Gość linux Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Czy orientujecie się, czy jest możliwość zwrotu towaru do sklepu bez podanie przyczyny (nie chodzi tutaj o sklep internetowy lecz o zwykły sklep, konkretnie EuroRtv) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Jest taka możliwość aby oddać towar bez podania przyczyny w ciągu 7 czy 10 dni od zakupu ale towar ma być w nienaruszonym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoFi Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Jest taka możliwość aby oddać towar bez podania przyczyny w ciągu 7 czy 10 dni od zakupu ale towar ma być w nienaruszonym stanie na jakie podstawie ?? linux@ jedynie możesz liczyć na życzliwość sprzedawcy, ale po własnych doświadczeniach z siecią RTV euro AGD to wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 no chyba, że jakiś sprzedawca doradził Ci zakup tego sprzętu. inaczej tak jak HoFi, wątpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Cóż pomyliłem się , przyznaje się . To o czym wcześniej pisałem dotyczy tylko kupna przedmiotu bez możliwości zapoznania się z nim czyli np. przez internet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike80 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Czy orientujecie się, czy jest możliwość zwrotu towaru do sklepu bez podanie przyczyny (nie chodzi tutaj o sklep internetowy lecz o zwykły sklep, konkretnie EuroRtv) Iść do sklepu i jak człowiek porozmawiać z pracownikiem kompetentnym lub kierownikiem zmiany,nie wiem jak Euro RTV ale w MM masz możliwość zwrotu towaru do 7 dni od daty zakupu ale nie dostaniesz gotówki do ręki tylko możliwość zakupu czegokolwiek innego z asortymentu sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoFi Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Iść do sklepu i jak człowiek porozmawiać z pracownikiem kompetentnym lub kierownikiem zmiany,nie wiem jak Euro RTV ale w MM masz możliwość zwrotu towaru do 7 dni od daty zakupu ale nie dostaniesz gotówki do ręki tylko możliwość zakupu czegokolwiek innego z asortymentu sklepu. Znajdź mi tak informacje w ich regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike80 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Znajdź mi tak informacje w ich regulaminie. W regulaminie Media Markt? Wybacz ale nie mam takowego przed sobą gdyż pracownikiem owej instytucji nie jestem,2 razy dokonywałem zwrotu towaru który najzwyczajniej nie spełnił moich oczekiwań (ostatni zwrot robiłem w dniu wczorajszym) wymóg-towar ma być nieużywany bynajmniej bez śladów zużycia i uszkodzeń mechanicznych oraz w pełnym fabrycznym opakowaniu tj. wszelkie folie,zawieszki,blistry w dziale obsługi klienta dostajesz do wypełnienia formularz na podstawie którego jest tworzony protokół zwrotu towaru,w moim przypadku towar a raczej jego stan 2 razy weryfikował kierownik działu adekwatnego do zdawanego towaru. Nie wiem czy podobne zachowania są praktykowane w innych sklepach tejże sieci. Mała edycja-kobieta mi przypomniała bo nawet tego nie zauważyłem:wzmianka pisemna o zwrocie towaru w stanie fabrycznym w przeciągu 7 dni od daty zakupu wykluczając wszelkie nośniki danych typu cd/dvd oraz telefony komórkowe jest umieszczona w "moim" sklepie na ścianie w dziale serwisu/przyjęć gwarancyjnych/reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Echelon Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Sam ostatnio byłem przy tym jak moja koleżanka oddawała słuchawki w MM, a konkretnie otrzymała możliwość wymiany na inny sprzęt w tej samej cenie lub kupno czegoś droższego za dopłatą. Koleżanka nabyła słuchawki bezprzewodowe polecone jej przez kogoś z obsługi MM. W domu okazało się, że nie spodobał jej się zarówno dźwięk, jak i sposób ładowania słuchawek. Co ciekawe, do MM dotarła, z braku czasu, dopiero po kilkunastu dniach i mimo to, nie robiono jej większych kłopotów. Jednak, aby być uczciwym muszę dodać, że owa koleżanka potrafi bardzo dobrze "walczyć o swoje" i jest osobą, którą wyjątkowo trudno "zrobić w konia". Czasami kiedy oglądam ją w akcji mam wrażenie, że wszystko da się załatwić, tylko trzeba umieć się postawić i nie pozwolić odfajkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość linux Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czyli mogę dokonać ewentualnie "wymiany" towaru na inny ale gotówki mi nie zwrócą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ewentualnie, jeżeli wykażą troszkę dobrej woli. wszystko zależy od sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capricornus Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 I od Twojej gadki. Jak przyjdziesz ze zbitą miną i będziesz grzecznie pytał, czy Ci wymienią albo coś, to cięzko może być. Jak na pewnego siebie, mile i kulturalnie acz zdecydowanie zażądasz wymiany lub gotówki, powinno się udać. No chyba, że regulamin mówi inaczej. Ale dopóki na własne oczy nie zobaczysz, nie poddawaj się Ew. jak Ci koleś będzie odwalał lub będzie niemiły, to poproś o książeczkę zażaleń - dziwnie mocno działa na każdego pracownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ashroon Opublikowano 2 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Poproś o spisanie protokołu " Towaru niezgodnego z umową " musisz tylko mieć jakiś haczyk, nawet najmniejszą pierdułkę. Spisując taki protokół, musisz zaznaczyć, że chcesz zwrotu gotówki, podaj także e-mail kontaktowy lub telefon który odbierzesz. Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych musi poinformować Cię o decyzji, czy uzna Twoje zgłoszenie, jeśli przekroczy ten termin a w tym czasie nikt nie skrobnie maila ewentualnie nie zadzwoni, przyjmuje się że zgadza się na Twoje "warunki" i musi wg. litery prawa oddać Ci kasę. Ten sposób działa także w innych okolicznościach, ale nie będe ich przytaczał. Aha jeśli brałeś towar na firmę i FV (odliczenie VATu) , nie masz co liczyc na taki sposób - bo dotyczy on tylko konsumentów czyli w świetle KC osób fizycznych które nie nabyły przedmiotu na firmę (prowadzących /posiadających działalności gospodarczej/itp.) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi