-
Postów
514 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje whero
-
Jak wyglądają wasze doświadczenia w kontakcie z 4hifi.pl ? Aktualnie można powiedzieć że ich podejście do klienta, obsługi oraz system kontaktu z nimi zawodzi na całej lini (zapewne opiszę całość jak się sytuacja zakończy) - jestem ciekawy waszej opini dotyczącej tego jak to wyglądało w przeszłości (czy takie problemy się często z nimi zdarzają) zarówno pod względem kontaktu dotyczącego zakupu sprzętu jak i ewentualnie późniejszego zamieszania przy ewentualnych późniejszych zabiegach gwarancyjnych / reklamacyjnych / podobnych ?
-
Jak masz jakieś srogie problemy to pisz do Jan Ek (znajdziesz) na fb.
-
@Szakovsky już się zaczęło wyjaśniać - problem polegał na tym że kontakt się urywał i przez tydzień nie za bardzo dało się uzyskać jakąkolwiek odpowiedź, wczoraj wieczorem jednak dostałem telefon od miłego pana który wytłumaczył częściowo na czym polegało skomplikowanie akurat tej jednej sytuacji i pewnie będziemy się już dogadywać
-
- 1
- Zgłoś
-