spokozbyn Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Witam. Od jakiegoś czasu moja a10 ma naprawdę krzywą akcję , ponieważ po naładowaniu i wyłączeniu jej po jakiś paru godzinach/ na drugi dzień gdy próbuję ją włączyć nie daje znaku życia. Gdy podłączam ją pod ładowarkę też nic. dopiero po paru minutach włącza się i ładuję normalnie. Sytuacja ta powtórzyła się już 4 czy 5 razy pod rząd , kiedyś działała normalnie, niestety teraz coś się zepsuło. Wygląda to na uszkodzoną baterie i chyba bez oddania na gwarancje się nie obejdzie. I tu właśnie moje pytanie , czy ktoś miał już taki problem ze swoją a10, i jak wygląda gwarancja w przypadku kiedy kupiłem ją w Media Markt.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistertwister Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Skompletuj papiery od a10 dowód zakupu, gwarancja itp. Skontaktuj się z działem pomocy Vedii. Oni powiedzą Ci pod jaki adres wysłać playera i na jakich zasadach to zrobić. Z moją a10 problemów technicznych nie miałem i działa sprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi