Skocz do zawartości

Ipod zwrot


Gość linux

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taka możliwość aby oddać towar bez podania przyczyny w ciągu 7 czy 10 dni od zakupu ale towar ma być w nienaruszonym stanie :(

na jakie podstawie ??

 

linux@ jedynie możesz liczyć na życzliwość sprzedawcy, ale po własnych doświadczeniach z siecią RTV euro AGD to wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy orientujecie się, czy jest możliwość zwrotu towaru do sklepu bez podanie przyczyny (nie chodzi tutaj o sklep internetowy lecz o zwykły sklep, konkretnie EuroRtv)

 

 

 

Iść do sklepu i jak człowiek porozmawiać z pracownikiem kompetentnym lub kierownikiem zmiany,nie wiem jak Euro RTV ale w MM masz możliwość zwrotu towaru do 7 dni od daty zakupu ale nie dostaniesz gotówki do ręki tylko możliwość zakupu czegokolwiek innego z asortymentu sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iść do sklepu i jak człowiek porozmawiać z pracownikiem kompetentnym lub kierownikiem zmiany,nie wiem jak Euro RTV ale w MM masz możliwość zwrotu towaru do 7 dni od daty zakupu ale nie dostaniesz gotówki do ręki tylko możliwość zakupu czegokolwiek innego z asortymentu sklepu.

Znajdź mi tak informacje w ich regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź mi tak informacje w ich regulaminie.

 

 

W regulaminie Media Markt?

Wybacz ale nie mam takowego przed sobą gdyż pracownikiem owej instytucji nie jestem,2 razy dokonywałem zwrotu towaru który najzwyczajniej nie spełnił moich oczekiwań (ostatni zwrot robiłem w dniu wczorajszym) wymóg-towar ma być nieużywany bynajmniej bez śladów zużycia i uszkodzeń mechanicznych oraz w pełnym fabrycznym opakowaniu tj. wszelkie folie,zawieszki,blistry w dziale obsługi klienta dostajesz do wypełnienia formularz na podstawie którego jest tworzony protokół zwrotu towaru,w moim przypadku towar a raczej jego stan 2 razy weryfikował kierownik działu adekwatnego do zdawanego towaru.

Nie wiem czy podobne zachowania są praktykowane w innych sklepach tejże sieci.

 

 

Mała edycja-kobieta mi przypomniała bo nawet tego nie zauważyłem:wzmianka pisemna o zwrocie towaru w stanie fabrycznym w przeciągu 7 dni od daty zakupu wykluczając wszelkie nośniki danych typu cd/dvd oraz telefony komórkowe jest umieszczona w "moim" sklepie na ścianie w dziale serwisu/przyjęć gwarancyjnych/reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam ostatnio byłem przy tym jak moja koleżanka oddawała słuchawki w MM, a konkretnie otrzymała możliwość wymiany na inny sprzęt w tej samej cenie lub kupno czegoś droższego za dopłatą. Koleżanka nabyła słuchawki bezprzewodowe polecone jej przez kogoś z obsługi MM. W domu okazało się, że nie spodobał jej się zarówno dźwięk, jak i sposób ładowania słuchawek.

 

Co ciekawe, do MM dotarła, z braku czasu, dopiero po kilkunastu dniach i mimo to, nie robiono jej większych kłopotów. Jednak, aby być uczciwym muszę dodać, że owa koleżanka potrafi bardzo dobrze "walczyć o swoje" i jest osobą, którą wyjątkowo trudno "zrobić w konia". Czasami kiedy oglądam ją w akcji mam wrażenie, że wszystko da się załatwić, tylko trzeba umieć się postawić i nie pozwolić odfajkować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od Twojej gadki. Jak przyjdziesz ze zbitą miną i będziesz grzecznie pytał, czy Ci wymienią albo coś, to cięzko może być. Jak na pewnego siebie, mile i kulturalnie acz zdecydowanie zażądasz wymiany lub gotówki, powinno się udać. No chyba, że regulamin mówi inaczej. Ale dopóki na własne oczy nie zobaczysz, nie poddawaj się :P Ew. jak Ci koleś będzie odwalał lub będzie niemiły, to poproś o książeczkę zażaleń - dziwnie mocno działa na każdego pracownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś o spisanie protokołu " Towaru niezgodnego z umową " musisz tylko mieć jakiś haczyk, nawet najmniejszą pierdułkę. Spisując taki protokół, musisz zaznaczyć, że chcesz zwrotu gotówki, podaj także e-mail kontaktowy lub telefon który odbierzesz. Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych musi poinformować Cię o decyzji, czy uzna Twoje zgłoszenie, jeśli przekroczy ten termin a w tym czasie nikt nie skrobnie maila ewentualnie nie zadzwoni, przyjmuje się że zgadza się na Twoje "warunki" i musi wg. litery prawa oddać Ci kasę.

 

Ten sposób działa także w innych okolicznościach, ale nie będe ich przytaczał.

 

Aha jeśli brałeś towar na firmę i FV (odliczenie VATu) , nie masz co liczyc na taki sposób - bo dotyczy on tylko konsumentów czyli w świetle KC osób fizycznych które nie nabyły przedmiotu na firmę (prowadzących /posiadających działalności gospodarczej/itp.)

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności