Skocz do zawartości

[Pentagram] Z cyklu: "nie o dźwięku"...


beowulf

Rekomendowane odpowiedzi

Spadł.

Na płytki.

Z wysokości ~1 metra.

 

Na pierwszy rzut oka wszystko OK. Patrzę na szybkę, która "osłania" sam wyświetlacz - wszystko OK. Żadnych rys, pęknięć. Nic. Stan "jak z fabryki". A że był wyłączony akurat, a ja akurat go chowałem, to nie włączyłem.

 

Włączyłem potem - LCD pękł. Mniemam, że "dobił" do obudowy w miejscu, gdzie "uderzyła go podłoga". Oprócz tego działa.

Rozebrałem go - ekranik na taśmie, przylutowanej.

 

Owa "konstrukcja" to Pentagram R Touch. Przyznaje się, że nie znam się na wymianie części w odtwarzaczach, telefonach itp.

I tutaj moje pytanie - czy opłaca się inwestować w nowy ekranik? Jaka jest szansa, że kupię nowy i z miejsca "spartole" styki tak, że nic, tylko wyrzucić. I kwestia finansowa - ile by mnie takie cudo mogło kosztować (2'', kolorowy) i na co ew. miałbym zwracać uwagę?

 

Przy czym zaznaczam, że naprawa nie jest dla mnie sprawą konieczną czy "pokazem ambicji" - R Touch i tak ma wady (przez owo "Touch" w nazwie, które działa... ale nie zawsze). Koszt samego R Touch - 160zł (czy jakoś tak).

 

Reanimować, czy sprzedać na allegro jako "odtwarzacza nie odpalałem, więc nie wiem, czy jest sprawny" (;))?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie otwierałem tego odtwarzacza więc nie wiem, ale w praktyce sprowadza się to do:

- otwarcia obu odtwarzaczy (trzeba wiedzieć jak, np. gdzie podważyć obudowę żeby go nie zniszczyć - ale możesz się poznęcać nad tym uszkodzonym żeby wiedzieć jak otworzyć ten swój;) )

- wyciągnięcia wyświetlacza z jednego i przełożenia do drugiego (często wystarczy wpiąć taśmę do gniazdka, nic się nie lutuje etc.)

- zamknąć obudowę

 

cena? poszukaj sobie takiego uszkodzonego na allegro i sam sprawdź? uszkodzone to najprawdopodobniej te z lekko wyśróbowaną ceną "nie wiem czy działa bo nie sprawdzałem" :P