Skocz do zawartości

Reklamacja głośników Solo6c - jedna kolumna charczy


Sep

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow, mam problem z reklamacją głośników Microlab Solo6c niedawno kupionych. Jedna z kolumn (pasywna) charczy/pierdzi podczas niektórych utworów basowych (tylko niektórych). Druga kolumna zachowuje się poprawnie. Za pierwszym razem napisali, że naprawili a za drugim, że usterka nie wystąpiła (mimo że podałem utwór w którym łatwo to zlokalizować).
W związku z tym chciałbym rozwiązać umowę lub wymienić na inny zestaw i nie wiem czy mogę dołączyć płytę cd z stereo bass testem w mp3 jako dowód, na którym jeszcze lepiej słychać defekt? Na tym testerze dźwięk z jednej kolumny przypomina głoskę "R" powtarzaną cały czas - charczy. Mógłby ktoś odsłuchać i się do tego odnieść? Czy taki tester jest np. zgodny z instrukcją użytkowania? Dodam, że byłem z tym mp3 na pendrivie w dwóch sklepach audio oraz sprawdzałem na słuchawkach, nigdzie takiego charczenia nie odnotowałem.

Edytowane przez Sep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Odkopie trochę i sam sobie odpowiem, bo może komuś się to przyda. Wszak Solo 6 c to kiepski chiński sprzęt i na pewno nie jeden kupiec się zawiedzie lub/i będzie reklamował. Chcę wystawić mu kiepską opinię jak i salonowi komputronik w którym je kupiłem. Otóż ostatecznie po 4 próbach oddali mi pieniądze. Musiałem załączyć płyty CD z nagraniami częstotliwości przy których kolumna pierdzi, dopiero wtedy uwierzyli, sami nie umieli do tego dojść. Nagrania takie z różnymi częstotliwościami można znaleźć na youtube. Takie filmiki dźwiękowe są nawet z wykresami graficznymi. Także najlepiej nagrać coś takiego na płytę i dołączyć do reklamacji.

 

Przestrzegam przed komputronikiem, bo cwaniaczki mają taki regulamin, że jak się zamawia przez internet i wybiera odbiór w salonie to traktują to jak zakup stacjonarny, a kupno przez stronę jako "zamówienie do salonu" i nie przysługuje 10 dniowy zwrot, abstrahując już, że reklamacja trwała kilka miesięcy, bo 3 razy mimo dokładnych opisów nie umieli/nie chcieli doszukać się wady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przestrzegam przed komputronikiem, bo cwaniaczki mają taki regulamin, że jak się zamawia przez internet i wybiera odbiór w salonie to traktują to jak zakup stacjonarny, a kupno przez stronę jako "zamówienie do salonu" i nie przysługuje 10 dniowy zwrot

Mogą sobie mieć taki regulamin co nie zmienia przepisów prawnych. Zamówienie przez internet czyli zawarcie umowy nie w siedzibie przedsiębiorcy umożliwia zwrot. Liczy się miejsce zawarcia umowy. A samego prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny jestem przeciwnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności