Skocz do zawartości

Koszmarny Serwis


aisha

Rekomendowane odpowiedzi

Może irivery nie psują się za często, ale jak już coś im jest, to porażka

3 tygodnie temu oddałam mojego T102Gb do naprawy (dzień po tym jak go kupiłam - nie mieli w sklepie innego do wymiany), coś było nie tak z jego zatyczką do usb, a nie chciałam sama przy tym majstrować:) Miał być z powrotem juz po 2 tygodniach, bo nie jest to jakaś trudna naprawa. 3 tydzień się skończył i dalej słyszę tekst, że jest w serwisie i nie wiadomo, kiedy będę mogła go odebrać. :angry:

Próbowałam kilkakrotnie dzwonić do serwisu irivera na numer podany na ich stronie, niestety bez skutku - nikt nie odbiera.

Trochę to denerwujące jest, mam nadzieję, że to mój ostatni kontakt z serwisem!

 

Czy mieliście podobne doświadczenia z gwarancją, czy ja taka pechowa jestem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca rozumiem... coś się działo z tą gumową zaślepką gniazdka USB? np. trzymała się krzywo? czy problem leżał po stronie gniazdka USB np. niemożliwe było połączenie odtwarzacza z komputerem, albo połączenie było niestabilne i się przerywało albo trzeba było kabel USB trzymać ręką?

 

poza tym garancja jednak zwykle działała sprawniej, chyba że problem leży w czymś więcej i np. czekają na części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepka była jakby trochę za duża i nie domykała się. A nie chciałam sama przy tym majstrować.

Mam ten model i u mnie zatyczka też nie domykała się. T10 tak ma (widziałem inne w sklepie), nie ma się czym przejmować, obciąłem żyletką część gumy wchodzącej do gniazdka i jest ok :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepie powiedziałam, ze zaślepka się nie domyka:) Nie byli jakoś bardzo zdziwieni.

Widziałam T10 w innym sklepie i tam zaślepka pasowała idealnie.

Nie chciałam jej podcinać sama, żeby potem, gdyby faktycznie coś się zepsuło, nie zarzucili mi, ze coś przy tym majstrowałam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W sklepie powiedziałam, ze zaślepka się nie domyka:) Nie byli jakoś bardzo zdziwieni.

Widziałam T10 w innym sklepie i tam zaślepka pasowała idealnie.

Nie chciałam jej podcinać sama, żeby potem, gdyby faktycznie coś się zepsuło, nie zarzucili mi, ze coś przy tym majstrowałam;)

ach te kobiety :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

nie chcialem zakladac nowego tematu, poniewaz pytanie moje i tak odnosi sie serwisu i tego odtwarzacz, wiec ...

Otoz wczoraj spadl mi moj maly T10 1GB na ziemie i wgniotl sie przycisc 'A-B' chcialbym zapytac, czy ktos mial wczesniej taka usterke ? Czy serwis jest w stanie cos tak drobnego naprawic, zapewne bede musial zaplacic bo to uszkodzenie mechaniczne - ale ile? Moze ktos mial podobny problem ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności