Skocz do zawartości

Senki MX450-Po naprawie gwarancyjnej nie działa lewa słuchawka, odmowa


nemo333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pierwszy post na forum, do tej pory tylko czytałem :)

Jeśli źle umieściłem posta to przepraszam i proszę o przeniesienie do właściwego działu, jak dla mnie to ten jest odpowiedni dla mojego problemu :)

 

Dobra, koniec przywitań, przejdźmy do problemu.

Otóż, w połowie września ub. roku zakupiłem w Euro RTV AGD słuchawki Sennheiser MX450. Byłem z nich zadowolony, niestety na początku kwietnia zdarzało się że lewa słuchawka nie chciał grać, po odpięciu słuchawek i ponownym podpięciu grała, wtedy podejrzewałem że to pada przejściówka lub gniazdko(słuchałem wtedy z Nokii 5200 gdzie jest tylko 2.5mm i musiałem mieć przejściówkę) Zacząłem używać Motki jako plaera ale było to samo, wtem kilka dni przed świętami Wielkanocy przestała całkowicie grać ta słuchawka.

Pojechałem wtedy do Euro i oddałem na gwarancje. Naprawa trwała ponad miesiąc, odebrałem je, w raporcie napisali że był uszkodzony lewy przetwornik i został wymieniony.

Po odebraniu użyłem je kilka razy w domu, pewnego razu podłączyłem je i znowu nie gra lewa. Podpinałem je do innych urządzeń i też nie gra. Oddałem więc je kolejny raz 9 maja. W ub. piątek przychodzę do domu, patrze że avizo do mnie(co się nie często zdarza, zwłaszcza że nic nie zamawiałem ostatnimi czasy pocztą) Poszedłem na pocztę i w tym momencie piątek przestał być piękny :angry: Polecony był z Euro że słuchawek nie naprawią bo zostały uszkodzone mechanicznie :huh: Jestem pewien że nie mogło to być mechaniczne uszkodzenie bo użyłem ich kilka razy w domu, cały czas leżały na półce i nikt ich nie ruszał.

Powiedzcie mi co mam w takiej sytuacji zrobić żeby mi je naprawili albo oddali kasę które na nie wydałem. :(

Dla mnie 60 zł które wydałem na nie to dosyć dużo i nie chciałbym się poddać w walce z Euro(a właściwie Konsbudem bo to oni podobno naprawiają)

 

Pozdrawiam, nemo333

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy reklamowałeś drugi raz, dołączyłeś dokument zawierający dane o poprzedniej naprawie? Jeżeli nie to zadzwoń do nich, przedstaw się (i sytuacje) następnie wytłumacz że słuchawki były już w serwisie i było w nich grzebane przez serwis w celu naprawy i oczywiście masz na to dokument. Prosisz także by słuchawki zostały ponownie przyjęte na serwis, gdyż nic w nich nie grzebałeś bo od czegoś miałeś gwarancję. I prosisz by nie wciskano Ci kitu w celu wymigania się od gwarancyjnej naprawy urządzenia. *

 

Najlepiej gdybyś to jeszcze na piśmie przesłał (drugą kopię zostawiając sobie), albo chociaż w mailu(choć należy pamiętać że mail nie może być prawnym dowodem w jakiejkolwiek sprawie, papierek owszem).

I jeżeli każą Ci przysłać dokument, nie zastrzegając że ma być oryginał. Zawsze ślesz ksero.

 

Możesz w sumie oficjalnie do dystrybutora napisać.. Lecz najlepiej wpierw spróbować ze sklepem negocjować.

 

*co napisane pochyłą czcionką zostaw jako "cios ostateczny", kiedy wszystko inne nie przemawia im do rozsądku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie załączałem, mówiłem że to druga naprawa ale ten kto przyjmował to wziął tylko dowód zakupu i słuchawki pomimo że dawałem też ten dokument.

Zaraz im napiszę maila bo nie dam radu już dziś zadzwonić ani jutro

 

Edit:

Napisałem im i czekam na odpowiedź, jak dostanę to powiadomię co napisali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za post pod postem ale jakbym edytował to by się chyba nie pojawiło że jest coś nowego :)

 

Wysłałem we wtorek im wiadomośc poprzez formularz ( http://www.euro.com.pl/reklamacje_formularz.xml ) i do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi od nich czy naprawiają je, czy odesłali do sklepu, czy mają mnie w czterech literach i nawet mi nie odeślą zwłok słuchawek.

Po sprawdzeniu statusu jest niezmiennie Twój towar jest w serwisie.

Ile mają czasu na odpowiedź? Czytałem że po 14 dniach jeśli nie odpowiedzą to znaczy że akceptują wszystko ale czy to jest prawda?

Myślałem żeby wybrać się do Euro gdzie je oddawałem albo zadzwonić do biura obsługi klienta który się (podobno) tym zajmuję. Co będzie lepsze? Dla mnie wygodniej by było wybrać się do sklepu bo mam do niego 15 minut rowerkiem ale może będzie lepiej zadzwonić? Jak sądzicie?

 

Pozdrawiam

nemo333

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;)

Ponieważ nie ma żadnej odpowiedzi na moją wiadomość sprawdziłem na stronie status zgłoszenia. Wynik jest taki:

Status

Twój towar oczekuje na odbiór w sklepie.

Zaraz do nich jadę, co mam robić jak nie naprawili ich? Myślałem żeby ich nie odbierać i kazać jeszcze raz wysłać ale czy się zgodzą na to skoro anulowali gwarancje? Poratujcie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności