Skocz do zawartości

T4g - jak pobrać equalizer z itunes?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

jestem nowy w świecie itunes i potrzebuje do T4g 2 aplikacji z itunes:

http://itunes.apple.com/us/app/equ-the-quality-equalizer/id403704212?mt=8

http://itunes.apple.com/us/app/equalizer/id321267949?mt=8

 

Czy mogę je pobrać, jeśli nie mam karty kredytowej? Czy jest jakaś inna opcja - jakaś forma przelewu? Nie chcę zakładać sobie karty kredytowej, po to, żeby kupić tylko 2 aplikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz kartę prepaid (np. "kartę internetową" z bzwbk), zasilasz ją przelewem, używasz jej gdzie chcesz jako karty płatniczej.

 

http://bank-zachodni-wbk.na.allegro.pl/

 

Alternatywnie możesz poprosić kogoś z kontem iTunes żeby "sprezentował" ci aplikację - dostaniesz wtedy kod, który wpiszesz w iTunes (na kompie) albo w AppStore (bezpośrednio na odtwarzaczu) żeby pobrać aplikację za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie... pytanie było proste - jak zapłacić przelewem. Nie sugerujcie zakładania konta na kajmanach ani kart podarunkowych z usa :)

 

Zapłacić przelewem się da albo na konto związane z kartą prepaid (żeby nie podpisywać umowy z bankiem) albo przelewem komuś, kto wyśle kod na aplikację jako "prezent". Tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest honorowana w internecie tak jak pozostałe karty przedpłatowe (ta, której sam używam, jest honorowana wszędzie - ale to jest ta z paskiem magnetycznym, taka za 15zł) to wystarczy.

 

Osobiście na twoim miejscu kupił bym taką z paskiem - może się jeszcze przydać a przy tym jest "prawdziwą" kartą (a nie kartonikiem jak ta, którą kupujesz), a jak sam mówisz nie chcesz zakładać konta w banku tylko dla karty, ale jednocześnie taka karta by się przydała...

 

(w tym momencie przypominam że karta kredytowa nie jest wymagana, wymagana jest jakakolwiek karta płatnicza - np. "taka zwykła" debetowa)

  • Like 1