Jump to content

black_jack

Zarejestrowany
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About black_jack

  • Rank
    klikacz
  1. Witam serdecznie. Kilka razy uzyskałem tutaj cenne opinie, więc liczę na to ponownie:) Nie lubię słuchać w domu muzyki ze słuchawek (dziwna fobia jakaś...), jednakże w przyszłym tygodniu wyjeżdzam na dłuższy czas za granice, gdzie nie bede sobie mógł pozwolić na przytachanie wielgachnych kolumn. Zatem szukam przyzwoitych słuchawek nausznych do komfortowego słuchania z ipodem touch 4gen. Do tej poru używałem poza domem dokanałowych Brainwavz M3, jednak dokanałówki na dłuzszą mete mnie męczą. Chciałbym zatem nauszne słuchawki do 300-400zł, ktore zagrają co najmniej na poziomie tych M3. Raczej półotwarte lub zamknięte. Mogą być używki. O ile w dokanałówkach jako takie rozeznanie mam, to w temacie nausznych jestem totalnie zielony. Muzyka jakiej słucham to w 80% metal i to najcięższe odmiany, oprócz tego ambient i jazz. Lubię bas:) W tej chwili widzę na allegro Ultrasone HFI 580 w niezłej cenie. Brak jednak szerszych opinii na ich temat. Co jeszcze moglibyście polecić? Jest ktoś w stanie określić oryginalnośc tychże? http://allegro.pl/sluchawki-sennheiser-momentum-on-ear-i4670162783.html
  2. Witam, mam mały problem ze słuchawkami A-Jays Three. Najczęstsza usterka, czyli brak styku na kablu przy wtyku. Zna ktoś jakiś porządny serwis, który zająłby się tym za niekoniecznie wygórowane pieniądze? W Hi-fi Silesia całkiem wygadany gość stwierdził, że cena będzie zależeć od tego jaki rodzaj przewodów znajduje się w środku. Przy tych - jak to ujął - "włoskowych" (?), cena zbliży się do około 100zł. Co przy słuchawkach za 180zł nie jest opłacalne. Ma ktoś informacje, jakie przewody znajdują się w środku? Jaki wtyk zamówić? Wtyki Neutrika (które też polecał mi ww. pan) będą pasować do tego spłaszczonego, szerokiego przewodu z a-jaysów? Czy nie ma to znaczenia? - http://muzyczny.pl/116324_Neutrik-NTP3RC-zlacze-katowe-mini-Jack.html - http://muzyczny.pl/115657_Neutrik-NTP3RCB-zlacze-katowe-mini-Jack.html Zna ktoś jakiś dobry serwis na śląsku, który by się tego podjął? U mnie pan złota rączka z serwisu o prlowskim wyglądzie zażyczył sobie 20zł, ale jeśli ma mi tam dać chiński wtyk, który się rozleci po dwóch miesiącach to dziękuję. Opłaca się to w ogóle naprawiać? Może ktoś z forum się zaoferuje? Oczywiście opłace wszystko. Autoryzowany serwis (Horn Distribution) się wypiął, twierdząc, że to słuchawki nienaprawialne. Słuchawki chciałem sprezentować dziewczynie, bo ja przesiadłem się na Brainwavzy M3 (przepaść). Szkoda, żeby się kurzyły, a dla kobity będą jak znalazł.
  3. jest! Pięknie Tyko teraz musze znaleźć sposób, żeby wszystkie pliki front.jpg przemienić na folder.jpg (bo tylko takie pliki z automatu moze wklejac 'tag&rename'). Ale z tym już sobie poradzę. Jesteś wielki KHRoN!
  4. hehe ;d W sumie narobilem przez lata burdelu to teraz trza sie pomęczyć i posprzątać. Z dwojga złęgo lepiej pokopiować te okladki niz recznie zmieniać nazwy.
  5. no tak, tylko ze tam musze ręcznie wskazywac lokalizacje dla kazdej okładki. Przy kilkuset albumach robi sie problem Myśle raczej o czyms takim, że dodaje 200 folderów, definiuje, że w każdym folderze jest plik front.jpg i program sam te okładki dołącza. Chyba ze mp3tag tez tak potrafi?
  6. dzieki KHRoN!!! Jest prawie dobrze Problem jest taki, że program dziala na zasadzie przenoszenia plików do nowego katalogu. Przenosi on niestety tylko pliki mp3. W starym katalogu zostają okladki. Trochę męczące będzie przenoszenie ich ręcznie do nowej lokalizacji. Da się to jakoś rozwiązać ? [edit] pomyślałem nad... dodaniem masowo do wszystkich plików okladki. W kazdym katalogu z albumem mam okladke w formacie front.jpg (by foobar wyswietlał). Okladki można przecież "wkleić" do pliku mp3. Wtedy nie byłby mi potrzebny plik jpg w katalogach. Tylko - znów - potrzebny byłby sposób by zrobić to masowo i szybko. Hmm..
  7. Witam. Z góry przepraszam jeśli to nieodpowiedni dział. Ale.. w sumie można chyba uznać, że nazwanie folderu z muzyką jest finałowym etapem kompresji Moje pytanie ejst takie: Mam kolekcję muzyki, głównie mp3. Kiedyś, mając więcej czasu, utrzymywałem porządek i nazywałem kazdy folder z albumem w taki sposób: Artysta - Rok wydania - Nazwa albumu. Od pewnego momentu zaniechałem tego i stworzył mi sie straszny nieporządek. Czy ejst możliwość masowej zmiany nazw FOLDERÓW na podstawie tagów w mp3? A wiec ładuje załóżmy 10 katalogów, z czego kazdy to jeden album z muzyką. Program odczytuje z tagów Artystę, rok wydania oraz nazwe płyty i na tej podstawie zmienia mi nazwę folderu. Da się ? Dodam, że porządek w tagach mam idealny. Próbowałęm różnymi programami ale chyba nie ogarniam... Mp3tag, Ant Renamer, KRenamer i jeszcze kilka innych. Jak ktoś mi pomoże stawiam skrzynkę
  8. moze mi ktos powiedziec jak odinstalowac tego rockboxa? Uzyłem opcji "odinstaluj", wgrałęm plik m300a.bin (czyli OF) do odtwarzacza i nic. Nadal pokazuje "Loading firmware. File not found" Co źle robie? W szukajce znalazłem podobny temat, ale gość zanim dostał jakkolwiek odpwiedź napisał, że problem rozwiazał, nie racząc napisać jak (bardzo mądrze..). Help dobra, juz sobie poradziłem. Otóż nigdzie nie było napisane, że po wrzuceniu oryginalnego FW i usunięciu katalogu z rockboxem, nalezy uruchomić playera przytrzymując suwak + strzałka w lewo. Wtedy dopiero zaktualizował FW i wszystko jest ok.
  9. będą to słuchawki a-Jays Three 16ohmowe. Dzis je zakupiłem. Poki co będą do Clipa, ale w przyszłym miesiącu będę brał jakiegos nowego playera. Przy okazji, ktoś ma informacje jak te dwa cacka sie razem zgrają, to będę dźwięczny
  10. Wyczytałem, ze ten odtwarzacz ma moc 5mW na kanał. Mam pytanie, czy da sie to jakoś obejść, ma on jakas blokade, ktorą mozna zdjąc, czy nic sie nie da z tym zrobic? Bo w zasadzie nosze sie z zamiarem jego kupna, ale niska moc mnie odstrasza. Potrzebuje głośnego playerka. pozdrawiam.
  11. Ok, ruch w tym wątku raczej niewielki, ale poczytałem troche forum i dziś stałem sie (kolejnym) szczesliwym posiadaczem Sansy Clip Dzieki za odpowiedzi, temat mozna zamknać.
  12. dzisiaj macałem Clipa w MM i powiem wam ze sliczna pchełka Sam sie chyba skusze. Ale ten wtyk po prawe stronie to jakas porażka jest...
  13. bral ktos te refurby Samsunga Z5 z Allegro (uzytkownik multiserwispiła) ?? Kurde boje sie bo raz, ze sporo ostatnio tematów na temat usterek w Z5 (nie wytrzymuja próby czasu?), a dwa ze jakos nie mam zaufania do ludzi handlujacymi tego typu rzeczami...
  14. No cóż, postanowilem jak najtanszym kosztem zakupic cos znosnie grajacego, a w ciagu kilku miesiecy dozbierac na cos porzadnego. I tak, zastanawiam sie nad Samsungiem Z5. Chcialem juz go brac 3 lata temu, ale koniec konców nie starczylo mi wtedy kasy Dzis sa refurby na Allegro za śmieszne 75 zł, ale mam obawy. Ostatnio sporo tematów na temat usterek tych odtwarzaczy. Moze nie wytrzymuja próby czasu? W dodatku nie mam zaufania do gosci handlujacych refurbami... Bral ktos juz te refurby z Allegro (uzytkownik multiserwispila)? Oplaca sie? Druga opcja jest...Mpio FY600. Jako ze jestem zakochany w moim Meizu E3, to mam slabosc do takich klasycznych playerków. Bez udziwnien, pierdół, kosmicznych wyswietlaczy i nie wiadomo jeszcze czego. Ma dobrze grac i tyle. Czy jakosc dzwieku tych MPio sa chociaz porównywalne z Meizu? Na anythinbutipod sa dwie recki playerów Mpio i wypowiedzi na temat dzwieku sa raczej korzystne. Niestety nie ma tam tego modelu. Co myslicie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy