Skocz do zawartości

Girrand

Zarejestrowany
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    Creative
  1. Jezeli to mozliwe bardzo prosze o skan gwarancji Creative Zen ( jak sie nie myle na koncu podrecznika obslugi ) Ew prosze o zerkniecie czy jest tam aneks dotyczacy wydluzenia serwisowania spredu przy sciaganiu czesci z innego regionu . Potrzebuje ta informacje do rozwiazania problemu ( http://forum.mp3store.pl/topic/65221-carrefour-i-przekret-creative-zen-problem-z-gwarancja-pomocy/) Pozdrawiam
  2. A i jeszcze mi sie przypomnialo kierowniczka mowila w poniedzialek podczas rozmowy ze serwis ma 21 dni a carrefour 7 co razem daje 28 dni roboczych ... Mowila prawde ? Nie mam dostepu do gwarancji , tak to bym wszystko wiedzial ... Ma ktos moze creative zen i morze zobaczyc co jest napisane w gwarancji o sciaganiu czesci ?
  3. No dobrze , a jak wyglada sprawa konkretnie z tym modelem , gwarancja jest taka jak mi powiedziala pani czyli 14 + 7 czy sprowadzanie czesci z innego kraju moze przedluzac czas naprawy ? Tylko jak to zrobic skoro nie ma kierowniczki w sklepie ? Ale z drugiej strony .... czy mnie to powinno interesowac ?!
  4. Witam serdecznie . Jest to moj pierwszy post na tym forum. Chcialbym sie dowiedziec jak powinna wygladac sprawa reklamacji w naszym cudownym kraju ... Ale od poczatku : Dnia 24.04.2010 oddalem do carrefour creativ'a Zen uszkodzonego - nie uruchamial sie, nie ladowal . Mila Pani powiedziala ze serwis ma na naprawe 14 dni roboczych + carrefour 7 dni roboczych na przeslanie sprzetu w 2 strony . Dnia 22.05 udalem sie do carrefour zeby zapytac co z moim sprzetem , otrzymalem odpowiedz ze nie ma kierowniczki i ze skontaktuje sie w poniedzialek ... Tak jak mowili tak tez zrobila i w poniedzialek tj. 24.05 otrzymalem telefon z informacja ze serwis sciaga czesc z innego kraju do naprawy mp3'ki i naprawa potrwa do konca tygodnia - w zwiazku z tym ze licza dni robocze dzis tj piatek 28.05.2010 udalem sie do carrefour i otrzymalem informacje ze ... nie wiadomo co sie dzieje z moim sprzetem ale nic nie moge zrobic MIMO TEGO ZE JEST PO TERMINIE 21 DNI ROBOCZYCH ... Musze czekac na kieroniczke az laskawie przyjdzie i kolejny raz bedzie mnie wpuszczac w maliny ... Co o tym sadzicie ? Czy gwarancja z 14 dni przedluza sie o kolejne jezeli czesc do naprawy sciagana jest z innego kraju ? Co powinienem zrobic ? moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy ?? Prosze o pomoc ... Carrefour poloony jest w Zgorzelcu , danych personalnych nie bede ujawnial
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności