Skocz do zawartości

Dziwna Awaryja Iriver E10. Please Help!


Gość ~lucu~

Rekomendowane odpowiedzi

Mój e10 działał wyśmienicie dopóki nie zaliczył ładowania ładowarką sieciową. Na kablu z kompa działa, ale osiąga temperaturę świątecznych wypieków

Pokazuje ładowanie baterii, ale po odłączeniu pokazuje zerowy jej stan i po paru minutach umiera. Nie jestem kopletnie zielony w tych podstawowych ,elektronicznych sprawach i tyle co zbadałem rozebrawszy playera to to ,że nie jest to kwestia baterii (podpiąłem inną na 100% sprawną i naładowaną na full -i ten sam efekt).

Osiąga naprawdę niezłą temperaturę- zwłaszcza elenenty w okolicy przycisku reset (można się opażyć). Same baterie nie grzeją się i po odłączeniu i zmierzeniu trzymają parametry (są pełne).

Żal mi się poddawać, bo naprawdę super odtwarzacz i dlatego proszę o radę, gdzie go najlepiej dać do naprawy w Warszawie.

Nie to,że nie grzebałem na forum, ale mam kiepskie doświadczenia z firmowymi serwisami, zwłaszcza tymi, które zabierają sprzęt na wystarczająco długo, aby zdesperowany miłośnik muzyki musiał nabyć kolejne urządzenie, by przeżyć te "ciche dni".

Może ktoś z Was podjąłby się takiej naprawy?!

pozdrawiam i życzę pogodnych Świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odkopuję temat, bo mam podobny problem. Proszę o uznanie mnie za usprawiedliwionego :D

 

Przyczyna ta sama - ładowanie ładowarką sieciową. Objawy za to nieco inne:

 

Wcześniej, po podpięciu do komputera na ekranie pojawiał się ideogram "charging", który po kilku sekundach zmieniał się na "charged". Nie można było włączyć odtwarzacza, komputer nie wykrywał go jako dysku.

 

Obecnie - brak jakiejkolwiek reakcji.