Sep Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Witam forumowiczow, mam problem z reklamacją głośników Microlab Solo6c niedawno kupionych. Jedna z kolumn (pasywna) charczy/pierdzi podczas niektórych utworów basowych (tylko niektórych). Druga kolumna zachowuje się poprawnie. Za pierwszym razem napisali, że naprawili a za drugim, że usterka nie wystąpiła (mimo że podałem utwór w którym łatwo to zlokalizować). W związku z tym chciałbym rozwiązać umowę lub wymienić na inny zestaw i nie wiem czy mogę dołączyć płytę cd z stereo bass testem w mp3 jako dowód, na którym jeszcze lepiej słychać defekt? Na tym testerze dźwięk z jednej kolumny przypomina głoskę "R" powtarzaną cały czas - charczy. Mógłby ktoś odsłuchać i się do tego odnieść? Czy taki tester jest np. zgodny z instrukcją użytkowania? Dodam, że byłem z tym mp3 na pendrivie w dwóch sklepach audio oraz sprawdzałem na słuchawkach, nigdzie takiego charczenia nie odnotowałem. Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Sep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sep Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Odkopie trochę i sam sobie odpowiem, bo może komuś się to przyda. Wszak Solo 6 c to kiepski chiński sprzęt i na pewno nie jeden kupiec się zawiedzie lub/i będzie reklamował. Chcę wystawić mu kiepską opinię jak i salonowi komputronik w którym je kupiłem. Otóż ostatecznie po 4 próbach oddali mi pieniądze. Musiałem załączyć płyty CD z nagraniami częstotliwości przy których kolumna pierdzi, dopiero wtedy uwierzyli, sami nie umieli do tego dojść. Nagrania takie z różnymi częstotliwościami można znaleźć na youtube. Takie filmiki dźwiękowe są nawet z wykresami graficznymi. Także najlepiej nagrać coś takiego na płytę i dołączyć do reklamacji. Przestrzegam przed komputronikiem, bo cwaniaczki mają taki regulamin, że jak się zamawia przez internet i wybiera odbiór w salonie to traktują to jak zakup stacjonarny, a kupno przez stronę jako "zamówienie do salonu" i nie przysługuje 10 dniowy zwrot, abstrahując już, że reklamacja trwała kilka miesięcy, bo 3 razy mimo dokładnych opisów nie umieli/nie chcieli doszukać się wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magni Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Na głośnikach (jako firmie/serii) psów bym mimo wszystko nie wieszał. U mnie Solo 5C od chyba 10 lat bez zająknięcia pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Przestrzegam przed komputronikiem, bo cwaniaczki mają taki regulamin, że jak się zamawia przez internet i wybiera odbiór w salonie to traktują to jak zakup stacjonarny, a kupno przez stronę jako "zamówienie do salonu" i nie przysługuje 10 dniowy zwrot Mogą sobie mieć taki regulamin co nie zmienia przepisów prawnych. Zamówienie przez internet czyli zawarcie umowy nie w siedzibie przedsiębiorcy umożliwia zwrot. Liczy się miejsce zawarcia umowy. A samego prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny jestem przeciwnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.