gazetach jak i u moich znajomych kiedy rozmawiam o filmach. Czyli film nie doceniany. A tak oprócz tego to genialnymi filmami, które mi się natychmiast przypominają to: Piknik pod wiszącą skałą, The Blairwitch Project, Znaki, Zielona Mila i jeszcze pare ale musiałbym pomyśleć. Z animowanych to rządzi genialna wersja kinowa serialu Beavis And Butthead z 1996 roku. Prócz tego bardzo fajni są Simpsonowie. Pozdrawiam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus_p Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Uwielbiam Filmy Shyamalana! Szósty Zmysł, Niezniszczalny, Znaki, Osada, Lady in the Water. Nie widziałem jeszcze Praying with Anger oraz Wide Awake ;/ . Ale Znaki były zdecydowanie cienkie ... Serio... Porównując do pozostałych . Edit: Literówka się wkradła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ripper Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Shining bardzo fajny, tylko reżyser podobno morderca aktorów - po kilka razy kazał powtarzać nawet udane sceny ;] Jak mogłem zapomnieć - a oglądałem ponownie całkiem niedawno (To tak a propos mordercy aktorów ). Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - na podstawie powieści Petera George'a "Red Alert" w reżyserii i ze scenariuszem rzeczonego Stanleya Kubricka. Jedna z najlepiej zrealizowanych i najbardziej błyskotliwych czarnych komedii, jakie widziałem. Peter Sellers rozkłada na łopatki (i nie tylko on). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@rkSid3 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Teraz na TVP1 Wideo z Jezusem. A ciekawe filmy które kiedyś oglądałem to Piąty Element, 12 Małp, Requiem dla snu. Tyle pamiętam jak na razie z tych sensowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Echelon Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Polecam wszystkim film "Źródło"(The Fountain) autorstwa tego samego gościa, który nakręci "Requiem dla snu" i "Pi". W dodatku muzyka z tego filmu jest genialna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus_p Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Polecam wszystkim film "Źródło"(The Fountain) autorstwa tego samego gościa, który nakręci "Requiem dla snu" i "Pi". W dodatku muzyka z tego filmu jest genialna . Mam po nim mieszane uczucia... Gdyby może przy kręceniu nie zmniejszyli mu budżetu... Nie mówie, że jest zły, aczkolwiek ten element z motywacją i tą kulą wznoszącą się ... e ... Aż razi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scream Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 imo ogólnie The Fountain jak na film Darrena Aronofsky'ego wypada dosyć blado ale muzyka rzeczywiście jest genialna;) a ja sobie po raz kolejny obejrzałem Pulp Fiction to jest dopiero kultowy film;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colt1911 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Polecam wszystkim film "Źródło"(The Fountain) Również podpisuję się pod tym obiema rękami. Może nie najnowszy pomysł, ale za to jakie wykonanie ! Ja ze swojej strony polecam większość filmów M. Night Shyamalan'a (6 Zmysł, Osada to chyba jego dwa najlepsze) Ostatnio tez widzialem bdb anime Wolf's Rain - znakomita muza i ciekawa historia, wiec polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.