Skocz do zawartości

Telewizor 38-42 cale 3D do 2000PLN


NuBreed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Na szybko muszę kupić TV i wrzucić w koszta żeby za dużo pieniędzy Państwu nie oddawać.

 

Jako, że mój stary TV jest już... stary. Myślę by kupić nowy do kwoty 2 tys PLN.

 

Wymogi to:

 

- możliwie najlepszy obraz uwzględniając cenę i resztę wymogów technicznych

- Full HD

- przekątna: 38-42 cale

- odświeżanie: 100 i więcej Hz (preferowane 200)

- WiFi, DLNA, SMart.

- możliwe że 3D

 

Wybór stanął na Philips 42PFH6309 .

 

42PFH6309_88-IMS-pl_PL.jpg

 

Prócz wszystkiego co potrzebuje, posiada Ambilight, zawsze mi się to podobało. Czy są jakieś Konkurencyjne telewizory w tym przedziale cenowym? Bardzo proszę o pomoc. Nie znam się na Telewizorach i nie chcę wtopić/

 

Musze mieć FV do wtorku maksymalnie, więc mi się śpieszy że tak to ujmę :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez NuBreed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SONY KDL-42W705B, którego ma mój znajomy jest całkiem niezły ale niestety nie mam jak się odnieść do Philipsa.

Co do TV to najlepsze matryce robi Sony ale kosztują trochę więcej niż choćby Samsung, który jakością matrycy jest kapkę niżej. Ale jeżeli patrząc na stosunek jakości do ceny to szajsung będzie ciekawszym wyborem ( zresztą sam mam u siebie monitor z TV Samsunga 27 i nie narzekam). Kiedyś w Saturnie czy jakimś innym pochodnym sklepie bawiłem się funkcjami różnych telewizorów i muszę powiedzieć, że phlilipsy w okolicach 2k zł trochę zamulają podczas przełączania kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem sony za 3,7k po ok roku kupiłem LG i jestem mocno zadowolony. Dałem za niego niecałe 2k. Wszystko mogę sobie ustawić. To ja decyduję nie producent. Lg i samsung będą znacznie tańsze i dostaniesz wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach