Jump to content

madi89

Zarejestrowany
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by madi89

  1. Witam, jak w temacie. Chciałbym się dowiedziec czy da się jednoznacznie określić który zestaw zagra lepiej: - Creative I-trigue 3400 (satelity 2 x 8,5 W oraz sub 24 W) - GENIUS SP-HF1800A (2.0 o łącznej mocy 50W) Jestem zwolennikiem konkretnego brzmienia na całym paśmie. Osobiście posiadam głośniczki Creativa I-trigue 3000. Jest to niższy model niż te 3400, bo posiadają satelity po 6 W oraz suba 12 W. Generalnie ich brzmienie mi bardzo bardzo odpowiada, bo jest czyste, jedynie bas nie wyrabia na pełnych obrotach. W 3400 mamy dwukrotnie mocniejszy sub no i ciut mocniejsze satelitki.
  2. Co slychac u doków AKG z nowej serii ? Czy ktos posiada K321 ? Bo cena jest naprawde kusząca - 115zł w mp3store. Jak się one mają do w sumie sporo droższych k324p (lub jak wypadają względem innych doków poniżej 200zł)? No i droższy model K330 ale to już raczej ewentualnosc dla mnie, chyba że stanieją
  3. ponawiam pytanie, czy te sluchawki sa oryginalne, jest to niby jakas versja simplified ktora nie zawiera wszystkich akcesoriów.. http://www.allegro.pl/item564882167_pormoc...3_mp4_ipod.html
  4. Zauwazylem na pudelku napis Simplified Version. Na ebay'u znalazlem rowniez taka wersje no i tak: This is the simplified version, it doesn’t come with the below accessories include stereo phono adaptor, 3.5mm dual in-fight adapter, foldable headband and protective soft case. If you need any of above accessories, please DO NOT purchase this product. I teraz nie wiem czy JBL wypuscil taka wersje czy to po postu podrobka..
  5. a czy ten pan sprzedaje oryginalne JBL 220 ? http://allegro.pl/item537980950_pormocja_j...3_mp4_ipod.html innych aukcji aktualnie nie ma wiec nie ma z czego wybierac, a troche mam obawy bo na innych aukcjach ma bardzo tanio CX'y itd.
  6. nie wiem czy bylo, czy sluchawki od tego pana sa oryginalne? http://www.allegro.pl/item537980950_pormoc...3_mp4_ipod.html sa w ogole podrobki JBL w pudelku ?
  7. Jakie doki sa lepsze w tej cenie? podaj wszelkie mozliwosci.
  8. Zostawmy juz te formaty bo sie temat zmienil Co myslicie o kupieniu do mojego T30 sluchawek JBL 220, a za jakis czas zmiana na iaudio ? Troche krucho z kasa i obu rzeczy na raz nie wymienie, a na izolacji mi zalezy. I tak mysle ze po przesiadce z SRS200 na JBL bede zadowolony, gdy zacznie czegos brakowac zmienie player, hm ?
  9. zapomnialem dodac ze uwielbiam tez dzwiek przestrzenny tyle ze SRS WOW zbyt zniekształca. Iaudio i7/d2 + JBL 220 czy to dobry duet ? JBL'e chwalone sa za przestrzennosc, separacje dzwiekow, ale ponoc kiepsko ze srednica, a zalezy mi bardzo na ladnym wokalu i gitarach. Na jakich dokach mozna osiagnac czysty, przestrzenny dzwiek z ladna srednica (oczywiscie nie moze brakowac basu i góry )? W k324p chyba jest lepsza srednica ale znow scena wezsza. Czy nie wymagam za duzo? na sluchawki nie wydam wiecej niz 200zł btw. czy sa jakies inne lekkie nauszne zamkniete oprocz k414p ?
  10. Nasluchalem sie juz sporo mojego T30 (2 lata) i jego dzwiek znam od podszewki, co prawda sluchalem tylko na Cresyn, EP630, SRS200, AKG k414 oraz chwile na Koss porta pro i jakies audio technici za 600zł ;p Na kazdych gralo inaczej ale dalo sie wyczuc ze to jedno zrodlo, na kazdych sluchawkach brakowalo czystych gitar, dzwiek jakby zamulony. Poszukuję czegos z dzwiekiem czystszym, lepsza separacja dzwiekow oraz wiecej szczegolow Minimum 4gb, cena do 400zł, chyba niekoniecznie nowy.. Tropem forum napalilem sie na iaudio i7 no i drozszego d2. Czy po takiej przesiadce poczuje zauwazaln
  11. btw. przesiadka z EP-630 na SHE9500 ma sens, czy lepiej odrazu brac JBL ?(za tymi bede musial sporo czekac, pod koniec wakacji siostra by mi je przywiozla :/) Aktualnie jade na cresynach bo nie chce mi sie juz x-ty raz lutowac epek pogryzionych przez kota. Dzwiek lepszy niz w epach o wiele, tylko ten brak izolacji.. :/ Nie wiem jak to jest z przesylka z USA..
  12. Jezeli The Plugi graja tak jak Spark Plugi to Ci STANOWCZO odradzam.. Ja mam T30 i miałem okazje posluchac tych sluchawek. Po prostu jedna wielka tragedia, dla mnie to grało gorzej niz słuchawki za 3zł.. I jeszcze te pianki niewygodne, ktore trzeba zgniatac przy kazdym wkladaniu, a i tak nie czulem czy dobrze wkladalem. Jezeli to ma byc cos w tym przedziale cenowym, to o wiele lepiej grają ORYGINALNE Creative EP-630 - chociaz wiadomo ze nie sa az tak dobre :P Jeszcze lepsze bedą Philips SHE9500 chociaz nie wiem, nie sluchalem. Uwazaj na podrobki. Podaj gorna granice cenowa. Ja w n
  13. Jak się zgrają te słuchawki z Iriverem T30 ?
  14. kabelek w epach jest bardzo mięciutki na srednich jest Ci lepiej niz na duzych? No to raczej za luznego kanału nie masz. Moze potrzebujesz cos pomiedzy srednimi a duzymi, no ale bez przesady, ja czuje mala roznice miedzy kazdym rozmiarem.. Ja mam epy hm moze tez jakies pol roku, odrazu po zakupie zalozylem najmniejsze bo wiedzialem ze sie ucho z czasem rozciagnie, jednak nadal moge uzywac najmniejszych, jeszcze nie wypadaja, ale jest luzniej niz na poczatku.
  15. zdecydowanie wole symetryczne, szkoda ze takie nie sa
  16. Mam ten sam dylemat co avenger.. Zastanawiam sie miedzy JBL a Zen Aurvana.. Przyjmujac ze T60 gra tak jak moj T30 to mamy identyczny dylemat Tyle ze ja bardziej jestem sklonny sluchac rocka, chociaz house tez. Ja jestem bardziej za JBL.. Przekonuje mnie wieksza wytrzymalosc i chyba lepszy dzwiek jak dla mojego T30.
  17. za ile moge kupic JBL w USA? Siostra leci na wakacje tam, kupilaby i wyslala, badz zabrala z powrotem wracajac Czy przy wysylaniu badz przy "przewozeniu" sa jakies komplikacje? Jakies dodatkowe oplaty czy cokolwiek?
  18. one tez sa asymetryczne tak jak oddzielnie sprzedawane srs200?
  19. mala zmiana planow.. Dochodząc do wniosku ze aurvany z moim odtwarzaczem nie beda dobre, zastanawiam sie nad JBL Reference 220. Siostra wyjezdza do USA na wakacje, oplaci sie stamtad, bez gwarancji, prawda?
  20. to teraz juz sam naprawde nie wiem.. znalazlem moje stare Cresyny z zepsutym kablem przy jacku, wymienilem wtyk. Dźwięk w porownaniu z epkami zachwyca, graja o wiele czyściej, więcej przestrzeni no i ogolnie naprawde o wiele lepsza jakosc dzwieku niz w epkach. Wolę taki dzwiek no ale w halasie juz nie moge posluchac :/ potrzebuje dokanalowek, niestety. Czy Cresyny mozna w jakikolwiek porownac z aurvanami(wiem ze dokanałówki a pchełki to co innego i moze to troszke glupie porownanie), maja podobne brzmienie? i tak tylko tez wspomne ze w Cresynach mi przynajmniej Iriver nie szumi, a
  21. Colnet, w swojej recenzji napisałeś: "najgorzej brzmi z T60 bo najchłodniej i bardzo „technicznie” ogólnie nie przyjemnie.", tak samo bedzie w przypadku t30? Wspomniałeś tez: "Najbardziej brak górnych rejestrów doskwiera przy grze talerzy perkusyjnych na pewno nie brzmią one czysto są bardzo stłumione, „wbite” w środek i nie wybrzmiewają do końca, szybko schodzą z sceny." myslalem ze jest z tym lepiej, ale zapewne lepiej niz w epkach?
  22. she9500 odpadaja bo nie tlumia otoczenia mowisz ze aurvany delikatne.. epki mam jakies pol roku, codziennie zasypiam z nimi a rano sa wokol mnie poplatane ;P, mysle ze az tak slabo wytrzymale nie sa. po drugie, kabel w kazdych sluchawkach moze sie zepsuc, przykladowo mi jedne kot przegryzl, w innych padł kabel przy jacku. Mozna miec sluchawki za 500zł i tez moze byc jakis wypadek, zepsuja sie. w gre wchodza tylko sluchawki nowe z gwarancja. cx300 gorsze, jbl za drogie, AKG K324P tez dosc drogie(179zł skąpiec),MDR-EX85LP drogie 170zł skąpiec, innych alternatyw nie widze, proponujci
  23. wolalbym nowe, z gwarancja. tak wiec w tej cenie chyba tylko aurvana, nie widze innych propozycji ;p
  24. cresyny miałem w komplecie z T30 tez podejrzewam ze cx300 rownaja sie epkom, ale czy napewno? ale do rzeczy, powiedzcie czy mam brac aurvany, lub inne dokanalowki do 150zl..
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy