Skocz do zawartości

Windows Live Teclast For V39


Zoltan

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu na wstępie:

Nie jestem autorem grafiki, jedynie przekopiowałem .bmp do oryginalnej binarki Vedii

Pobrałem je z:

http://www.teclast.com/bbs/viewthread.php?...;extra=page%3D2

 

Logo startowe

2.gif

 

Główne menu

3.jpg

 

Odtwarzanie muzyki

1.jpg

 

Odtwarzanie filmów

6.jpg

 

Podłączenie USB

4.gif

 

Zmienione są też grafiki w grach, ale to mało interesujące aby dawać obrazek :]

 

Nie przejmować się krzakami w obrazkach - czcionka jest polska, bo binarka nie różni się od oryginalnej niczym poza grafikami (ilość obrazków, rozmiar pliku .bin- ten sam)

 

kolory czcionek:

eKsiążki 0 0 0 (czy jak kto woli 31 31 31 gdy się da czarną tapetę)

systemowa 25 25 31 (ja wolę 31 31 31)

wybrana pozycja 31 31 31

tytułu 31 31 31

menu głównego 5 5 15

przezroczystość 1x, 2x (wg mnie lepiej 0x :) )

 

Tapeta do ustawienia jako własna:

11.jpg

http://www.mm.pl/~politechnika/teclast/11.jbmp (lepiej zapisać sobie bmp)

Oryginalnie jest troszkę inna (jako "bez tła"), ta IMHO lepsza.

Inne tapety będą wyglądały źle, bo guziki nie są przezroczyste jak w standardowym skinie

 

 

Windows Live Teclast

vedia_1.29_windows_live_teclast.rar

zamieściłem firmware vedii 1.29 + binarkę TL_T39RS.BIN

Jak ktoś ma najnowszy firmware to wystarczy że wgra TL_T39RS.BIN do katalogu głównego, odłączy bezpiecznie usb i uruchomi ponownie odtwarzacz.

(przy wgrywaniu samego .bin dane z odtwarzacza nie kasują się)

 

Skin przetestowany gruntownie na moim playerze, wszytko działa ok, wszystkie obrazki się zgadzają, tym nie mniej dodaje to co sam przeczytałem w tym temacie: http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=23823

UWAGA: Problemy powstałe z odtwarzaczem z powodu wgrania edytowanego pliku BIN nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skin zrobiłem głównie pod siebie, ale żeby nie być samolubnym to jest też dla innych :)