Skocz do zawartości

Nokia 5800


udarr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuje zakup nowego sprzętu. Mówię tu o sprzęcie bo sam jeszcze dokładnie nie zdecydowałem się o co mi chodzi. Szukam komórki z dobrym playerem - jednak bez przesady, nie jestem audiofilem. Zadowala mnie jakość muzyki z odtwarzaczy creativa. W grę wchodzi też oddzielny zakup komórki i playera.

 

Dlaczego komórka z wbudowanym playerem ? Z tego względu iż zyskuje więcej miejsca w kieszeni a wszystko obsługuję z pozycji jednego urządzenia. W dodatku szczęśliwie się złożyło, że nie poszukuje niewiadomo jakiej jakośći dźwięku to też komórka chyba mi wystarczy (?).

 

Z drugiej strony przyznam, że nigdy nie korzystałem z urządzeń oferujących na prawdę dobre brzmienie (obecnie posiadam Nano - nigdy już nie kupię produktów Apple) więc nie wiem 'jak to jest' może warto ? Wtedy zakupiłbym jakąś komórkę i player (może Clix-a 2) + słuchawki (tutaj jestem zielony) gdzie przeznaczyłbym na to ~1000zł (cena 5800), ale tutaj powraca poruszany wcześniej problem braku miejsca w kieszeni itd (nie ma opcji żebym nosił telefon czy też player na smyczce).

 

Wracając do sedna, poszukuję opini ludzi na temat owej 5800. Chodzi mi o to czy dźwięk jest znośny, obługa telefonu - skakanie po utworach za pomocą palców, może jeszcze jak jest z jakością widzianego tekstu na słońcu. Czytałem trochę na temat tego telefonu jednak nie znalazłem tych informacji a ogólnie wypada chyba dosyć dobrze. Może poza GPS, ale przeżyje.

 

Zaznaczam, że raczej nie przewiduje brania pod uwagę muzycznych telefonów innych mark od nokii. Nokia to dla mnie solidna marka, z którą znam się od dawna i inne nie wchodzą w grę.

 

pozdrawiam,

udarr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach