tomkill Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 siemka,mam problem z słuchawkami a dokladnie uchwyt mi sie złamał,nizej foto,i chcialem was spytytac czy moge to oddac na gwarancje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad and Quiet Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Uszkodzenie mechaniczne, gwarancja nie przysługuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkill Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 szkoda,ale material bardzo slaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad and Quiet Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Napisz opinie do sklepu/producenta to może okażą się ludźmi spod pogodnej chmurki i podeślą za darmo pałąk do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkill Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) taki pałąk to duzo kosztuje do mojego modelu? bo narazie przykleilem pałak taśmą i jest git,jutro im napisze,nie wiedzialem ze na to sie mowi pałąk;) Edytowane 21 Stycznia 2014 przez tomkill Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EvilKillaruna Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Uszkodzenie mechaniczne, gwarancja nie przysługuje. To w takim układzie czemu AKG wymienia połamane GHS-1, K520, K540, K618, K619 itp. itd. od ręki? Napisz opinie do sklepu/producenta to może okażą się ludźmi spod pogodnej chmurki i podeślą za darmo pałąk do wymiany. Raczej nie opinię, a po prostu maila do sklepu w którym dokonało się zakupu. Ew. zadzwonić w celu ustalenia procedury gwarancyjnej, ale nikt niczego nie podeśle do wymiany, tylko najprawdopodobniej odesłać będzie trzeba całe słuchawki na fix/replacement. Ciekawe jakby miała wyglądać taka opinia? "Witam, rozdupcyły mi się słuchawki które oferujecie, nie polecam sklepu 1/10"? No własnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad and Quiet Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Bo w podanych modelach AKG występuje to wielokrotnie. Złamanie pałąka w miejscu ukazanym na zdjęciu jest mocno utrudnione a jednak komuś się udało. Nie pisałem aby wystawić opinię w jakimś temacie publicznym, chodziło bardziej o kontakt telefoniczny/e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Mimo charakteru uszkodzenia skontaktowałbym się ze sklepem. Czasem, jak się dobrze porozmawia, to przechodzą takie uszkodzenia (mi się tak udało dwa lata temu wymienić połamany parasol i to tuż przed końcem 2-letniej gwarancji ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.