Skocz do zawartości

Chora sytuacja z EP-630?


Godzio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich czytających!

Na wstępie dodam dla moderatorów, że nie znalazłem odpowiedniejszego działu do umieszczenia tego tematu, jeśli jednak takowy istnieje, proszę się nie krępować i przenieść go gdzie być powinien ;)

 

A więc tak, jakiś czas temu, pewnie na wakacjach zepsuły mi się moje stare EP-630, które kupiłem na allegro za 35złotych, na 90% były one nieoryginalne, przyszły do mnie w srebrnej folijce, słynnej ze sprzedaży z podróbkami, miały niesymetryczną długość kabla itd. Jednak ja nie o tym... w grudniu zebrałem się wreszcie, i postanowiłem zamówić jeszcze raz takie słuchawki, jednak tym razem wiedziałem czym ce****ą się słuchawki oryginalne, pudełeczko, akcesoria w postaci trzech (a nie dwóch) zestawów gumek, kabel w układzie Y i tak dalej i tak dalej, a ostatecznie cena, były droższe, znacznie bliższe właściwej ceny.

Wszystko ładnie pięknie, kupiłem je na allegro i co do transakcji nie mam żadnych zastrzeżeń... ale jest jedno ale. Włączyłem mojego MEIZU M6 podłączyłem słuchawki, włożyłem je do uszu... i? I tak zwany zonk! Lewa słuchawka gra jak trzeba, jest bass (wiem wiem, Wy nie lubicie EP, ale nie chodzi o to) natomiast prawa słuchawka kompletnie nie ma basu, gra strasznie 'płytko' słuchając muzyki nie można się skupić na muzyce, bo ta różnica okropnie denerwuje i bardzo mocno wpływa na komfort w słuchaniu muzyki.... ugadałem się ze sprzedawcą o wymianę, czekałem miesiąc na nowe słuchawki (tak działa poczta polska;)) przyszedł nowy egzemplarz... robię to samo, Meizuś, słuchawki, uszy, muzyka, i znów to samo! Napisałem do sprzedawcy, że chcę je oddać i nie chcę nowych słuchawek, jednak ten praktycznie wyśmiał mnie, i napisał że wysłali mi nowe słuchawki tylko dlatego, aby udowodnić mi, że wszystkie EPki tak grają, i jest to naturalne, w dodatku (co mnie najbardziej boli) napisał chamsko, że po to są dwie słuchawki, żeby je używać i efekt był prawidłowy... no kur.. mać - bez przesady, za kogo on mnie ma? Chciałbym się teraz spytać, czy to prawda, że oryginalne EP grają nierówno, jedna z bassem, druga bez? Jakoś podróbki, które miałem grały idealnie, a tutaj creative specjalnie robi popsute słuchawki? Co mogę w takiej sytuacji zrobić - jeśli są zepsute - a sprzedawca drugi raz wysłał zepsute słuchawki i nie chce w ostateczności zwrócić pieniędzy?

 

Proszę o jakieś sensowne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno z dwojga - albo Ty jesteś nieco przygłuchy na jedno ucho (to się zdarza), albo Meizu gra na jeden kanał głośniej. Sprawdzałeś Ep'ki na innym źródle? Sprawdzałeś Meizu z innymi (jakimikolwiek) słuchawkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wspomniałem o tym, ale:

 

- Meizu sprawdzałem na moich Sennheiserach HD202, HD201, na słuchawkach od SE W810i, i jakichś innych - grają dobrze, wada Meizusia odpada!

- EP sprawdzałem na: komputerze, Meizu, czyli MP3, kilku telefonach i wieży - wszędzie ten sam efekt, lewa mocna, prawa tragedia...

- Meizu sprawdzałem wkładając je jak tylko sie dało, lewa prawa itd, uszy mam 'sprawne' bo jakoś na innych słuchawkach słyszę jak trzeba, dla pewnośći wkłądałem na zmianę słuchawki do jednego ucha, i naprawdę różnica jest BARDZO wyraźna i odczuwalna

- mało tego - EPki dałem sprawdzić koledze, bratu - wcześniej nie mówiąc nic o tym, że podejrzewam uszkodzenie, obydwaj jednogłośnie stwierdzili to, co ja wywnioskowałem wcześniej.

 

 

Dodam też, że znam taki wynalazek jak woda i przyrządy do mycia i czyszczenia uszu :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakaś trefna seria? Poproś po prostu sprzedającego o zwrot pieniędzy i tyle.

Miałem i Ep630 i Ep635 i w żadnych nie miałem do czynienia z opisywaną usterką. Tyle tylko, że moje były kupowane dość dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie przez internet masz 10 dni od otrzymania przesyłki (30 dni jeśli sprzedawca nie udzielił stosownej informacji) na zwrot towaru pod warunkiem, że jest w stanie nienaruszonym. Może na to się powołaj - takie jest prawo konsumenckie.

 

czy wg Ciebie, rozpakowane i uzywane sluchawki to stan nienaruszony ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie przez internet masz 10 dni od otrzymania przesyłki (30 dni jeśli sprzedawca nie udzielił stosownej informacji) na zwrot towaru pod warunkiem, że jest w stanie nienaruszonym. Może na to się powołaj - takie jest prawo konsumenckie.

 

 

Tak ale zapomniałeś dodać że pod warunkiem iż kupował od firmy i uzyskał na towar fakturę VAT lub paragon z kasy fiskalnej,jeśli brał od jakiegoś "Jasia" który handluje jako osoba fizyczna to jedynie reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale zapomniałeś dodać że pod warunkiem iż kupował od firmy i uzyskał na towar fakturę VAT lub paragon z kasy fiskalnej,jeśli brał od jakiegoś "Jasia" który handluje jako osoba fizyczna to jedynie reklamacja.

 

Kiedys sie tym interesowalem i czytalem gdzies opinie jakiegos prawnika, ze jezeli kupujemy przedmiot na allegro przez Kup Teraz to to podchodzi tez pod ten przepis. Ale co z tego skoro one juz nie sa w stanie nienaruszonym ? Zostaje tylko gwarancja i koniec tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem kiedyś epki zakupione w zaufanym sklepie komputerowym, 100% oryginalne i nie było absolutnie żadnego problemu z różnicą brzmieniową na kanałach. Jeśli chodzi o bas to grał bardzo równomiernie(właśnie w tych słuchawkach go pokochałem, później znienawidziłem (jak usłyszałem AKG :))). Co prawda od dłuższego czasu nie interesuje się produktami Creative ale uważam, że te które kupiłeś to nic innego jak pudełkowa wersja podróbek. Te słuchawki (podobnie jak EP-635) występowały w 2 lub 3 rodzajach opakowań ale te na zdjęciu, które zamieściłeś to na pewno produkt nieoryginalny. Na opakowaniach oryginalnych jest babka a nie ten gościu :) Aktualna wersja opakowania wygląda tak jak tutaj:

 

http://allegro.pl/item534297225_oryginalne...x_sklep_ss.html

 

Jeśli chodzi o gwarancję to jest ona zawsze dołączana do każdego produktu tej firmy i nie musi być realizowana przez sprzedawcę, wystarczy wysłać sprzęt razem z papierkiem do najbliższego serwisu Creative, po stwierdzeniu usterki dostajesz nowy sprzęt i po sprawie(chyba, że jest to wada typu urwany kabel czy niełączący jack). Jeśli słuchawki nie są firmowe to prosta sprawa, gwarancji też brakuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności