Skocz do zawartości

aisha

Zarejestrowany
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. aisha

    Koszmarny Serwis

    W sklepie powiedziałam, ze zaślepka się nie domyka:) Nie byli jakoś bardzo zdziwieni. Widziałam T10 w innym sklepie i tam zaślepka pasowała idealnie. Nie chciałam jej podcinać sama, żeby potem, gdyby faktycznie coś się zepsuło, nie zarzucili mi, ze coś przy tym majstrowałam;)
  2. aisha

    Koszmarny Serwis

    Zaślepka była jakby trochę za duża i nie domykała się. A nie chciałam sama przy tym majstrować.
  3. Może irivery nie psują się za często, ale jak już coś im jest, to porażka 3 tygodnie temu oddałam mojego T102Gb do naprawy (dzień po tym jak go kupiłam - nie mieli w sklepie innego do wymiany), coś było nie tak z jego zatyczką do usb, a nie chciałam sama przy tym majstrować Miał być z powrotem juz po 2 tygodniach, bo nie jest to jakaś trudna naprawa. 3 tydzień się skończył i dalej słyszę tekst, że jest w serwisie i nie wiadomo, kiedy będę mogła go odebrać. Próbowałam kilkakrotnie dzwonić do serwisu irivera na numer podany na ich stronie, niestety bez skutku - nikt nie odbiera. Trochę to denerwujące jest, mam nadzieję, że to mój ostatni kontakt z serwisem! Czy mieliście podobne doświadczenia z gwarancją, czy ja taka pechowa jestem??
  4. Hej! Kupiłam sobie dziś T10 FM 2GB:) Zaślepka do usb w moim odtwarzaczu jest jakaś taka niedopasowana - jest odstająca, jakby się nie domykała. T10 tak ma, czy to tylko u mnie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności