Poproś o spisanie protokołu " Towaru niezgodnego z umową " musisz tylko mieć jakiś haczyk, nawet najmniejszą pierdułkę. Spisując taki protokół, musisz zaznaczyć, że chcesz zwrotu gotówki, podaj także e-mail kontaktowy lub telefon który odbierzesz. Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych musi poinformować Cię o decyzji, czy uzna Twoje zgłoszenie, jeśli przekroczy ten termin a w tym czasie nikt nie skrobnie maila ewentualnie nie zadzwoni, przyjmuje się że zgadza się na Twoje "warunki" i musi wg. litery prawa oddać Ci kasę.
Ten sposób działa także w innych okolicznościach, ale nie będe ich przytaczał.
Aha jeśli brałeś towar na firmę i FV (odliczenie VATu) , nie masz co liczyc na taki sposób - bo dotyczy on tylko konsumentów czyli w świetle KC osób fizycznych które nie nabyły przedmiotu na firmę (prowadzących /posiadających działalności gospodarczej/itp.)
Powodzenia