Skocz do zawartości

Pęknięcie Soundmagic HP-100


kazikson91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na załączonych zdjęciach postarałem się uchwycić pęknięcie. W związku z nim mam kilka pytań. Czy takie słuchawki mogą zostać przyjęte na gwarancję? Jak ewentualnie zgłosić usterkę? Nie dostałem niestety odpowiedzi na swoją korespondencję mailową z soundmagic. Jeżeli nie ma szans na przyjęcie tych słuchawek, co radzicie uczynić ze słuchawkami, aby nadawały się do dalszego użytku? Dzięki wielkie, pozdrawiam

IMG_0508.JPG

IMG_0509.JPG

IMG_0510.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klejenie u mnie trzyma, miejsce jest paskudne, ale u kazikson91 jest chyba gorzej niż u mnie, bo się bardziej pokruszył pałąk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pękło przy ściąganiu z głowy, nic wcześniej nie zauważyłem.

Nigdy nie spadły itp. Dbałem bardziej niż o własne dzieci.


A napiszcie jak doszło u Was do tego pęknięcia? Samo się zrobiło? Czy jak np nakładaliście na głowę lub zdejmowaliście?

U mnie pękło przy ściąganiu z głowy, nic wcześniej nie zauważyłem.

Nigdy nie spadły itp. Dbałem bardziej niż o własne dzieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba się liczyć z pękniętym mocowaniem muszli.. W sumie nie zdziwiło mnie to mocno patrząc na grubość plastików.. Niemniej mocny klej - polecam LOCTITE 406 załatwi sprawę. Jak złapie, to trzeba ciąć bo sam klej nie puści :). Dziwi mnie też, że serwis tego nie wymienia. Jak AKG ma problem z łamiącymi się pałąkami to słuchawki przychodzą albo nowe albo z nowym pałąkiem bez większego gadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że powstają takie tematy. Bo ja interesowałem się tymi słuchawkami, ale teraz wiem, że ich nie kupię. One nie kosztują 150/200zł, jednak materiały powinny być lepsze.

 

Trzeba też wziąć pod uwagę, że to dwa przypadki, jak na razie. Nie widziałem też skarg na Head Fi. Nie ma co przesadzać i się zniechęcać, Sennheisery HD598 i pochodne pękały jak szalone, w Audeze też były przypadki pęknięcia drewna.

 

Życzę Wam pozytywnego rozpatrzenia sprawy przez serwis.

Edytowane przez maciux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Fajnie, że powstają takie tematy. Bo ja interesowałem się tymi słuchawkami, ale teraz wiem, że ich nie kupię. One nie kosztują 150/200zł, jednak materiały powinny być lepsze.

 

Trzeba też wziąć pod uwagę, że to dwa przypadki, jak na razie. Nie widziałem też skarg na Head Fi. Nie ma co przesadzać i się zniechęcać, Sennheisery HD598 i pochodne pękały jak szalone, w Audeze też były przypadki pęknięcia drewna.

 

Życzę Wam pozytywnego rozpatrzenia sprawy przez serwis.

 

 

Też masz rację, ale jednak taka skaza na wizerunku zostanie. Ciekaw jestem jest jak jest z jakością, solidnością ath-m50 np. Muszę przejrzeć dokładniej ten dział. No ale fakt każdemu zdarzają się wadliwe serie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem już wiadomość od serwisu SoundMagic, która brzmi dosyć optymistycznie:

 

Pomimo, że producent nie odnotował tego typu zgłoszeń na innych rynkach i traktuje tego typu uszkodzenia jako wina klienta to zadeklarował, że w najbliższej dostawie planowanej na drugą połowę czerwca, dołoży nowe elementy pałąka potrzebne do naprawy.

 

 

Edytowane przez kazikson91
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo dla serwisu, naprawdę się stara :)

Takie idealne pęknięcie trudno zrobić, nawet z winy klienta.

 

 

post-49674-0-35667100-1397716822.jpg

Edytowane przez jd1210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Tłumaczyli się, ze to pierwszy taki przypadek nad Wisłą i to moja wina. Oczywiście, że była to moja wina (w końcu same nie popękały), ale użytkowałem je zgodnie z przeznaczeniem (o ile za takie moje uznać zakładanie słuchawek na głowę oraz ich ściąganie). Po kilku wymienionych mailach zgodzili się i nawet odesłali na własny koszt :-)

 

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Serwis zgodził się wymienić pałąk po dostarczeniu go przez producenta.

 

,,Pomimo, że producent nie odnotował tego typu zgłoszeń na innych rynkach i traktuje tego typu uszkodzenia jako wina klienta to zadeklarował, że w najbliższej dostawie planowanej na drugą połowę czerwca, dołoży nowe elementy pałąka potrzebne do naprawy.

O wykonaniu naprawy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności