Skocz do zawartości

Creative Zen 4gb Skan gwarancji ?!


Girrand

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie . Jest to moj pierwszy post na tym forum. Chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac sprawa reklamacji w naszym cudownym kraju ... Ale od poczatku :

 

Dnia 24.04.2010 oddalem do carrefour creativ'a Zen uszkodzonego - nie uruchamial sie, nie ladowal . Mila Pani powiedziala ze serwis ma na naprawe 14 dni roboczych + carrefour 7 dni roboczych na przeslanie sprzetu w 2 strony . Dnia 22.05 udalem sie do carrefour zeby zapytac co z moim sprzetem , otrzymalem odpowiedz ze nie ma kierowniczki i ze skontaktuje sie w poniedzialek ... Tak jak mowili tak tez zrobila i w poniedzialek tj. 24.05 otrzymalem telefon z informacja ze serwis sciaga czesc z innego kraju do naprawy mp3'ki i naprawa potrwa do konca tygodnia - w zwiazku z tym ze licza dni robocze dzis tj piatek 28.05.2010 udalem sie do carrefour i otrzymalem informacje ze ... nie wiadomo co sie dzieje z moim sprzetem ale nic nie moge zrobic MIMO TEGO ZE JEST PO TERMINIE 21 DNI ROBOCZYCH ... Musze czekac na kieroniczke az laskawie przyjdzie i kolejny raz bedzie mnie wpuszczac w maliny ...

 

Co o tym sadzicie ? Czy gwarancja z 14 dni przedluza sie o kolejne jezeli czesc do naprawy sciagana jest z innego kraju ? Co powinienem zrobic ? moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy ?? Prosze o pomoc ... Carrefour poloony jest w Zgorzelcu , danych personalnych nie bede ujawnial ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie . Jest to moj pierwszy post na tym forum. Chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac sprawa reklamacji w naszym cudownym kraju ... Ale od poczatku :

 

Dnia 24.04.2010 oddalem do carrefour creativ'a Zen uszkodzonego - nie uruchamial sie, nie ladowal . Mila Pani powiedziala ze serwis ma na naprawe 14 dni roboczych + carrefour 7 dni roboczych na przeslanie sprzetu w 2 strony . Dnia 22.05 udalem sie do carrefour zeby zapytac co z moim sprzetem , otrzymalem odpowiedz ze nie ma kierowniczki i ze skontaktuje sie w poniedzialek ... Tak jak mowili tak tez zrobila i w poniedzialek tj. 24.05 otrzymalem telefon z informacja ze serwis sciaga czesc z innego kraju do naprawy mp3'ki i naprawa potrwa do konca tygodnia - w zwiazku z tym ze licza dni robocze dzis tj piatek 28.05.2010 udalem sie do carrefour i otrzymalem informacje ze ... nie wiadomo co sie dzieje z moim sprzetem ale nic nie moge zrobic MIMO TEGO ZE JEST PO TERMINIE 21 DNI ROBOCZYCH ... Musze czekac na kieroniczke az laskawie przyjdzie i kolejny raz bedzie mnie wpuszczac w maliny ...

 

Co o tym sadzicie ? Czy gwarancja z 14 dni przedluza sie o kolejne jezeli czesc do naprawy sciagana jest z innego kraju ? Co powinienem zrobic ? moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy ?? Prosze o pomoc ... Carrefour poloony jest w Zgorzelcu , danych personalnych nie bede ujawnial ;)

 

 

możesz spokojnie się ubiegać o zwrot pieniędzy, jak nie to postrasz prawami konsumenta i że zaraz dzwonisz do UOKIK. A jak nie będą chcieli to przejdź się własnie do UOKiK wtedy na pewno coś to zdziała. Albo możesz czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze , a jak wyglada sprawa konkretnie z tym modelem , gwarancja jest taka jak mi powiedziala pani czyli 14 + 7 czy sprowadzanie czesci z innego kraju moze przedluzac czas naprawy ? Tylko jak to zrobic skoro nie ma kierowniczki w sklepie ? Ale z drugiej strony .... czy mnie to powinno interesowac ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze , a jak wyglada sprawa konkretnie z tym modelem , gwarancja jest taka jak mi powiedziala pani czyli 14 + 7 czy sprowadzanie czesci z innego kraju moze przedluzac czas naprawy ? Tylko jak to zrobic skoro nie ma kierowniczki w sklepie ? Ale z drugiej strony .... czy mnie to powinno interesowac ?!

 

to że nie ma kierowniczki Cię nie interesuje. Telefonu do niej nie mają? jak Ci nie będą chcieli zadzwonić, to powiedz im że uokik ich odwiedzi. Muszą Ci po tym czasie wydać kasę muszą. Nie wiem jak teraz ale X lat temu, mnie tak oddali kasę sa starego cd-ka portabla.

 

Pamiętaj w takich sprawach trzeba być stanowczym- minął okres naprawy i wysyłki- zwrot pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze mi sie przypomnialo kierowniczka mowila w poniedzialek podczas rozmowy ze serwis ma 21 dni a carrefour 7 co razem daje 28 dni roboczych ... Mowila prawde ? Nie mam dostepu do gwarancji , tak to bym wszystko wiedzial ...

 

Ma ktos moze creative zen i morze zobaczyc co jest napisane w gwarancji o sciaganiu czesci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to mozliwe bardzo prosze o skan gwarancji Creative Zen ( jak sie nie myle na koncu podrecznika obslugi ) Ew prosze o zerkniecie czy jest tam aneks dotyczacy wydluzenia serwisowania spredu przy sciaganiu czesci z innego regionu . Potrzebuje ta informacje do rozwiazania problemu ( http://forum.mp3store.pl/topic/65221-carrefour-i-przekret-creative-zen-problem-z-gwarancja-pomocy/) Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Jordan.boss
Masz jeden problem? Załóż jeden temat, a nie dwa, najlepiej we właściwym dziale. Otrzymujesz ostrzeżenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie . Jest to moj pierwszy post na tym forum. Chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac sprawa reklamacji w naszym cudownym kraju ... Ale od poczatku :

 

Dnia 24.04.2010 oddalem do carrefour creativ'a Zen uszkodzonego - nie uruchamial sie, nie ladowal . Mila Pani powiedziala ze serwis ma na naprawe 14 dni roboczych + carrefour 7 dni roboczych na przeslanie sprzetu w 2 strony . Dnia 22.05 udalem sie do carrefour zeby zapytac co z moim sprzetem , otrzymalem odpowiedz ze nie ma kierowniczki i ze skontaktuje sie w poniedzialek ... Tak jak mowili tak tez zrobila i w poniedzialek tj. 24.05 otrzymalem telefon z informacja ze serwis sciaga czesc z innego kraju do naprawy mp3'ki i naprawa potrwa do konca tygodnia - w zwiazku z tym ze licza dni robocze dzis tj piatek 28.05.2010 udalem sie do carrefour i otrzymalem informacje ze ... nie wiadomo co sie dzieje z moim sprzetem ale nic nie moge zrobic MIMO TEGO ZE JEST PO TERMINIE 21 DNI ROBOCZYCH ... Musze czekac na kieroniczke az laskawie przyjdzie i kolejny raz bedzie mnie wpuszczac w maliny ...

 

Co o tym sadzicie ? Czy gwarancja z 14 dni przedluza sie o kolejne jezeli czesc do naprawy sciagana jest z innego kraju ? Co powinienem zrobic ? moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy ?? Prosze o pomoc ... Carrefour poloony jest w Zgorzelcu , danych personalnych nie bede ujawnial ;)

 

 

możesz spokojnie się ubiegać o zwrot pieniędzy, jak nie to postrasz prawami konsumenta i że zaraz dzwonisz do UOKIK. A jak nie będą chcieli to przejdź się własnie do UOKiK wtedy na pewno coś to zdziała. Albo możesz czekać.

 

Niestety ale Kolego @Azahiel , ale nie masz racji.

W momencie, gdy Kolega zdecydował się na naprawę gwarancyjna i związaną z tym procedurę to liczy się to wszystko co pisze w gwarancji - a tam może pisać wszystko łącznie z tym, ze producent nie odpowiada w ogóle za termin naprawy - czyli jak pisze, że termin naprawy to np. 60 dni roboczych, a w jakiś przypadkach może ulec wydłużeniu to tak jest.

Dopiero jak się skończy ta procedura i np. klient zrezygnuje z naprawy i zażąda odbioru z tytułu przedłużającego się czasu, moze korzystać z uprawnień konsumenta.

Na teraz UOKiK to może nagwizdać w tej sprawie , a klient - poszkodowany może się tylko modlic by termin ściagnęcia cczęści nie był np. półroczny.

 

Dlatego zawsze piszę, że naprawdę zastanówcie się zanim coś na gwarancji zareklamujecie.

Te gwarancje często są większym utrapieniem, niż gdyby ich nie było - a przecież może nie być, bo żadna gwarancja nie jest obowiązkowa. Trzeba dobrze poczytać warunki zanim się zdecydujemy.

Co innego reklamacja takiego towaru u sprzedawcy - tam jest ścisły termin 14 na odpowiedź, jak nie ma to reklamacja uznana, tyle, że potem również czas naprawy lub wymiany nie jest dokładnie określony, ano ale tu może już pomóc rzecznik konsumenta na przykłąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie . Jest to moj pierwszy post na tym forum. Chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac sprawa reklamacji w naszym cudownym kraju ... Ale od poczatku :

 

Dnia 24.04.2010 oddalem do carrefour creativ'a Zen uszkodzonego - nie uruchamial sie, nie ladowal . Mila Pani powiedziala ze serwis ma na naprawe 14 dni roboczych + carrefour 7 dni roboczych na przeslanie sprzetu w 2 strony . Dnia 22.05 udalem sie do carrefour zeby zapytac co z moim sprzetem , otrzymalem odpowiedz ze nie ma kierowniczki i ze skontaktuje sie w poniedzialek ... Tak jak mowili tak tez zrobila i w poniedzialek tj. 24.05 otrzymalem telefon z informacja ze serwis sciaga czesc z innego kraju do naprawy mp3'ki i naprawa potrwa do konca tygodnia - w zwiazku z tym ze licza dni robocze dzis tj piatek 28.05.2010 udalem sie do carrefour i otrzymalem informacje ze ... nie wiadomo co sie dzieje z moim sprzetem ale nic nie moge zrobic MIMO TEGO ZE JEST PO TERMINIE 21 DNI ROBOCZYCH ... Musze czekac na kieroniczke az laskawie przyjdzie i kolejny raz bedzie mnie wpuszczac w maliny ...

 

Co o tym sadzicie ? Czy gwarancja z 14 dni przedluza sie o kolejne jezeli czesc do naprawy sciagana jest z innego kraju ? Co powinienem zrobic ? moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy ?? Prosze o pomoc ... Carrefour poloony jest w Zgorzelcu , danych personalnych nie bede ujawnial ;)

 

 

możesz spokojnie się ubiegać o zwrot pieniędzy, jak nie to postrasz prawami konsumenta i że zaraz dzwonisz do UOKIK. A jak nie będą chcieli to przejdź się własnie do UOKiK wtedy na pewno coś to zdziała. Albo możesz czekać.

 

Niestety ale Kolego @Azahiel , ale nie masz racji.

W momencie, gdy Kolega zdecydował się na naprawę gwarancyjna i związaną z tym procedurę to liczy się to wszystko co pisze w gwarancji - a tam może pisać wszystko łącznie z tym, ze producent nie odpowiada w ogóle za termin naprawy - czyli jak pisze, że termin naprawy to np. 60 dni roboczych, a w jakiś przypadkach może ulec wydłużeniu to tak jest.

Dopiero jak się skończy ta procedura i np. klient zrezygnuje z naprawy i zażąda odbioru z tytułu przedłużającego się czasu, moze korzystać z uprawnień konsumenta.

Na teraz UOKiK to może nagwizdać w tej sprawie , a klient - poszkodowany może się tylko modlic by termin ściagnęcia cczęści nie był np. półroczny.

 

Dlatego zawsze piszę, że naprawdę zastanówcie się zanim coś na gwarancji zareklamujecie.

Te gwarancje często są większym utrapieniem, niż gdyby ich nie było - a przecież może nie być, bo żadna gwarancja nie jest obowiązkowa. Trzeba dobrze poczytać warunki zanim się zdecydujemy.

Co innego reklamacja takiego towaru u sprzedawcy - tam jest ścisły termin 14 na odpowiedź, jak nie ma to reklamacja uznana, tyle, że potem również czas naprawy lub wymiany nie jest dokładnie określony, ano ale tu może już pomóc rzecznik konsumenta na przykłąd

 

 

zauważ że właśnie on reklamuje u sprzedawcy sprzęt. Nie bezpośrednio u producenta w serwisie. Carrefour pewnie coś kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie u sprzedawcy, bo zdecydował się na gwarancję, a ta przy tych urxądzeniach jest wydawana przez producenta z tego co wiem.

Gwarancja nie jest realizowana u sprzedawcy - chyba , że to sprzedawca wydaje swoja gwarancję osobną, bo to z reguły producent gwarantuje, a nie sprzedawca.

Sprzedawca z racji powiedzmy "frontem do klienta" a w zasadzie po to by sobie nie brać na głowę właśnie reklamacji u siebie samego jest pośrednikiem, czy tez oferuje takie pośrednictwo w dostarczeniu towaru do naprawy gwarancyjnej - tak jest z reguły.

Chyba, że faktycznie jest gwarancja Carrefour Polska na creativa ...

Oczywiście w normalnych warunkach byłoby to korzystne, bo np. nie trzeba na swój koszt wysyłać serwisu, ale ... no właśnie to ale to jest taki przypadek, gdy nie jest sprzęt od razu z jakiś powodów naprawiany i tu zaczynają się schody.

 

By była reklamacja u sprzedawcy musi być spisany pisemny protokół reklamacyjny wraz z datą dostarczenia/wysłania do sprzedawcy i oczywiście, że reklamujemy z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej..." itd. bla bla bla.

 

Edit

wyedytowałem troszkę, bo jeszcze dotarłem do świeższych opisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jak oddawałem na gwarancję telefon, Toshibę G500 to na dostawę części zamiennych i naprawę czekałem 43 dni, (oddałem gdzieś koło 18 maja 2009 a odebrałem 1 lipca 2009) na karcie gwarancyjnej nie było napisane ile mają czasu na naprawę...

Jeżeli w karcie gwarancyjnej jest jasno określony czas jaki mają na naprawę, a nie ma nic napisanego o czasie na dostawę części zamiennych to możesz spokojnie iść do UOKIK i domagać się zwrotu pieniędzy (bądź otrzymania modelu, który by wynagradzał tego którego oddałeś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności