Skocz do zawartości

gwarancja,Noontec zoro


tomkill

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzenie mechaniczne, gwarancja nie przysługuje.

 

To w takim układzie czemu AKG wymienia połamane GHS-1, K520, K540, K618, K619 itp. itd. od ręki?

 

Napisz opinie do sklepu/producenta to może okażą się ludźmi spod pogodnej chmurki i podeślą za darmo pałąk do wymiany.

 

Raczej nie opinię, a po prostu maila do sklepu w którym dokonało się zakupu. Ew. zadzwonić w celu ustalenia procedury gwarancyjnej, ale nikt niczego nie podeśle do wymiany, tylko najprawdopodobniej odesłać będzie trzeba całe słuchawki na fix/replacement. Ciekawe jakby miała wyglądać taka opinia? "Witam, rozdupcyły mi się słuchawki które oferujecie, nie polecam sklepu 1/10"? :)

No własnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w podanych modelach AKG występuje to wielokrotnie. Złamanie pałąka w miejscu ukazanym na zdjęciu jest mocno utrudnione a jednak komuś się udało.

Nie pisałem aby wystawić opinię w jakimś temacie publicznym, chodziło bardziej o kontakt telefoniczny/e-mail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności