Skocz do zawartości

Porada w sprawie lamp


Smutny Joe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Z góry przepraszam, jeśli nie trafiłem z odpowiednim subforum do umieszczenia posta, nie zaglądałem jeszcze w te rejony forum.

Mam prośbę o poradę w sprawie nowych lamp. 

 

Wersja krótka: kupiłem lampy NOS Brimar 6SN7GT black, jak na zdjęciu. Grają świetnie, ale szkło rusza się delikatnie względem podstawki. Nie mam doświadczenia, więc zapytam - zwrócić(bo mogę) czy nie przejmować się?

 

Wersja długa dla chętnych:

Nie mam dużego doświadczenia ze wzmacniaczami lampowymi. Kilka miesięcy temu zakupiłem Feliks Euforia Evo, co w połączeniu ze słuchawkami ZMF było jedna z najlepszych decyzji w moje drodze audio. Ale nie o tym. Słuchałem go najpierw z oryginalnymi lampami. Później eksperymentowałem z lampami mocy, zdecydowałem się na dość drogie, ale powszechnie polecane Tungsol 5998, co w mojej ocenie jednoznacznie polepszyło doznania. 

W myśl tej zasady - wymień raz a dobrze - gdy na head fi zobaczyłem ofertę z ciekawymi lampami 6SN7 (dobrana para NOS Brimar 6SN7GT black), od użytkownika z dobra historia i z możliwością odesłania, jeśli się nie spodobają, to pomyślałem - czemu nie. Niestety okazało się, że obie lampy mają przypadłość - szklana tuba rusza się względem plastikowej podstawki, tak jakby puścił oryginalny klej? Czy można coś z tym zrobić? Czy powinienem to zignorować? Może nie warto ryzykować i powinienem zwrócić lampy, bo np ich żywotność będzie dużo krótsza? Czy w takiej sytuacji w środku rzeczywiście jest wciąż próżnia?

 

 

IMG_7932.thumb.jpeg.17f3e114886ae2c2a453ef864f4a7523.jpeg

 

IMG_7926.thumb.jpeg.73dea7722f6e54b841408d5430bd2a2c.jpeg

 

 

Edytowane przez Smutny Joe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Smutny Joe Jeśli by się rozszczelnily , to najpewniej przestały by działać.

Jeśli działają i podoba Ci się ich dźwięk ja  bym je zostawił.