bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Cześć, mam pewien problem i nie wiem za bardzo co mam robić w takiej sytuacji. Kupiłem przez serwis monitory studyjne, które do wysyłki zostały owinięte kartonem i folią, i wiadomo chyba jak to się skończyło. Monitory są poobijane, ale chyba działają poprawnie. Napisałem do sprzedającego, poprosił o zdjęcia i napisał że rzeczywiście to się stało podczas transportu. Potem około dwóch dni brak odpowiedzi, napisałem więc że chciałbym zwrócić je z powodu złego zapakowania i przedmiotu nie odpowiadającemu opisowi, po czym dostałem odpowiedź że "skoro nowe kosztują dużo więcej to ja i tak zrobiłem dobry interes". Po tym napisałem jeszcze jedną prośbę o zwrot, niestety brak odpowiedzi. Następnie założyłem na Allegro spór, niestety to samo. Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi poradzić jakie dalsze kroki mógłbym wykonać? Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez bartek2525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALTON Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Teoretycznie sprzedający nie odpowiada za firmę spedycyjną ale odpowiada za sposób pakowania. Osobiście domagałbym się zwrotu części kosztów po prostu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd1210 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Może monitory były wcześnie poobijane, a sprzedawca o tym nie wspomniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Moim zdaniem to właśnie kupujący zawinił, drewniane głośniki zostały owinięte cienkim kartonem i warstwą folii. Nie były wcześniej poobijane, mam zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiss Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Z drugiej strony jak zamawiasz tego typu rzeczy to powinieneś brać paczką ubezpieczoną, wtedy jest trochę łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd1210 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 To jak towar jest pakowany zależy wyłącznie od sprzedawcy. Kupiłem ostatnio gramofon, sprzedawca zapakował go w podwójny karton. Pudło wielkości starego TV Rubina i nic nie ma prawa się uszkodzić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Jeśli to był kurier, każda paczka jest ubezpieczona. Kiedy ją odebrałeś? Masz numer do kuriera? Jeśli tak to dzwoń do niego, może wystawi Ci jeszcze protokół zniszczenia. Ja się bujam prawie pół roku, bo dostałem źle zapakowany komputer, który w transporcie uległ zniszczeniu. Na szczęście mam protokół zniszczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Ja sam sprzedaję poprzez Allegro durzo rzeczy, i nawet najmniejsze pakuję bardzo bobrze. Napisałem widomość o możliwości zwrotu części kosztów, zobaczymy jak to się dalej potoczy. Paczkę odebrałem w ostatni poniedziałek, telefonu do kuriera niestety nie mam. Nie wiem czy jest sens bujać się z kurierem, bo wątpię aby uznali reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Paczkę odebrałem w ostatni poniedziałek, telefonu do kuriera niestety nie mam. Nie wiem czy jest sens bujać się z kurierem, bo wątpię aby uznali reklamację. Tu nie chodzi o reklamację, a o odszkodowanie. Kurier jest ubezpieczony od takich akcji. Całej kwoty nie odzyskasz, ale jest szansa na 50%. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Podobno była ubezpieczona na kwotę 1000 zł. Czy jest jeszcze szansa na wypisanie tego protokołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Musisz zlokalizować kuriera i dzwonić do niego. Trochę minęło, więc nie wiem, ale spróbuj. Ja załatwiłem protokół następnego dnia. Jaka firma? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Kurier DPD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Kurier DPD. U mnie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Właśnie zadzwoniłem do firmy, udało mi się umówić na spisanie protokołu szkody. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Trzeba walczyć o swoje, nie ma co się poddawać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 @all999 Czego mogę się spodziewać gdy kurier przyjedzie? Coś przygotować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Numer przesyłki i data dostarczenia. Ja swojego dorwałem w terenie, nawet nie widział sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Rozumiem, czyli to tylko raczej kwestia papierowa. Po spisaniu tego protokołu muszę z tym gdzieś jeszcze latać, czy już tylko czekać na rozpatrzenie? Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez bartek2525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Tak, później dzwonisz do DPD i powiedzą co dalej. Trzeba zeskanować dokumenty i im wysłać. Zakładają sprawę, którą przekazują do firmy ubezpieczeniowej - Gras Savoie. Potem jest rzeczoznawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babicz99 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) To jak towar jest pakowany zależy wyłącznie od sprzedawcy. Kupiłem ostatnio gramofon, sprzedawca zapakował go w podwójny karton. Pudło wielkości starego TV Rubina i nic nie ma prawa się uszkodzić. ja rowniez zawsze podwojnie pakuje, nawet jezeli chodzi o cos mniej wrazliwego na wstrzasy, np buty i czesto mam komentarze od ludzi, ze ciezko sie wlasciwego towaru dostac Sprawa autora to imo ewidentny blad sprzedawcy - pakowania, Swoja droga, czy w razie uszkodzenia towaru i ewentualnej reklamacji to czy osoba zglaszajaca moze byc tylko nadawca ? Wysłane z mojego GT-I9506 Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez babicz99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 A i jeszcze jedno, od tamtej pory filmuję odpakowanie każdej przesyłki z nieznanego źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2525 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja również. Wychodzę z założenia że lepiej godzinę coś pakować, niż później się miesiącami ciągać. Znalazłem stronę "Formularz zgłoszenia reklamacji", to tam później wszystko trzeba podesłać? Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez bartek2525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Znalazłem stronę "Formularz zgłoszenia reklamacji", to tam później wszystko trzeba podesłać? Teraz nie pamiętam, wszystkiego dowiesz się na infolinii. Powodzenia. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez all999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmi Dragon Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Moim zdaniem to właśnie kupujący zawinił Masz rację Kupując ciężki, delikatny sprzęt, zawsze otwieraj paczkę w obecności kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Czyli mieli rację ci, którzy prosili mnie o podjechanie i odebranie osobiście tych Fostexów z Iławy? Wyszłoby nieco drożej, ale w 100% pewnie i bezpiecznie (a na prawie konsumenckim coś tam się znam). Niemniej jednak, powodzenia w sprawie! Grunt, że monitorki są sprawne. Estetyka to drugorzędna rzecz ** chyba, że zamierzasz je niebawem sprzedać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.